Precies, die ene dag per jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens wat een trieste vuurwerk klagers, laat die kindjes toch lekker 'stoken'.
Picca's.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is oud en nieuw toch leuk!
Ik ging me net helemaal opmaken enzodat doe ik normaal nooit. Ik ben er niet goed in
![]()
!
En zo pak ik al die 16 jarige sletjes uit de c1000 kankerhard aan!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja, de befaamde ''2 kussen op de wang en dan op de mond'' techniek
Ik heb een keuze voor vanavond:quote:Op woensdag 31 december 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is oud en nieuw toch leuk!
Ik ging me net helemaal opmaken enzodat doe ik normaal nooit. Ik ben er niet goed in
![]()
!
Heb ze gemaakt, sta er wel als een imbeciel op.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
Ik ga me ook even opmaken, en daar ben ik ook niet goed in.
In de tussentijd ga ik even naar:quote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ze gemaakt, sta er wel als een imbeciel op.
Ik ga eerst even soep eten en daarna zet ik ze op de computer en plaats ik ze wel even!
Vast nietquote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ze gemaakt, sta er wel als een imbeciel op.
Ik ga eerst even soep eten en daarna zet ik ze op de computer en plaats ik ze wel even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuiszitten tot een uur of elf, daarna naar de groep mensen, en daarna naar het feestquote:Op woensdag 31 december 2008 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb een keuze voor vanavond:
1. Gezellie thuis zitten en rond 1 uur naar het feest gaan
2. Buiten staan met een mênnus grote groep menschen rond van die tonnen met vuur erin zoals in NY () en daarna naar het feest gaan
Ik ben er nog niet uit eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:37 schreef Breathtaking het volgende:Dankje, ik had nog niet gefapt vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Huh?!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JO JO JO MIJN NEGERIN, WAT IS OMHOOG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |