Waar dan waar dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef Litton-Lane het volgende:
iedereen al zin in heden avond....
Ik heb nu eerste rangs vuurwerk, op de bank voor het raam en met het beetje mist komen de kleuren mooi voor
Ik ben er ook klaar voor. Vuurwerk staat klaar en heb mijn dutje ook al gedaanquote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef Litton-Lane het volgende:
iedereen al zin in heden avond....
Ik heb nu eerste rangs vuurwerk, op de bank voor het raam en met het beetje mist komen de kleuren mooi voor
wtf ?! wat een zooi zeg op dat bureaubladquote:Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/webcam weer n's wat anders op de webcam
Ik dacht dat mijn bureaublad een zooitje wasquote:Op woensdag 31 december 2008 16:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf ?! wat een zooi zeg![]()
edit:
Cam is nu weer normaal
Die was echt erg inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn bureaublad een zooitje was
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn bureaublad een zooitje was
Maar helaas wel veel op TMFquote:Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:[ afbeelding ] METALLICA - THE DAY THAT NEVER COMES [ afbeelding ]
Opvallend hoog voor een plaat die maar bar weinig op de radio te horen is geweest..
Het was hier al zo stil jaquote:Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef JJH het volgende:
Top 20 al ondertussen, was een beetje op de bank in slaap gevallen.
Ik heb nog nooit een mooi uitzicht over een stad gehad, met oud en nieuw. Lijkt me ook best cool.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar dan waar dan?Ik hoor vanalles maar ik zie niks.
Ik heb trouwens geweldig uitzicht om mooi vuurwerk te zien (appartement met uitzicht op Tilburg noord o.a. dus dan witte 't wel hey) maar heb nog nooit hier oud/nieuw gevierd. Best stom eigenlijk. Misschien volgend jaar dan maar.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
En dan denk ik aan Brabant
Want daar werd ik nicht
verkeerde muziekafstemming en het te weinig buiten de kaders denkenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:[ afbeelding ] METALLICA - THE DAY THAT NEVER COMES [ afbeelding ]
Opvallend hoog voor een plaat die maar bar weinig op de radio te horen is geweest..
preciesquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verkeerde muziekafstemming en het te weinig buiten de kaders denken
Haaaaaaaaaaaaaaaaai Timoquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaai![]()
![]()
Nou, dat nummer van guus meeuwis - brabant is ook definitief vern**kt. Net iemand in het top 2000 topic:
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef Krambo het volgende:
Nog maar een keertje om het af te leren dan
Ilse
Plus dat de normale uitvoering echt freaking lang duurt.. Maar ja, daarvoor zijn er edits. Dacht ikquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verkeerde muziekafstemming en het te weinig buiten de kaders denken
Moet ik eigenlijk ook eens doen, lekker nog voor het eten en fris voor oud en nieuw!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef JJH het volgende:
Top 20 al ondertussen, was een beetje op de bank in slaap gevallen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaai![]()
![]()
Nou, dat nummer van guus meeuwis - brabant is ook definitief vern**kt. Net iemand in het top 2000 topic:
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
De echte 2008 anthemquote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook eens doen, lekker nog voor het eten en fris voor oud en nieuw!
Top 20! Dan komt zo meteen: "Mars"
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaai![]()
![]()
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
Kings of Leon lekkere rock muziekquote:
Sex on Fire was lekkerderquote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! fijne opvolger van de Sex on Fire.
Sex on Fire was briljant maar die heb ik eigenlijk wel een beetje gehoordquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Sex on Fire was lekkerder![]()
Heerlijke plaat was dat
Ben ik het atm wel mee eensquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze is zooo lekker als je het mij vraagt. Beter dan Sex on fire, denk ik
Eerst jaaroverzicht een daarna DJSandstorm toch? Geen idee of daart nog een presentator bij zit...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Seam het volgende:
Wie gaat er trouwens draaien als de Top SR voor bij ?
Domien rondt middernacht, verder weet ik het niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Seam het volgende:
Wie gaat er trouwens draaien als de Top SR voor bij ?
Hopelijk niet .. zou zonde zijn van mijn Belgisch vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik geloof dat het KNMI best eens gelijk kan krijgen als ik zo naar buiten kijk...
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie weer:![]()
![]()
Fake Blood - Mars
![]()
![]()
![]()
was dit maar het anthem geworden...
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef -Hans- het volgende:
Van voor naar achter en van achter naar voor. Here we go !!
En Domien gaat vanavond draaien.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst jaaroverzicht een daarna DJSandstorm toch? Geen idee of daart nog een presentator bij zit...
Veel plezier hequote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
En Domien gaat vanavond draaien.
MARRRRS.
Een hele korte!WTF heeft 3fm tegen dat nummer?
Jongens, ik ben 2008 uitzwaaien. En daarmee ook jullie. Het was gezellig! Tot morgen! En voorzichtig allemaal he!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
MARRRRS.
Jongens, ik ben 2008 uitzwaaien. En daarmee ook jullie. Het was gezellig! Tot morgen! En voorzichtig allemaal he!![]()
Fijne avond en jaarwisseling Cee ! tot 2009quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
MARRRRS.
Daar zit wat in jaquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef broer het volgende:
Jammer dat Mars zo wordt afgekapt. Maar als het is om plaats te maken voor Black, is het tenminste nog om een goede reden...
Gewoon geweldig cool deuntje hequote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef Krambo het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie zo lekker vinden aan MARS, ik vind het echt drie x niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |