En Domien gaat vanavond draaien.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst jaaroverzicht een daarna DJSandstorm toch? Geen idee of daart nog een presentator bij zit...
Veel plezier hequote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
En Domien gaat vanavond draaien.
MARRRRS.
Een hele korte!WTF heeft 3fm tegen dat nummer?
Jongens, ik ben 2008 uitzwaaien. En daarmee ook jullie. Het was gezellig! Tot morgen! En voorzichtig allemaal he!![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
MARRRRS.
Jongens, ik ben 2008 uitzwaaien. En daarmee ook jullie. Het was gezellig! Tot morgen! En voorzichtig allemaal he!![]()
Fijne avond en jaarwisseling Cee ! tot 2009quote:Op woensdag 31 december 2008 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
MARRRRS.
Daar zit wat in jaquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef broer het volgende:
Jammer dat Mars zo wordt afgekapt. Maar als het is om plaats te maken voor Black, is het tenminste nog om een goede reden...
Gewoon geweldig cool deuntje hequote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef Krambo het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie zo lekker vinden aan MARS, ik vind het echt drie x niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |