verkeerde muziekafstemming en het te weinig buiten de kaders denkenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:[ afbeelding ] METALLICA - THE DAY THAT NEVER COMES [ afbeelding ]
Opvallend hoog voor een plaat die maar bar weinig op de radio te horen is geweest..
preciesquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verkeerde muziekafstemming en het te weinig buiten de kaders denken
Haaaaaaaaaaaaaaaaai Timoquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaai![]()
![]()
Nou, dat nummer van guus meeuwis - brabant is ook definitief vern**kt. Net iemand in het top 2000 topic:
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef Krambo het volgende:
Nog maar een keertje om het af te leren dan
Ilse
Plus dat de normale uitvoering echt freaking lang duurt.. Maar ja, daarvoor zijn er edits. Dacht ikquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verkeerde muziekafstemming en het te weinig buiten de kaders denken
Moet ik eigenlijk ook eens doen, lekker nog voor het eten en fris voor oud en nieuw!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:38 schreef JJH het volgende:
Top 20 al ondertussen, was een beetje op de bank in slaap gevallen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaai![]()
![]()
Nou, dat nummer van guus meeuwis - brabant is ook definitief vern**kt. Net iemand in het top 2000 topic:
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
De echte 2008 anthemquote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook eens doen, lekker nog voor het eten en fris voor oud en nieuw!
Top 20! Dan komt zo meteen: "Mars"
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaai![]()
![]()
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
Kings of Leon lekkere rock muziekquote:
Sex on Fire was lekkerderquote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! fijne opvolger van de Sex on Fire.
Sex on Fire was briljant maar die heb ik eigenlijk wel een beetje gehoordquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Sex on Fire was lekkerder![]()
Heerlijke plaat was dat
Ben ik het atm wel mee eensquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze is zooo lekker als je het mij vraagt. Beter dan Sex on fire, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |