quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef Jelief het volgende:
Dat geeft hoop Dolle Mina. Ik hoop dat de komende nacht rustiger verloopt.
genietmoment: Ik ben vanavond in bad geweest met Emma en de bruisbal van mijn secret santa ^^
Emma wilde in bad bij mij drinken, zo gezellig, zo lief!
Wopquote:Op zondag 18 januari 2009 10:34 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb gisteren in het gehele etmaal in totaal 320 ml gekolfd.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
met 8 maanden gaf ik nog wel een keer of 8 geloof ik
Hier ook. Komt ook omdat ik er nog geen ander drinken bij gaf en dan zit je al snel op zoveel voedingenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ieder kindje is anders. Toen Jen 5 maanden was gaf ik zo'n 12 keer voeding op een dag. Ze drinkt altijd kleine beetjes vaker op de dag. Nu nog...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
KLinkt fijn Koot!
[..]Wow!
Ik met nu 5 maanden al bijna 2 maanden 5x per dag. En op vaste tijden! En dat doe ik niet zo, dat geeft hij zelf zo aan.
Maar das dus best luxe begrijp ik?
Een behandeling met gentiaan klinkt me eerlijk gezegd beter in de oren dan 'ze heeft een pen te pakken gekregen'. Straks krijg je van die beschuldigende blikken: 'Let toch eens wat beter op je kindje dan, ze kan in pennen stikken, bla bla bla...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik moet Saar met een gentiaanpaars mondje meenemen om de jongens uit school te halen..Zal ik maar zeggen dat ze een pen te pakken heeft gehad?
Zeker 8 keer, kan ook gerust vaker zijn geweest.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Goed puntquote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Een behandeling met gentiaan klinkt me eerlijk gezegd beter in de oren dan 'ze heeft een pen te pakken gekregen'. Straks krijg je van die beschuldigende blikken: 'Let toch eens wat beter op je kindje dan, ze kan in pennen stikken, bla bla bla...'
Maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening...
Marie, vul anders even een curve in op borstvoeding.com, waarschijnlijk groeit je ventje netjes volgens die curve. De curve van het CB volgt Jen al niet meer sinds ze 4 maanden is.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:59 schreef Marie79 het volgende:Maneki wat heb je nu verteld op het schoolplein?
DM wat gaat dat goed met het kolven zeg!
Ik ben afgelopen vrijdag weer met Maarten te wegen geweest bij het cb, en hij was wel weer aangekomen maar niet de wat hij aan had moeten komen. 140 gram in 2 weken tijd. En ik voed al zo vaak mogelijk om de 3 uur en hij drinkt al vrij lang bij me, vaak nog een half uur. Dit weekend was ik er erg onzeker over, en had al bijna in gedachten om dan in hemelsnaam maar te stoppen met de bv. Want Maarten was tussen het voeden door ook veel aan het huilen, weinig aan het slapen... En gelukkig zegtdan wel tegen me dat dit komt omdat Maarten het niet leuk vindt om alleen te liggen in de box/wagen/wieg. Dus dan kan ik het wel weer beter relativeren.
Ah, sorry...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:11 schreef Marie79 het volgende:
Die heb ik al ingevult Ticootje en helaas zit hij daar ook onder het onderste lijntje...
Bel nou gewoon even, dat zijn hartstikke vriendelijke vrijwilligers die waarschijnlijk hele goede tips hebben. Dat loslaten klinkt voor mij ook in de oren als mogelijk spruw of net niet goed aanleggen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Marie79 het volgende:
p_iglet, ik wacht het denk ik nog even af tot vrijdag, dan ga ik weer te wegen op het cb.
Borstcompressie heb ik idd over gelezen op borstvoeding.com en dat is wel iets wat ik kan gaan doen ja.
Zoals de voeding van vanmiddag kwart over 1, links begonnen maar hij laat wel iets van 10x tussendoor de borst los. En als ik dan in mijn borst knijp komen er steeds nog druppels tot een straal melk uit. In het begin laat hij los, leg ik weer aan en drinkt hij weer verder. Tot op slot hij meteen weer loslaat als ik hem aangelegd heb. En het rare is dat hij dat rechts dus helemaal niet had, hij dronk daar aan één stuk door tot ik hem bijna niet meer hoorde slikken.
ik geef mijn dochter dus wanneer ze vraagt.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:41 schreef Jelief het volgende:
mamsx waarom wil je dat weten? Heb je het idee dat jouw kindje vaak of weinig komt? Of gewoon ter vergelijking?
Hoeveel Emma met 8 maanden dronk weet ik niet meer maar ik weet wel dat het bleef variëren, ook wel afhankelijk van hoeveel bijvoeding ze at.
Ja of je cyclus begint weer op gang te komen als dat nog niet het geval is. Zou zomaar kunnen...rond de 6 maanden hoor je wel vaker over een BV-dipje.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef mrien het volgende:
Extra aanleggen wil ze niet echt, dat heb ik het weekend al geprobeerd. Ik blijf het in ieder geval wel proberen!
Misschien zijn het gewoon weer een soort van regeldagen ofzo
Daar is in ieder geval nog niets van te merken, maar wie weet inderdaad!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:38 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja of je cyclus begint weer op gang te komen als dat nog niet het geval is. Zou zomaar kunnen...rond de 6 maanden hoor je wel vaker over een BV-dipje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |