Hmmm, dit had ik bij de spruw, eerst jeuken, dan steken. Ging ook pijn doen tijdens de voeding en dan niet alleen tijdens het aanhappen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik breek ff in met een crosspost. Op aanraden van Noli vraag ik het hier ook ff. Ookal geef ik geen borstvoeding.
Misschien heeft er iemand hier ook last van (gehad). Een vreselijk jeukende tepel en hof. Kreeg het op het eind van de zwangerschap al. Het komt en gaat, maar is nu weer vreselijk aanwezig. Lekker krabben gaat dus niet. Ik word echt gek van de jeuk. Vaseline helpt iig niet. En nu begint het sinds vannacht ook te steken.
Tyler krijgt geen bv...;)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, dit had ik bij de spruw, eerst jeuken, dan steken. Ging ook pijn doen tijdens de voeding en dan niet alleen tijdens het aanhappen.
Heeft Tyler het ook in zijn mondje?
oja, is ook zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tyler krijgt geen bv...;)
Ingrid ik zou even smeren met een schimmelcreme. Spruw is meestal aardig snel weer weg. Verder wel even elke dag een schone bh aantrekken.
Momenteel ligt ze compleet uitgeteld op mijn schoot.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef YPPY het volgende:
Die lilypads vond ik erg handig in de zomer, toen ik minder lekte. Konden tenminste onder een shirtje.
DolleMina, denk je eraan dat het regeldagEN zijn en dat het even kan duren?
Soms hebben babietjes wel een soort voorkeur voor een borst. Bijvoorbeeld als die borst wat makkelijker hapt. Maar naar mate ze groter en dus sterker worden kunnen ze ook heel goed een borst pakken die in het begin te moeilijk voor ze was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef DJMO het volgende:
in het begin wilde jr. maar uit één borst per keer drinken, nu accepteert hij wel de tweede borst. is dat normaal of betekent dat dat hij meer is gaan drinken en dit ook een soort regelen is?? hij komt niet vaker ofzo
Ik denk dat DJMO meer doelt op eerst 1 borst per keer, en nu dus 1 borst en daarna nog een 'toetje' aan de andere borst. En ja DJMO, dat kan nog wel eens wisselen. Ik bied de 2e borst altijd wel aan en soms dan wil ze het hele tijden niet en op andere momenten wil ze ineens weer wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Soms hebben babietjes wel een soort voorkeur voor een borst. Bijvoorbeeld als die borst wat makkelijker hapt. Maar naar mate ze groter en dus sterker worden kunnen ze ook heel goed een borst pakken die in het begin te moeilijk voor ze was.
Jennifer had in het begin een sterke voorkeur voor links. Ze kon aan rechts amper drinken, omdat de tepel niet goed aanhapbaar was. Naar mate ze groter werd kon ze het opeens wel, dus het was echt een soort van oefenen aan links en dan uitproberen op rechts. Op een gegeven moment had ze het opeens door dat uit rechts ook melk kwam.
ha, ik liet het scherm weer eens te lang open staan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik denk dat DJMO meer doelt op eerst 1 borst per keer, en nu dus 1 borst en daarna nog een 'toetje' aan de andere borst. En ja DJMO, dat kan nog wel eens wisselen. Ik bied de 2e borst altijd wel aan en soms dan wil ze het hele tijden niet en op andere momenten wil ze ineens weer wel.
Je hebt natuurlijk ook mensen waarbij het allemaal niet van een leien dakje gaat maar ik vind het inderdaad ook makkelijk. Ik hoef niet te rotzooien met melkpoeder en water, hoef niet bang te zijn dat ik een keertje vergeet te halen of vergeet mee te nemen want ik hebt het altijd bij me. De melk is meteen op de juiste temperatuur en Yara drinkt altijd tot ze vol zit zonder dat ik na hoef te denken over cc's en hoeveel flessen.quote:
Hier was het de eerste paar maanden letterlijk uur op uur af met voeden, ook 's nachts. Maar wat ben ik nu ontzettend blij dat ik toen doorgegaan ben!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef TearSong het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook mensen waarbij het allemaal niet van een leien dakje gaat maar ik vind het inderdaad ook makkelijk. Ik hoef niet te rotzooien met melkpoeder en water, hoef niet bang te zijn dat ik een keertje vergeet te halen of vergeet mee te nemen want ik hebt het altijd bij me. De melk is meteen op de juiste temperatuur en Yara drinkt altijd tot ze vol zit zonder dat ik na hoef te denken over cc's en hoeveel flessen.
Ben heel blij gewoon zo makkelijk gaat!
Dus dat is wel een aanrader, dat handboek? Ik ben nu aan het kijken naar een cursus voor m'n zusje en dat is 2 dagen voor 30 euro inclusief dat handboek.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef YPPY het volgende:
Juist om bestand te zijn tegen de meningen van iedereen vond ik het zo fijn het handboek van de LLL in de kast te hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |