abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64738453
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef owlet het volgende:
Ik denk dat er qua informatie niet zo veel verschil zal zitten in de cursusavonden van de verschillende verenigingen.
LLL houdt zich ook bezig met wat andere zaken dan borstvoeding (dragen, (op)-voeding, coslapen, etc.) en VBN alleen met borstvoeding.
Maar het is een nuanceverschil, beide organisaties draaien in eerste instantie om BV en ook als je verder niet geinteresseerd bent in iets anders dan BV kan je prima uit de voeten met een LLL-cursus volgens mij
Hmm..LLL ligt iets meer in mijn straatje denk ik dan. Ik heb hun uitgangspunten gelezen en juist dat ze verder kijken dan borstvoeding alleen spreekt mij wel aan. Aangezien m'n zusje ook wil gaan dragen en rapley'en e.d. mail ik wel even naar de LLL leidster in Utrecht want de agenda op de site gaat maar tot 8 januari.

Lees net dat LLL ook het BV-cafe in Utrecht doet. Misschien toch maar eens heen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 januari 2009 @ 18:39:02 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64738775
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef owlet het volgende:
20 tot 40 gram per dag is 140 tot 280 per week, dat komt op mij over als heel netjes. Zeker voor een kindje dat zo klein begon
Heb je zijn weegresultaten al eens langs de curve op borstvoeding.com gelegd? Die curve past beter bij het groeipatroon van BV-kindjes dan de curves die op de meeste CB's gebruikt worden.

Fijn dat het zo lekker gaat!
nu net even gedaan, hij loopt qua gewichtstoename zeg maar vrij parallel aan de een-na-onderste lijn (voor zover ik het kan bekijken in die acht dagen dan)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:14:33 #53
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64740235
Dan is ie klein maar groeit wel goed!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64742627
Dat is leuk owlet, jij gaat vast contactpersoon worden. Ben je wel een goede voor.

Die zal is idd nodig Marie. Dat andere spul plakt ontzettend. Dat deden wij na elke voeding in Anna's mondje ipv de paar keer per dag die op de bijsluiter stond. Dat is effectiever.

Zolang ze volgens hetzelfde lijntje omhoog gaan is het goed DJMO. En de getallen die jij noemt vind ik erg netjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64743267
ik begin als alles goed gaat in februari met de cursus voor cp voor de vbn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 januari 2009 @ 20:22:22 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64743690
ik begin te geloven dat het wel goed zit idd ik heb vandaag voor het eerst met de kolf geoefend, en warempel er kwam 50 cc uit (ging in het begin nie zo goed) en die heeft papa lief meteen aan zoonlief gevoerd (foto is onderweg) maar meneer had nog lang niet genoeg en heeft daarna nog bijna tien minuten aan de borst gedronken.. hij geeft duidelijk de voorkeur aan mama wat dat betreft
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64745544
Wat veeeeeeeeeeeeeel!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_64746829
Leuk Ticootje! Voor mij zal het iets langer duren, LLL heeft o.a. als eis voordat je mag beginnen met de cursus dat je actief de bijeenkomsten hebt bijgewoond dus ik ga me eerst maar eens daar op storten en de leidsters uit de regio wat beter leren kennen

DJMO, wat heb je veel gekolfd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 januari 2009 @ 21:34:50 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64747011
ik denk dat dat ook komt omdat ik volgens de kraamzorg genoeg melk heb voor twee van die kleintjes owlet hoewel jr. een flinke drinker is houd ik nog steeds melk over als hij klaar is met drinken.. hij drinkt ook vaak maar één borst per keer, en hoeft amper te zuigen, alleen maar te slikken ...

pi_64747246
owlet, dat heeft de vbn ook. Daarom bezoek ik ook een avond.
pi_64834656
Even een 'spammetje' voor een goed doel

Borstvoeding.com is genomineerd voor de Baby & Kids infosites award. Er kan gestemd worden tot 15 februari en de winnaar wordt bekend gemaakt op de NegenMaandenBeurs. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik raadpleeg borstvoeding.com nog regelmatig dus mijn stem hebben ze.

Je kunt hier stemmen:
http://www.babyenkidswebsiteawards.nl/stem-infosite.html
It's all up to you
pi_64841164
Goede spam TearSong, heb meteen ook op draagdoek.nl gestemd.
*OUD heilige*
pi_64841415
YPPY, lukt het jou om op beide sites te stemmen dan? Het probleem wat Icicle en ik hebben is dat je maar op 1 van beide awards kan stemmen (dus of op webshop, of op infosite) en als je dan op de andere award gaat stemmen krijg je doodleuk de melding dat je al gestemd hebt.

Dus of zorgen dat je 2 IP-adressen tot je beschikking hebt, of voor de zekerheid eerst stemmen op je favo site van die 2 voor het geval dat de andere niet lukt.

Ik heb ondertussen al een mailtje gestuurd naar de prutsers achter de site
It's all up to you
pi_64841454
Oh en voor de mensen met hyves, ik heb er ook een tip voor aangemaakt:

http://tearsong.hyves.nl/tips/2151141/Bt8q_p5JDhFe2eBhX-llZQ==/
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 10:10:15 #65
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_64841808
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Ticootje het volgende:
ik begin als alles goed gaat in februari met de cursus voor cp voor de vbn.
O wat leuk !!

sprak een oud bestuurslid van de VBN
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_64845599
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef TearSong het volgende:
YPPY, lukt het jou om op beide sites te stemmen dan? Het probleem wat Icicle en ik hebben is dat je maar op 1 van beide awards kan stemmen (dus of op webshop, of op infosite) en als je dan op de andere award gaat stemmen krijg je doodleuk de melding dat je al gestemd hebt.

Dus of zorgen dat je 2 IP-adressen tot je beschikking hebt, of voor de zekerheid eerst stemmen op je favo site van die 2 voor het geval dat de andere niet lukt.

Ik heb ondertussen al een mailtje gestuurd naar de prutsers achter de site
Hier hetzelfde!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64909206
In het kader van rare borstvoedingsadviezen:

Morgen wordt er een mirena bij me geplaatst. De assistente bij wie ik de afspraak maakte gaf me een pil misoprostol en twee pillen diclofenac mee. De een is om de baarmoedermond wat te verweken, de andere pillen zijn pijnstillers.

Ik vroeg hoe het zat met borstvoeding aangezien Avalon nog vaak drinkt. Het antwoord was "twee keer kolven".
Ja...okee... twee keer. Dus twee voedingen?
-ja.
Prima, maar de kans dat die twee voedingen binnen drie uur vallen is op dit moment best groot. Kan ik niet beter rekening houden met een aantal uur?

- nee hoor, twee voedingen afkolven is prima. Dan ben je alweer zeker zes uur verder dus dat kan prima

Ja maar ik zeg net dat Avalon nu vaker drinkt dan elke drie uur

-Nou dat is toch niet zo normaal? Gewoon twee voedingen afkolven dan is het prima

*ZUCHT*

Eenmaal thuis bleek dat volgens de BV-medicatie-lijst Avalon gewoon kan blijven drinken.
pi_64909297
Echt, als je op de adviezen van de medici af moet gaan kan iedereen maximaal 3 dagen borstvoeding proberen..wát een rare adviezen worden er gegeven
Saartje
  Jubileum moderator zondag 11 januari 2009 @ 11:53:16 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64909467
ja en daarbij, in die 3 dagen bv kun je echt niet zwanger worden (ik hoor het mijn gyn. nog zeggen, anticonceptie? Niet nodig als je bv geeft!)

Gelukkig ben je zelf wijs genoeg om je eigen informatie te vinden Owlet maar jemig hee...als je dat toch niet bent.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 11 januari 2009 @ 12:39:01 #70
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64910523
Hier ook een borstvoedingsklantje. Wel met tepelhoedje helaas, want mijn tepels zijn te vlak, waardoor ze niet voldoende houvast heeft. Misschien later wel, als ze wat meer kracht heeft, maar voor nu helpt het tepelhoedje prima.

Wel had ze vannacht en gisternacht enorm veel krampjes. Waarschijnlijk omdat ik zoveel voeding heb. Ik lijk soms net een lekkende kraan... Voordeel is wel dat ze met een week alweer bijna terug is op haar geboortegewicht.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:56:37 #71
108648 cattie
lieve moeder
pi_64910999
En nog een bvklantje!

Fee drinkt prima, is ook alweer bijna op haar geboortegewicht terug. Ik heb een paar dagen flinke stuwing gehad, maar dat is weg. Nu nog van die tepelkloven afkomen en dan is het helemaal super. (De eerste 2 dagen had Fee een hele grote zuigbehoefte en heb ik niet goed genoeg opgelet. Daar betaal ik nu de tol voor. Maar het gaat elke dag een stukje beter.)
  zondag 11 januari 2009 @ 13:06:17 #72
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64911263
Goede berichten hier! behalve die van die onnozele medici dan

Ik kijk er zo naar uit om straks weer een klein frummeltje te voeden, zal wel wennen zijn naast Emma die zelf dicht bij mij komt liggen en zegt: "mama die is leeg, mag ik aan de andere kant drinken?"
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 11 januari 2009 @ 13:33:43 #73
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_64912049
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:37 schreef owlet het volgende:
In het kader van rare borstvoedingsadviezen:

Morgen wordt er een mirena bij me geplaatst. De assistente bij wie ik de afspraak maakte gaf me een pil misoprostol en twee pillen diclofenac mee. De een is om de baarmoedermond wat te verweken, de andere pillen zijn pijnstillers.

Bij mij werd de mirena toch afgeraden als ik bv gaf. Is dat bij jou niet zo? Heb nu een koperspiraaltje

.
pi_64912730
Welkom nieuwe borstvoedingklantjes!

Ik heb Mirena; en heb het speciaal nagevraagd en opgezocht en kan gewoon normaal borstvoeding blijven geven. Ik kreeg trouwens geen verweker of pijnstiller en heb hem omstreeks dezelfde tijd laten zetten (enige wat pijn deed was de jodium die langs de knip liep die blijkbaar toch nog wat gevoelig was?)
De mirena zit hier nu goed trouwens; het touwtje was eerst te lang en dat was erg irritant. Eenmaal bijgeknipt voel ik er niks meer van.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64922504
Ik had vorige week een huisarts die nog nooit van een toeschietreflex had gehoord.
pi_64925101
Dat is wel heel ernstig Tico
Saartje
pi_64925343
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vorige week een huisarts die nog nooit van een toeschietreflex had gehoord.
Mijn huisarts doet alles met google Dan kom ik bij hem met iets en als hij het dan even niet weet zie ik dat schermpje weer naar voren komen. Paar trefwoorden intikken en ja hoor...een antwoord. Hij is ook de beroerdste niet en wil je best een printje mee naar huis geven.

Ik kom er dus niet al te vaak meer want dat soort dingen kan ik zelf ook wel
It's all up to you
pi_64926337
Ik hoorde hem ook nooit Tico, voelde het alleen.

Ook raar TearSong, op internet staat zoveel onzin.
*OUD heilige*
pi_64943959
Voor de langere voedsters:

Kindjes geven op een gegeven moment zelf aan niet meer te willen drinken, dat heet toch spenen? Maar hoe kun je een kindje wel van de borst af krijgen als ze al wat langer drinken, maar toch nog wel aangeven bij je te willen drinken.

Jennifer drinkt nu nog best vaak, ik weet niet of dat "normaal" is. Maar waar ik een beetje mee zit (heb je mij weer) is dat ik het best een probleem vind dat Jennifer amper iets anders drinkt dan borstvoeding. Ze drinkt over de hele dag een paar slokken en haalt vervolgens 's nachts in. Dat sloopt mij, en ik voel me er gewoon niet lekker bij. Maar ik kan haar moeilijk dwingen iets anders te drinken, want dat doet ze gewoon niet. Bekers en flessen worden uit mijn handen geslagen en ze wacht gewoon net zo lang tot ik de borst aanbied.

Ik ben nu een beetje bang dat ik wel door moet voeden tot ze zelf niet meer wilt. Het punt zit m dan vooral in het feit dat ikzelf het niet voor het zeggen heb of ik wel of niet wil doorgaan met voeden, maar dat het op dit moment bij Jennifer ligt. (dat benauwd mij) Ik kan bijvoorbeeld 's avonds niet weg, tenzij ik binnen 10 minuten thuis ben. En ik vind dat je na een jaar best een keertje mag willen dat ik ook eens een avondje voor mezelf heb.

Heel verhaal, kort om: Ik heb echt wat tips nodig om Jennifer toch andere dingen te laten drinken. Hoe ging dat bij jullie?
pi_64944767
Ticootje, heb je dat weggaan wel geprobeerd?
Hier is het namelijk mama drinken als mama thuis is, anders is iets anders ook goed. Je bent toch overdag ook naar je werk, dan moet ze het ook met wat anders doen.

Wij hebben op een gegeven moment als er geen reden als tandjes of ziek zijn was, 's nachts papa water aan laten bieden, net als wanneer ik niet thuis was. Tsja vaak wil hij dat niet, en dan is het dus even moppperen of bleren. Maar dat was vaak maar 5 of 10 minuten. Langer vind ik niet acceptabel en dan ga ik toch voeden, maar dat is eigenlijk nooit nodig.
Maar ja dit is natuurlijk lastig als Jen bij je op de kamer ligt, en het min of meer "zelfbediening" voor haar is.

Of duideljk concequent zijn in drinkmomenten. Hier wordt er gedronken als ik thuiskom van school of werk, 's morgens rond een uur of 7 als hij even wakker wordt, en 's avonds voor het naar bed gaan of als ik thuiskom uit mijn werk. En dan evt 's nachts als er iets aan de hand is.
Soms als ik overdag thuisben ook nog voor een middagslaapje. Maar verder eigenlijk niet.
pi_64944869
Nee, eigenlijk heb ik het ook nog niet geprobeerd. In de tijd dat Jen op bed ligt en ik nog niet moet ik zeker een keer of 3 op komen draven, dus dat weerhoudt mij ervan om weg te gaan. Inderdaad proberen kunnen we wel doen, maar ze heeft dan dus wel dorst, maar drinkt ondanks dat ze dorst heeft gewoon niets anders. Dat heb ik al wel uitgetest. Dan zet ze het maar gewoon op een krijsen.
pi_64944968
Tsja dan moet ze dat of leren of jij kan inderedaad niet weg.
En wil je haar dat leren dan moet papa waarschijnlijk even wat meer doen. Van jou zal ze niet zo snel ander drinken accepteren, jij hebt MAMAMELK!!!

Het is voor Jen ook wel heel makkelijk, want ze weet dat jij er toch wel bent, en dat ze aan de borst mag zodra ze een kik geeft. Er is voor haar dus geen enkele reden om meer ander drinken te gaan drinken, dus dat moet je een beetje sturen denk ik.
pi_64945130
Heel moeilijk Ticootje; ik heb echt geen idee.
Amber is net een beetje aan het overwennen nu naar vast voedsel; maar die heeft al vroeg eens wat gekookt water gehad bijv.
Ik ben toen ivm werk al redelijk op tijd begonnen met flesje aanwennen gezien ik gewoon 2 dagen werk; en heel soms ook nog wel eens een dagje naar een beurs ga bijv.

Krijgt ze dan bekers/flessen met afgekolfde melk?
Heeft ze bijv. een Tommee Tippee fles?
Heeft ze een tuttel om lekker mee te tutten en geborgenheid bij te zoeken?

Misschien drinkt ze overdag wel zo weinig omdat ze snachts zoveel drinkt ipv andersom?
De nachtvoedingen zijn er hieruit gegaan toen ik een speen in ben gaan zetten; en nu slaap Amber al een heel tijdje netjes snachts door.
Dat met de speen ipv voeden snachts heb ik wel even tegen m'n moederhart moeten ingaan, ik merkte dat ze snachts niets eens honger had maar wakker werd en troostslok wilde; en warempel die speen werkte meteen de eerste nacht; en na 3 nachten sliep ze door.
Verder doe ik wel aan troostslokken en voed ik op verzoek; overdag; maar een enkele keer ook nog snachts als ze gewoon echt een beetje zielig is.
Verder merk ik dat als ik Amber bij ons in bed laat slapen dat ze snachts onrustig is en steeds gaat zoeken; de melk ruikt ze dan natuurlijk erg goed als ze zo dichtbij ligt. Als ze in haar eigen bedje ligt (aanschuifbedje aan mijn kant) dan heeft ze daar geen last van.

Maargoed; lijkt me wel moeilijk om Jen nu over te wennen; want ze is natuurlijk al meer opmerkzaam dan een baby van een paar maanden; en wat minder goed voor de gek te houden. Ze ziet wel duidelijk het verschil tussen een borst en een fles.
Maar ik denk dat je toch echt moet sturen en afentoe een beetje streng moet zijn; kijken of je het dag en nachtritme kan omdraaien. Maar hoe; ik zou het niet weten.
Ik hoop van ganzer harte dat andere dames goede tips voor je hebben!
Want ik sta er zelf wel vaak bij stil; bij moeders van kleintjes die snachts veel drinken en niet doorslapen; ik zou dat zelf denk heel slecht trekken (kan al moe zijn overdag zonder een gebroken nachtrust ).

Heel veel sterkte en sukses ermee!!
Amber Mae
pi_64950635
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:39 schreef p_iglet het volgende:
Tsja dan moet ze dat of leren of jij kan inderedaad niet weg.
En wil je haar dat leren dan moet papa waarschijnlijk even wat meer doen. Van jou zal ze niet zo snel ander drinken accepteren, jij hebt MAMAMELK!!!

Het is voor Jen ook wel heel makkelijk, want ze weet dat jij er toch wel bent, en dat ze aan de borst mag zodra ze een kik geeft. Er is voor haar dus geen enkele reden om meer ander drinken te gaan drinken, dus dat moet je een beetje sturen denk ik.
Dit klinkt echt zo logisch! Dus gewoon papa erheen sturen, met een fles.
pi_64951928
Ik dacht dat ik ook nooit van de voedingen af zou komen, toen besloot madam ineens zelf dat het genoeg was
Ze blieft nog een ontbijtje van mij en een slaapmutsje, maar overdag drinkt ze het liefst bekertjes water of soms diksap. Ze stort zich daar op zoals voorheen op mijn melk
Niet leuk, maar ze geeft het zelf aan dus ik kan er niets anders dan vrede mee hebben dat ze zelf besloten heeft dat het genoeg was zo. Alsof ze heeft gehoord dat ik 1 jaar een mooie leeftijd vind om t stoppen
Saartje
pi_64952001
Oh, dan moet ik dat ook gewoon gaan zeggen tegen Jen. Nee het gaat er niet om dat ik wil stoppen, maar meer het gevoel dat ik niet kan stoppen. Daar zit het verschil.
pi_64962403
ik ben nu cp io. In feb begin ik met de opleiding.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:04:57 #88
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64962666
Wow, wat goed zeg Ticootje!

En wat naar dat je je zo voelt, dat je niet kán stoppen

Hier gaat het helemaal lekker met de bv. Maarten komt overdag nog wel vaak en zoals vandaag vaak om de 2 uur zelfs, maar ach. Van het weekend bedacht ik me dat mijn rechterborst gewoon geen zeer meer doet met het aanhappen van Maarten (dat was door de spruw). De spruw is weg, nu nog even het flesje nystatine leegmaken. Ik ben erg benieuwd hoeveel Maarten vrijdag is aangekomen met het wegen, zijn truitjes maatje 50 worden nu echt krap aan, broeken kunnen nog wel maar dat betekend toch wel dat hij is aangekomen de laatste tijd!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64962821
Anna wilde ook heel lang niet uit een flesje drinken als ik in de buurt was. Ik verstopte me dan en dan ging het wel goed. Ook als ik moest werken was er geen probleem. Dat heeft ze nu nog steeds. Als ik thuis ben, moet ik haar in bed leggen, anders is het drama. Ben ik er niet? Geen probleem, dan mag papa het ook doen.
Leuk trouwens dat je de opleiding gaat doen.

Dat is even lastig maneki, kleine Saartje wordt groot. Je weet iig voor jezelf dat het d'r eigen keuze is.
*OUD heilige*
pi_64962967
Bep en ik hebben spruw. Ik heb een rode, schilferende jeuktepel en zij heeft witte aanslag op haar tong en ze pakt hem de hele tijd beet. Eten en drinken is sowieso ruk momenteel Het zou ook wel weer verklaren waarom ze niet meer zoveel bij me wil lurken..
Ik heb maar weer gentiaanviolet besteld, dat wordt een weekje binnenblijven voor madam

Leuk Tico! Ik zit al heel lang te twijfelen of ik ook niet zoiets in die richting moet gaan doen. Mijn motto is namelijk altijd 'als je denkt dat je het beter kan, moet je het beter doen' dus ik vind van mezelf dat het dan eigenlijk wel moet
Saartje
  maandag 12 januari 2009 @ 20:12:39 #91
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64963048
Beterschap voor jullie beiden Maneki
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64963383
maneek, lekker dan! Gelukkig is spruw wel snel weer weg.

We hebben net geprobeerd met papa naar bed brengen, zonder problemen. Is dit nu waar ik me zo druk om heb gemaakt?
pi_64963530
hihi, fijn dat de oplossing zo simpel was
pi_64963665
Gelukkig maar dat het zo goed ging.
*OUD heilige*
pi_64963681
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef p_iglet het volgende:
hihi, fijn dat de oplossing zo simpel was
Ja stom zeg. Ik had het probleem in mijn hoofd zo groot gemaakt dat ik er niet eens meer aan durfde te beginnen.
pi_64965620
te vroeg gejuigd. Deze avond was duidelijk geen succes.
pi_64966035
Maar het begin is er, toch? Kun je niet eeen beetje afbouwen zeg maar? Het was nu geen probleem om Jen door papa naar bed te laten brengen, volgende keer laat je hem 1 van de 3 keer een flesje brengen, de andere keren 2 keer...
Maar goed, ik roep ook maar wat hoor
pi_64966163
ja ik geef niet meteen op. Dit is een kwestie van oefenen.
  maandag 12 januari 2009 @ 21:23:15 #99
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_64966421
Hier drinkt Zoë ook alleen maar bv. En ik merk dat haar luiers een stuk minder vol zijn dan toen ze wat kleiner was zeg maar.
We hebben van alles geprobeerd, een beker, een fles, een rietjes beker, tuitbeker, water, sap, siroop, diksap, thee. Maar ze drinkt niets anders.

Ja ze zwaait stoer met haar beker neemt een slok proeft het en spuwt het uit of slikt het door om vervolgens die beker een rot gooi te geven. Als ze dorst heeft komt ze bij mij netjes kloppen voor een slok bv. De nachten gaan goed ze komt wel hoor 1 of 2 x maar niet de hele nacht.

Als ze bij de gastouder was dronk ze daar 2x 150(max) bv uit een flesje maar ook daar weigerde ze alles.
Dus als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
pi_64966632
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Ticootje het volgende:
ja ik geef niet meteen op. Dit is een kwestie van oefenen.
Goed zo
Volgens mij is het ook een boel gewenning bij die kleine draakjes (hier wel tenminste, geen bv meer, maar met andere dingen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')