Ik heb dit echt 2,5 maand gehad (Leander dronk bijna een uur en dan zo'n 12x per dag, dodelijk! Uur op, uur af!) en bij ons hielp het heel goed om bij wakker-> huilen niet meteen aan honger te denken, maar ook aan gewoon verveling en dergelijke.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:11 schreef Marie79 het volgende:
Ik zit op 20 min tot 30+ min per keer voeden en nu dus elke 2 uur en net maar 1 1/2 uur tussen de voeding. Ja, dus net aan boodschappen gedaan en toen kwam meneertje alweer. En nu na de voeding ligt hij ontevreden te huilen, hoop echt dat dit van de spruw komt dat hij zo doet en dat het met de medicijnen snel beter gaat!
Dat is ook zwaar zeg freecell...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb dit echt 2,5 maand gehad (Leander dronk bijna een uur en dan zo'n 12x per dag, dodelijk! Uur op, uur af!) en bij ons hielp het heel goed om bij wakker-> huilen niet meteen aan honger te denken, maar ook aan gewoon verveling en dergelijke.
Dan ging ik even met Leander spelen en dan was hij zomaar nog een uur tevredenDan had hij dus nog helemaal geen honger, maar drinken was dan ook wel prima... Waardoor hij weinig dronk en na 2 uur alweer kwam voor voeding!
Toen ik het 'andere troostmethoden' idee had ingevoerd zat ik binnen een week op 7 voedingen om de uur.
Dus: afleiden, spelen, schone broek geven en als hij dan stopt met huilen was het blijkbaar geen honger
Was voor ons echt een openbaring
Het zal een beetje combi zijn gewees denk ik, heb van mezelf een hele lage bloeddruk en die spray zou hem omhoog kunnen brengen. Misschien ben ik te snel opgestaan dat het daarom fout ging?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef PM-girl het volgende:
Maneki, komt het van de spray of van het feit dat je weinig gegeten hebt de laatste dagen?
Rot zeg!
Zat te twijfelen om te reageren maar zeg het toch: wat onwijs lief dit!!quote:Op woensdag 31 december 2008 22:41 schreef Ticootje het volgende:
maneek, kun je niet wat kolven? Moet ik anders wat kolven voor je?
Hier ook een ziek kindje en een zieke mama. Bah.
Mijn dochter is nu 7 maanden en ik heb haar altijd op verzoek gevoed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:56 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb ook nog even een vraagje: voeden jullie volledig op verzoek of zit er maximaal 3 of 4 uur tussen de voedingen en maak je je kindje wakker?
En vanaf wanneer gingen jullie van maximaal 3 uur tussen de voedingen naar 4 uur tussen de voedingen?
Marie, als je toch bij de apotheek bent morgen, koop dan ook even een tubetje miconazolnitraatzalf. Werkt voor je tepels een stuk beter dan nystatine. Dan maarten behandelen met de nystatine zoals voorgeschreven. En zelf na de voeding je tepels dun insmeren met miconazolnitraatzalf. (Als je daarna binnen het uur weer gaat voeden, dan je tepels wassen, bij langer dan een uur hoeft dat niet)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef Marie79 het volgende:
Owlet, ik heb nystatine gekregen (alleen maar 1 flesje en W. zag gisteravond dat ik een recept voor 2 flesjes had dus morgen maar even terug naar de apotheek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |