quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, 'moslims zijn kut' en 'bush moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
En waarom gebruiken jullie het feedbacktopic daar niet voor i.p.v dat eindeloze oeverloze genuzel en SC?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een aardige poging.
. Als er een discussie is over Israel dan doe ik daar iig al helemaal niet meer aan mee, omdat ik weet dat ik dankzij dat soort randmongolen
allerlei stront over me heen krijg gestort, en wrs en passant ook nog voor pedofiel wordt uitgemaakt, zonder dat jullie daar wat aan doen. Maar dat soort luitjes mogen hier in alle geuren en kleuren de verongelijkte dramaqueen uithangen, als ze ook maar de miniemste kritiek krijgen hè.
Nofi uiteraard.
En dit is subjectief.
Ar-me zielige zahi toch... maar er staat:quote:Op woensdag 31 december 2008 01:28 schreef paddy het volgende:
[..]
En waarom gebruiken jullie het feedbacktopic daar niet voor i.p.v dat eindeloze oeverloze genuzel en SC?
Maar vanmiddag had ik ook zo'n leuke. Nah, ga ik je ook niet mee vervelen.
Melden wanneer je voor pedofiel of wat dan ook uitgemaakt zal worden, en wij het niet meteen zien, mag je altijd een TR plaatsen of het hier melden. Ik laat medeusers niet uitschelden. En dus ook ZHI dus ook niet voor randmongool
Bwvs, bij wijze van spreken.quote:Zahi lijkt mij 1 van de bwvs randmongolen te zijn waar gelly het o.m. over heeft...
Ja, die notes daar gaat echt niemand peentjes om poepen hoor.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
Wat Paddy zegt. Plus nog een ding: dat je niet iets ziet, in de zin van een ban ofzo, wil niet zeggen dat irritant of policy-overschrijdend postgedrag onopgemerkt blijft. Sommige users hebben vandaag zo veel notes verzameld dat de gemiddelde eekhoorn er nog van opkijkt. Dat soort dingen wordt allemaal meegenomen. Dus dat gehuil over dat we alles gewoon toelaten, snijdt eigenlijk niet echt hout.
nee das meer een steuntje voor diegenen die over de bans gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die notes daar gaat echt niemand peentjes om poepen hoor.
Ja, en dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee das meer een steuntje voor diegenen die over de bans gaan
Wat zijn melketiers? Mensen met een Melkert baan?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:44 schreef Aoristus het volgende:
Eigenlijk zijn jullie de melketiers van Fok! is het niet?
dan besluiten ze of er iemand gebanned wordt of niet?quote:
Zo heetten de parkeerwachters cq stadswachters voorheen toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zijn melketiers? Mensen met een Melkert baan?
Je kunt mensen ook eens aanspreken ergens op, dat bannen bewerkt geen hogere aanspreekbaarheid.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan besluiten ze of er iemand gebanned wordt of niet?
Tja, meld het maar aan de FA's. Ik kan er verder niks mee.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, die notes daar gaat echt niemand peentjes om poepen hoor.
Bang voor mij, gekker moet het niet worden.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat modjes een beetje bang zijn voor je. En als gevolg daarvan voer je bijna over elke netelige kwestie hier het hoogste woord. Dat is een beetje mijn indruk.
Geen wielklemmen meer in Amsterdam.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:48 schreef Aoristus het volgende:
wat jij wil joh, per vandaag mag je geen wielklemmen meer zetten
hij jij vroeg je af waar die notes voor dienen dus geef ik antwoord, natuurlijk zijn er meer opties en die worden gewoon gebruikt en als je te ver gaat dan kun je ff de strafbank in, maar dat was volgens mij het punt nietquote:Op woensdag 31 december 2008 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt mensen ook eens aanspreken ergens op, dat bannen bewerkt geen hogere aanspreekbaarheid.
Zet dan gewoon een TVP neerquote:
Ja, daag.......iemand bij wijze van spreken voor randmongool uitmaken? En soms is iets niet alleen kritiek hoor, maar pure bash, zoals je soms ook bij moslimtopics ziet die ik dan ook weer mod.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ar-me zielige zahi toch... maar er staat:
[..]
Bwvs, bij wijze van spreken.
Welke wijze van spreken?
Dat-ie iedereen die het verwaardigt om kritisch te zijn tav Israel uitscheldt voor ik weet niet wat, en daar gingen heel wat posts over in je vorige NWS fb. Dat is ook precies wat gelly aankaartte. Je hebt hier geen discussie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |