JA zo maar ik kom er dus ook niet inquote:Op woensdag 31 december 2008 00:29 schreef Houniet het volgende:
Gewoon
"Start New Multiplayer Game" toch?
paultjuhhh hoe deed jij dat net?
Probeer maar gewoon we zien welquote:Op woensdag 31 december 2008 00:35 schreef Desunoto het volgende:
Zal ik het eens proberen? Of wordt dat ook slecht?
Had ongeveer dezelfde cijfertjes als Paultje bij die speedtest
Ook bestquote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Probeer maar gewoon we zien wel
We kunnen ook een server pakken waar niemand zit
Dan moet jij 1 uitkiezen ik kan niet fokken en unrealen tegelijk dusquote:
Eerst maar wachten op Desunoto of het bij hem goed draait.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan moet jij 1 uitkiezen ik kan niet fokken en unrealen tegelijk dus
Kies een leuke lege uit en opgelost slotjequote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef Houniet het volgende:
We zoeken wel een server, anders moet ik mijn hele router verkrachten.
Probeer maarquote:Op woensdag 31 december 2008 00:35 schreef Desunoto het volgende:
Zal ik het eens proberen? Of wordt dat ook slecht?
Had ongeveer dezelfde cijfertjes als Paultje bij die speedtest
Ok wie kiest er 1 dan ga ik er zo heenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef Desunoto het volgende:
Hmm laten we dan maar zo'n lege server pakken
Is beter denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net zelfmoord gepleegd.. Kon het niet meer aanZulks een geweld enzo
In het eerste spelletje stond ik wel bovenaan in dat teamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okequote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef Houniet het volgende:
Ik zoek ef een InstaGib server op Deck 16.
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In het eerste spelletje stond ik wel bovenaan in dat team
Ja ik kwam later pas binnen geakkk.. En moest mn opties ondertussen ook nog instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
DECK 16 INSTAGIBquote:Op woensdag 31 december 2008 01:27 schreef Houniet het volgende:
HIERHEEN.
unreal://85.145.115.63:7777
Downloaden gaat langzaamquote:Op woensdag 31 december 2008 01:27 schreef Houniet het volgende:
HIERHEEN.
unreal://85.145.115.63:7777
Doe ik altijd meestal als ik achter een muur staquote:Op woensdag 31 december 2008 01:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap niet hoe jullie kunnen spelen en zo snel berichtjes typen tegelijk
Ik heb amper de tijd ze te lezen zelfs..
Dat is wel heel ruk inderdaad.quote:
Houniet afknallen gaf mij wel een bevredigend gevoel eerlijk gezegdquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Houniet afknallen gaf mij wel een bevredigend gevoel eerlijk gezegd
Niet omdat hij een slechte mod is ofzo, maar puur omdat hij mij zo vaak neerschoot
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:57 schreef Desunoto het volgende:
Nou, ik ga slapen nu![]()
Tot volgend jaar mensjes
Waar precies?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:13 schreef De_Ananas het volgende:
Multiplay.co.uk PUBLIC TDM Sniper
Zo heet de serverquote:
Kijk, zo kan ik hem wèl vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo heet de server
Ik klikte gewoon team deathmatch aan en dan op ''players'' en dan staat ie ergens bovenaan.
Eensch met GayMania.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:22 schreef RayMania het volgende:
Doet het niet bij mij. Vraagt om een bestandje en als ik 'install' druk, dan vliegt-ie eruit. Ik wil InstaGibben!
Ik ook. Niet eens met rumille's "grappige" naamsverbastering, die is een beetje sneu.quote:
Wordt veel gebruikt op VBL, inside-joke denk ik?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. Niet eens met rumille's "grappige" naamsverbastering, die is een beetje sneu.
Ik heb dat niet nodig.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef De_Ananas het volgende:
Altijd leuk, modjes en admins die dreigen met bans!!!!
Niet met sniper, ik stond bovenaan netquote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig.
Ik maak je sowieso af
Jij campt.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig.
Ik maak je sowieso af
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:40 schreef Rumille het volgende:
Ik heb er 1 gemaakt, CTF Instagib, map The Last Command, server naam iets met FOK.
Ik kom ook wel even buurten.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:40 schreef Rumille het volgende:
Ik heb er 1 gemaakt, CTF Instagib, map The Last Command, server naam iets met FOK.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
Zullen we vannacht om 12 uur met z'n allen op een FOK! server gaan en ingame elkaar nieuwjaar wensen?![]()
![]()
Niet bij jouquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
[Hiep Hiep HoeRay] Raymania mag er weer een jaar bijtellen !
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef Rumille het volgende:
Connection failedHappel geheadshot
.
Start zelf dan 1 , ik wil nog wat andere dingen doen vandaagquote:
Gewoon start new multiplay game ofzoiets en dan je ip geven aan de fokkersquote:Op woensdag 31 december 2008 12:45 schreef Rumille het volgende:
Als iemand mij even uitlegt hoe je kan uitleggen hoe je een game start die anderen kunnen vinden, dan wil ik er wel 1 starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:58 schreef Superheld het volgende:
Wil wel mee doenLees de OP eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste 2 regels.Fuck today, it's tomorrow.
Ik gok nergens.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:31 schreef Superheld het volgende:
Danke, waar is iedereen aan het spelen?
Dat blijkt jaquote:
quote:
Shit, ik weet dat ook niet namelijk...quote:Op woensdag 31 december 2008 14:12 schreef Superheld het volgende:
Als ik weet hoe het moet en hoe je poorten open zet dan wel
Ik hoop dat ze morgen aankondigen dat hij over een jaar weer mag mailenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaar komt een ban aanDaar komt een ban aan
Daar komt een ban aan
Enzo
Heeft hij in elk topic gedaan zowat
Doe maar nietquote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef jakkop het volgende:
Wat heeft hij gepost?![]()
Trouwens, zal ik een spelletje proberen te hosten?
[ afbeelding ]
Allemaal ralle plaatjes enzoquote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef jakkop het volgende:
Wat heeft hij gepost?![]()
Trouwens, zal ik een spelletje proberen te hosten?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben met mezelf aan het spelen...
Zou goed zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 01:28 schreef Wisheh het volgende:
Als er veel intresse is en er mensen vaker UT willen doen dan wil ik wel een dedicated server maken speciaal voor fok. Kan ik af en toe zelf ook nog is wat afknallen
Best, zoek maar een Instagib CTF uitquote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er niet gewon gespeeld worden op een al bestaande?
Ik moes thardop lachenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef jakkop het volgende:
Wat een kutmap. Smileyworld.![]()
En zo lang er niemand joinde verveelde ik me, dus ging ik een baardje schieten:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
Echt waar... Nog 1 oliebol in mn lijf en ik ontplof
Ben aan het joinen, maar download nogal wat zooi en dat duurt lang...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef jakkop het volgende:
unreal://62.195.45.31:7910
Is een publieke CTF instagib server. Leeg.
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben aan het joinen, maar download nogal wat zooi en dat duurt lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarheen dus als jullie zin hebben hihi XDWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:19 schreef paultjuhhh het volgende:
HIER GAAN WE DAN !!!Zijn al met zijn drieen aan het knallen. ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarheen dus als jullie zin hebben hihi XD
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zocht ook altijd jou op TimÉén knal en je ging neer
Start new multiplayer gamequote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef Rumille het volgende:
Hier nog 1. Maar Paul, kan jij je server niet aan laten staan?
Of leg anders uit wat jij doet? Moet je dedicated of start drukken bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel paul wel beter was. Jojoor heb ik ook nog 2keer gekillt, Paul zag ik doorgaans niet eens
En mijn spatie is aan het kutten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, probeer maar te joinen jongens.
[ Bericht 10% gewijzigd door Rumille op 31-12-2008 18:06:24 (lukt niet) ]
Dat deden zedaarna dan ook...quote:Op woensdag 31 december 2008 18:04 schreef jakkop het volgende:
Ik heb RayMania en Paultjuuh gekilld, mijn leven kan beeindigd worden.
Je hebt tijd genoeg om te fokken, laat je server maar open staan. 1x jij gekilled en niks klikken en je doet niet meequote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie hebben zeker firewalls ofzoiets
IK KAN NIET TEGELIJK FOKKEN EN UNREALLEN DAT TREKT MIJN COMPUTER NIET of unrealquote:Op woensdag 31 december 2008 18:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je hebt tijd genoeg om te fokken, laat je server maar open staan. 1x jij gekilled en niks klikken en je doet niet mee.
Dat laatstequote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IK KAN NIET TEGELIJK FOKKEN EN UNREALLEN DAT TREKT MIJN COMPUTER NIET of unreal
Dat lukt bij mij ook niet, dan krijg ik een of andere vage foutmelding.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
IK KAN NIET TEGELIJK FOKKEN EN UNREALLEN DAT TREKT MIJN COMPUTER NIET of unreal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |