JA zo maar ik kom er dus ook niet inquote:Op woensdag 31 december 2008 00:29 schreef Houniet het volgende:
Gewoon
"Start New Multiplayer Game" toch?
paultjuhhh hoe deed jij dat net?
Probeer maar gewoon we zien welquote:Op woensdag 31 december 2008 00:35 schreef Desunoto het volgende:
Zal ik het eens proberen? Of wordt dat ook slecht?
Had ongeveer dezelfde cijfertjes als Paultje bij die speedtest
Ook bestquote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Probeer maar gewoon we zien wel
We kunnen ook een server pakken waar niemand zit
Dan moet jij 1 uitkiezen ik kan niet fokken en unrealen tegelijk dusquote:
Eerst maar wachten op Desunoto of het bij hem goed draait.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan moet jij 1 uitkiezen ik kan niet fokken en unrealen tegelijk dus
Kies een leuke lege uit en opgelost slotjequote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef Houniet het volgende:
We zoeken wel een server, anders moet ik mijn hele router verkrachten.
Probeer maarquote:Op woensdag 31 december 2008 00:35 schreef Desunoto het volgende:
Zal ik het eens proberen? Of wordt dat ook slecht?
Had ongeveer dezelfde cijfertjes als Paultje bij die speedtest
Ok wie kiest er 1 dan ga ik er zo heenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef Desunoto het volgende:
Hmm laten we dan maar zo'n lege server pakken
Is beter denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net zelfmoord gepleegd.. Kon het niet meer aanZulks een geweld enzo
In het eerste spelletje stond ik wel bovenaan in dat teamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okequote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef Houniet het volgende:
Ik zoek ef een InstaGib server op Deck 16.
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In het eerste spelletje stond ik wel bovenaan in dat team
Ja ik kwam later pas binnen geakkk.. En moest mn opties ondertussen ook nog instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
DECK 16 INSTAGIBquote:Op woensdag 31 december 2008 01:27 schreef Houniet het volgende:
HIERHEEN.
unreal://85.145.115.63:7777
Downloaden gaat langzaamquote:Op woensdag 31 december 2008 01:27 schreef Houniet het volgende:
HIERHEEN.
unreal://85.145.115.63:7777
Doe ik altijd meestal als ik achter een muur staquote:Op woensdag 31 december 2008 01:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap niet hoe jullie kunnen spelen en zo snel berichtjes typen tegelijk
Ik heb amper de tijd ze te lezen zelfs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |