wtf zoveel woede omdat een oud lelijk wijf, je msn leest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehe had verwacht dat kiki van een andere vader zou zijn
anti climaxquote:Als moeder Anja uiteindelijk opbiecht hoe de vork in de steel zit, wordt dochter Kiki zo razend, dat ze haar moeder aanvliegt.
de msn van haar dochter lezen, gruwel, gruwel, en dan nog eens wat, als ze het leest, noem dat dan ook niet, manoman, wat een opvoedkundige fouten maakt dat wijf elke keer..pfffft, maar ik geef die leipe onechte sjaak hierin het voordeel van de twijfel, hij zegt tenminste een ding tegen dat meiske.. waar kun je altijd terecht?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
heeft ze al bekend dat ze geneukt heeft met een ander?
die moeder moest wel vertellen dat ze haar msn leest, enerzijds omdat keith een behoorlijke druk uitoefent anderzijds omdat het muurtje op de oude fundering weg moet om een nieuwe fundering te kunnen storten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Euridice het volgende:
[..]
de msn van haar dochter lezen, gruwel, gruwel, en dan nog eens wat, als ze het leest, noem dat dan ook niet, manoman, wat een opvoedkundige fouten maakt dat wijf elke keer..pfffft, maar ik geef die leipe onechte sjaak hierin het voordeel van de twijfel, hij zegt tenminste een ding tegen dat meiske.. waar kun je altijd terecht?
Bij dr moeder, heel zielig allemaal, hartverscheurende tv wel.
Is het echt? Waar dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
jawel, de link heeft ook in het topic gestaan.
Jammer? Waarom?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehe wel echt zo n heerlijke breezer, jammer dat ze 15 is
Hebben de vul-hier-een-getal-in voor je ook niet naar gekekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehe wel echt zo n heerlijke breezer, jammer dat ze 15 is
niet, ik heb hem toch gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi! Dit is Fok!
En je liegt gewoon
alsof die moeder niet al eerder had verteld tegen dr dochter dat zij haar msn las, kom op zeg, het was een herhaling in zetting van de ruzies thuis, in deze versie probeerde die Kieth de rol van de moeder te verdedigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
die moeder moest wel vertellen dat ze haar msn leest, enerzijds omdat keith een behoorlijke druk uitoefent anderzijds omdat het muurtje op de oude fundering weg moet om een nieuwe fundering te kunnen storten.
die moeder ziet eruit alsof ze het inderdaad al die tijd verborgen heeft gehouden, met de gedacten kiki komt daar nooit achter.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Euridice het volgende:
[..]
alsof die moeder niet al eerder had verteld tegen dr dochter dat zij haar msn las, kom op zeg, het was een herhaling in zetting van de ruzies thuis, in deze versie probeerde die Kieth de rol van de moeder te verdedigen.
Mjah, da's de autistische afvalbak als ze het niet echt weten, zelfde spectrum. Hierin schiet Keith dan wel ietsje te kort, kernprobleem is Mike's Asperger syndroom danwel PDD-NOS.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
pdd-nos noemt men dat
Ik doe dat ook niet zomaar, ik draag voldoende argumenten aan. Ben zelf ervaringsdeskundig en herken een boel dingen bij elkaar, vandaar dat ik het opper. Natuurlijk is het leunstoel psychologie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef fespo het volgende:
belachelijk om die jongen zulke termen aan te smeren.
pdd-nos en asperger syndroom in dezelfde hoek stoppen gaat wel er ver.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Mjah, da's de autistische afvalbak als ze het niet echt weten, zelfde spectrum. Hierin schiet Keith dan wel ietsje te kort, kernprobleem is Mike's Asperger syndroom danwel PDD-NOS.
Dat wordt niet zo benoemd. Daarom heeft hij zeer veel moeite om mensen aan te kijken, met intimiteit om te gaan in gezinsverband, en om dingen tegen zijn zin te doen.
WoW verslaving is daar dan een uiting van, de rest (mensen) vindt hij niet belangrijk, of hij weet niet hoe hij ermee om moet gaan.
Blijft machtig interessante tv, Keith doet het goed. Die moeder zet Kiki en zichzelf wel steeds voor schut in de groep. Dan ga je die riemfoto nog begrijpen.
mee eens, die jongen heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex en net wat keith zegt al die uren die mike zit te gamen ontwikkelt ie zich niet, zowel sociaal als (lichamelijk) nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef fespo het volgende:
belachelijk om die jongen zulke termen aan te smeren.
En jij denkt dat die families zomaar even aan dat programma mee doen zonder dat daar een traject van hulpverlening aan vooraf is gegaan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet zomaar, ik draag voldoende argumenten aan. Ben zelf ervaringsdeskundig en herken een boel dingen bij elkaar, vandaar dat ik het opper. Natuurlijk is het leunstoel psychologie.
Maar stel een psycholoog stelt zo'n diagnose, komt er juist veel rust in de tent, ook bij de ouders. Dat verklaart juist een heleboel curieus gedrag.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:14 schreef Pelgrim het volgende:
http://kikidelaurentis.hyves.nl
Ik kan overigens die bepaalde foto niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |