abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65260667
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:

[..]

jawel, de link heeft ook in het topic gestaan.
Is het echt? Waar dan?
pi_65260680
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef ASroma het volgende:

[..]

hehehehe wel echt zo n heerlijke breezer, jammer dat ze 15 is
Jammer? Waarom?
pi_65260720
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is het echt? Waar dan?
wegejorist
pi_65260801
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:

[..]

wegejorist
Hoi! Dit is Fok!
En je liegt gewoon
Noot noot.
pi_65260945
Het was weer genieten
pi_65260958
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef ASroma het volgende:

[..]

hehehehe wel echt zo n heerlijke breezer, jammer dat ze 15 is
Hebben de vul-hier-een-getal-in voor je ook niet naar gekeken
Viva la Cavatore
pi_65260973
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:

[..]

wegejorist
Je moeder.
pi_65261144
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hoi! Dit is Fok!
En je liegt gewoon
niet, ik heb hem toch gezien.

Het moet op FOK! zijn geweest.

er was trouwens niet veel te zien hoor.
pi_65261256
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:

[..]

die moeder moest wel vertellen dat ze haar msn leest, enerzijds omdat keith een behoorlijke druk uitoefent anderzijds omdat het muurtje op de oude fundering weg moet om een nieuwe fundering te kunnen storten.
alsof die moeder niet al eerder had verteld tegen dr dochter dat zij haar msn las, kom op zeg, het was een herhaling in zetting van de ruzies thuis, in deze versie probeerde die Kieth de rol van de moeder te verdedigen.
pi_65261996
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef Euridice het volgende:

[..]

alsof die moeder niet al eerder had verteld tegen dr dochter dat zij haar msn las, kom op zeg, het was een herhaling in zetting van de ruzies thuis, in deze versie probeerde die Kieth de rol van de moeder te verdedigen.
die moeder ziet eruit alsof ze het inderdaad al die tijd verborgen heeft gehouden, met de gedacten kiki komt daar nooit achter.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:59:51 #136
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65268534
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
pdd-nos noemt men dat
Mjah, da's de autistische afvalbak als ze het niet echt weten, zelfde spectrum. Hierin schiet Keith dan wel ietsje te kort, kernprobleem is Mike's Asperger syndroom danwel PDD-NOS.

Dat wordt niet zo benoemd. Daarom heeft hij zeer veel moeite om mensen aan te kijken, met intimiteit om te gaan in gezinsverband, en om dingen tegen zijn zin te doen.

WoW verslaving is daar dan een uiting van, de rest (mensen) vindt hij niet belangrijk, of hij weet niet hoe hij ermee om moet gaan.

Blijft machtig interessante tv, Keith doet het goed. Die moeder zet Kiki en zichzelf wel steeds voor schut in de groep. Dan ga je die riemfoto nog begrijpen.
pi_65268739
belachelijk om die jongen zulke termen aan te smeren.
pi_65268900
Aandoenlijk blijft het wel. Die kinderen hebben het niet makkelijk thuis. Zelf blijven ze steeds als probleemkind aangewezen te worden terwijl het eigenlijk de ouders zijn die totaal niet capabel zijn een kind op te voeden. Kiki is daarvan een goed voorbeeld. Die moeder heeft geen idee waar ze mee bezig is. Zowel haar oudste dochter als Kiki moeten zichzelf dan maar zien te redden. Dat uitten ze beide op verschillende manieren. Die oudste dochter lijkt zichzelf steeds weg te cijferen en op de achtergrond te plaatsen terwijl Kiki juist alle aandacht naar zich toe trekt. Die moeder versterkt dat gedrag doordat ze er totaal niet mee om weet te gaan.

Niet alleen die zogenaamde vader van Kiki, maar ook haar moeder lijkt de oudste dochter voor te trekken. Het mag dan wel zo zijn dat die oudste dochter zich voorbeeldig gedraagt, maar je hoort als ouders geen voorkeur te voor één van je kinderen.

Zelfde geldt eigenlijk voor die gameverslaafde en die broer en zus. De ouders zijn in die gevallen ook totaal de leiding kwijt. Ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Treurig om te zien dat die kinderen ieder op hun manier ontsporen doordat de ouders steken laten vallen.

Die ander is een vreemde. Ook daar zijn de ouders niet de makkelijkste, maar ik heb geen idee wat daar verder speelt. Lijkt niet echt een makkelijke jongen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:29:40 #139
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65269042
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef fespo het volgende:
Ik doe dat ook niet zomaar, ik draag voldoende argumenten aan. Ben zelf ervaringsdeskundig en herken een boel dingen bij elkaar, vandaar dat ik het opper. Natuurlijk is het leunstoel psychologie.

Maar stel een psycholoog stelt zo'n diagnose, komt er juist veel rust in de tent, ook bij de ouders. Dat verklaart juist een heleboel curieus gedrag.
pi_65269097
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Perico het volgende:

[..]

Mjah, da's de autistische afvalbak als ze het niet echt weten, zelfde spectrum. Hierin schiet Keith dan wel ietsje te kort, kernprobleem is Mike's Asperger syndroom danwel PDD-NOS.

Dat wordt niet zo benoemd. Daarom heeft hij zeer veel moeite om mensen aan te kijken, met intimiteit om te gaan in gezinsverband, en om dingen tegen zijn zin te doen.

WoW verslaving is daar dan een uiting van, de rest (mensen) vindt hij niet belangrijk, of hij weet niet hoe hij ermee om moet gaan.

Blijft machtig interessante tv, Keith doet het goed. Die moeder zet Kiki en zichzelf wel steeds voor schut in de groep. Dan ga je die riemfoto nog begrijpen.
pdd-nos en asperger syndroom in dezelfde hoek stoppen gaat wel er ver.

Misschien doktoren het graag in een hoek stoppen maar medisch gezien is het een wereld van verschil.

Met pdd-nos is zeer goed te leven, en het zelfs mogelijk om er gevoelsmatig van te genezen(dat je er totaal geen last van heb/het doet niks).
pi_65269748
Blijft toch wel leuk om te zien hoe bepaalde mensen dingen vertellen daar en nu een groot deel van Nederland het weet. Als die Kiki ooit ergens solliciteert dan krijgt ze vast de vraag: Ben jij niet van die riemfoto
pi_65269937
http://kikidelaurentis.hyves.nl

Ik kan overigens die bepaalde foto niet vinden
pi_65270343
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef fespo het volgende:
mee eens, die jongen heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex en net wat keith zegt al die uren die mike zit te gamen ontwikkelt ie zich niet, zowel sociaal als (lichamelijk) niet
pi_65273261
Precies.
Ieder kind zonder sociaal leven en zonder band met zijn ouders zal zich zo gedragen.
Geef die jongen de tijd om zich te ontwikkelen + een betere opvoeding en je hebt een normaal kind.
pi_65277602
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik doe dat ook niet zomaar, ik draag voldoende argumenten aan. Ben zelf ervaringsdeskundig en herken een boel dingen bij elkaar, vandaar dat ik het opper. Natuurlijk is het leunstoel psychologie.

Maar stel een psycholoog stelt zo'n diagnose, komt er juist veel rust in de tent, ook bij de ouders. Dat verklaart juist een heleboel curieus gedrag.
En jij denkt dat die families zomaar even aan dat programma mee doen zonder dat daar een traject van hulpverlening aan vooraf is gegaan?
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:51:24 #146
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65300551
Boeiend programma !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 23:16:33 #147
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_65301661
Kelly

Heb wat respect voor je moeder man.

En abel... ...
:')
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2009 @ 23:17:38 #148
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_65301700
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:14 schreef Pelgrim het volgende:
http://kikidelaurentis.hyves.nl

Ik kan overigens die bepaalde foto niet vinden

Wat een extreem foute jongens ook

Edit: Ik heb 3 afleveringen gezien dus misschien komt het later pas. Misschien even wat meer aandacht over de situatie, zitten ze op school? Wat doet abel de hele nacht behalve drugs gebruiken? Hebben de gezinnen eerder hulp gehad etc.
:')
pi_65302742
die gast lijkt 30+
pi_65302872
volgens mij is dat een (bekende) dj
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')