quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
![]()
![]()
was dat het geheim.
op de site van de ncrv zitten ze al de hele week in spanning, net zo als bij een clifhanger van gtst of onm of zo.
Ik doe de deur dicht... Straten lijken te huilen, wolken lijken te vluchten ik stap de bus in...quote:
hehehe had verwacht dat kiki van een andere vader zou zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
![]()
![]()
was dat het geheim.
op de site van de ncrv zitten ze al de hele week in spanning, net zo als bij een clifhanger van gtst of onm of zo.
wtf zoveel woede omdat een oud lelijk wijf, je msn leest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehe had verwacht dat kiki van een andere vader zou zijn
anti climaxquote:Als moeder Anja uiteindelijk opbiecht hoe de vork in de steel zit, wordt dochter Kiki zo razend, dat ze haar moeder aanvliegt.
de msn van haar dochter lezen, gruwel, gruwel, en dan nog eens wat, als ze het leest, noem dat dan ook niet, manoman, wat een opvoedkundige fouten maakt dat wijf elke keer..pfffft, maar ik geef die leipe onechte sjaak hierin het voordeel van de twijfel, hij zegt tenminste een ding tegen dat meiske.. waar kun je altijd terecht?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
heeft ze al bekend dat ze geneukt heeft met een ander?
die moeder moest wel vertellen dat ze haar msn leest, enerzijds omdat keith een behoorlijke druk uitoefent anderzijds omdat het muurtje op de oude fundering weg moet om een nieuwe fundering te kunnen storten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Euridice het volgende:
[..]
de msn van haar dochter lezen, gruwel, gruwel, en dan nog eens wat, als ze het leest, noem dat dan ook niet, manoman, wat een opvoedkundige fouten maakt dat wijf elke keer..pfffft, maar ik geef die leipe onechte sjaak hierin het voordeel van de twijfel, hij zegt tenminste een ding tegen dat meiske.. waar kun je altijd terecht?
Bij dr moeder, heel zielig allemaal, hartverscheurende tv wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |