Damian debuteert inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
Shit, ik heb veel gemist vandaag.
Hierna dus nog Barney en Van der Vaart?.
De a zit te dicht bij de o.quote:
Hamilton/Klaasen - Barneveld/Baxter iig. Co tegen Taylor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef franklop het volgende:
Moeten de nederlanders bij winst allemaal tegen elkaar trouwens (omdat ze laatste 4 wedstrijden van achtste finale spelen)?
Als het zo doorgaat met Rafael, doet ie volgend jaar misschien wel mee, ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
Shit, ik heb veel gemist vandaag.
Hierna dus nog Barney en Van der Vaart?.
woon jij bij mij inb de buurt ofzo?,. hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Xebber het volgende:
Ik hoorde een tyfusharde knal toen die dubbel 16 d'r in ging.
Lelystad. Woonplaats van Co om maar ontopic te blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef nightfall het volgende:
[..]
woon jij bij mij inb de buurt ofzo?,. hier precies hetzelfde
Het gaat nog steeds om de dubbels gooien, en niet om de statistiekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef paul280 het volgende:
Ok dit is een vage partij als je de statistieken bekijk zal klaassen achter moeten staan.
Maar hij staat voor.
tja,. klaassen en statistieken,. de meeste begrijpen nog steeds niet hoe hij lakeside heeft gewonnen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef paul280 het volgende:
Ok dit is een vage partij als je de statistieken bekijk zal klaassen achter moeten staan.
Maar hij staat voor.
Statistieken zeggen niks, je kan nog zoveel hoge scores gooien. Als je de dubbel niet gooitquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef paul280 het volgende:
Maar hij staat voor.
Met 1 legquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef Guard het volgende:
klote... zo is Hamilton weer helemaal terug...
Momemtum.... momemtumquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Met 1 legHij staat wel effe 3-1 achter in sets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |