De tv id dan ook een toverdoosquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Even snel op tv zag ze er een stuk beter uit ja: D
Voorlopig gaat het nog goed. Zolang hij zijn eigen legs blijft pakken kan het nog wel goedkomen, maar echt overtuigend is het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef TheArt het volgende:
Hamilton is nu ook gewoon de betere. Klaasen mist te veel.
Die mij die vorige maarquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:54 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik 't toch maar een ouwe grafkop.
Sgt. Hartmanquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb het nieuwe mokkeltje van Klaassen nog niet gezien, maar dat ouwe mokkeltje leek me echt zo'n net meisje wat als het donker is een tennisbal door een tuinslang zuigt....
Co won met 4-0, rest heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe zijn de wedstrijden vanmiddag verlopen eigenlijk?
Dacht ook al jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dat commentaar ook.
"Is het tijd voor een break nu?" En dat terwijl Hamilton meer dan 180 punten achterstaat in de gelijkmakende beurt.
13 with the throw..
Die Britten zijn gewoon lekker enthousiast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dat commentaar ook.
"Is het tijd voor een break nu?" En dat terwijl Hamilton meer dan 180 punten achterstaat in de gelijkmakende beurt.
13 with the throw..
De set pakken.quote:
Daar was tie weerquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:59 schreef Guard het volgende:
blijft die Hamilton zijn vingertje in de lucht gooien na iedere 180? krijgt ie lamme armen van
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/jungledragon
Deze werkt perfect
Deed Klaasen toch ook toen ze na elkaar 180 gooiden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |