SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Sure, bij de Makro zeker. Ga maar eens bij de Aldi langs.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef jslavenburg het volgende:
Moet je een keer naar Best gaan, zijn ze allemaal vriendelijk
Uhuh. Geef nou maar toe aan de anti-climax.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:22 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Bijna geloofwaardig. Echt.
Ik was bij de c1000quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bij Appie zitten soms best lekkere cassières!
Bij Aldi zitten inderdaad alleen maar lelijke chagerijnige snollen
hahaha sukkelquote:
Als de 'grap' nou al niet 7651908262749541567890 keer eerder gedaan was, had ik misschien uit nieuwsgierigheid gereageerd, maar helaas loop je als newbie een aantal decennia achter, en sla je de klepel compleet mis terwijl je niet eens weet waar hoe laat het is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh. Geef nou maar toe aan de anti-climax.
Yeah, right. Ik een newbie. Uhuh.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:25 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Als de 'grap' nou al niet 7651908262749541567890 keer eerder gedaan was, had ik misschien uit nieuwsgierigheid gereageerd, maar helaas loop je als newbie een aantal decennia achter, en sla je de klepel compleet mis terwijl je niet eens weet waar hoe laat het is.
Getuige je 'grappen' uit het jaar 3 ben je inderdaad een laatbloeiertje. Geef niet hoor.quote:
2006, pffft, baby!quote:
Leer Nederlands.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Getuige je 'grappen' uit het jaar 3 ben je inderdaad een laatbloeiertje. Geef niet hoor.
2003.quote:
. heeft u een bonuskaart?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:17 schreef ThaNetRunner het volgende:
Stel je voor, je zit op een stoel achter een apparaat wat piept met knopjes, als je te langzaam bent kijken de mensen je dood, ben je te snel wordt je de langzaamste, elke keer die tussenschotjes terugduwen, *Groente kassa 1* omroepen en uiteindelijk vragen om een bonuskaart of airmiles. Daarna nog de vraag voor een tasje en of er bijgepinned kan worden? Dan gaat de klant nog lachen als ie ze pincode is vergeten, zegt je nog iets van gedag en doet vervolgens op ze dooie gemak ze boodschapjes in de tas, waardoor de rest van de band vol is...
Jaja, je andere account heet zeker Danny?quote:
Om extra geld te verdienen aan domme mensen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik was bij de c1000
Waarom moet je daar trouwens betalen voro zegels
Wat heb je daar nou aan ? Dan krijg je zegels !
En dan moet je er voor betalen 1?!
Wat is het nut nou dan?!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |