En waar kan je dat instellen? Want bij team options gaat het alleen over spelers.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Einde van het contract -> contractbesprekingen worden door je assistent gedaan, krijg je geen melding van.
Dunno :$ Baal er zelf ook wel van, ben een paar goeie scouts kwijtgeraakt opeensquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En waar kan je dat instellen? Want bij team options gaat het alleen over spelers.
Manager -> 'naam van je team' -> Team instellingen... volgens mijquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En waar kan je dat instellen? Want bij team options gaat het alleen over spelers.
Zoals gezegd niet, dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:47 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Manager -> 'naam van je team' -> Team instellingen... volgens mij
Op een gegeven moment kun je die als het goed is gewoon een contract als coach aanbiedenquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Hoe kun je een wat oudere speler die 'definetely' wil beginnen met coaching, en al jaren bij jou onder contract staat, en wiens contract afloopt, als coach een contract aanbieden/zijn stats bekijken?
Je moet je kapot schamen dat je met dit spelersmateriaal zo laag staat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Screentje dan maar.
[ afbeelding ]
Muñoz, Baan, Zöld, Advocaat en Van Beek zijn regens.
Boulahrouz en Amrabat staan beide in de belangstelling van Manchester United. Beide heb ik gratis gehaald, net zoals Suárez, El Hamdaoui, Asenjo en Sisi.
Het lukt me vooralsnog niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je die als het goed is gewoon een contract als coach aanbieden
Doe ik ook, ik krijg m'n team gewoon niet aan het spelen. Ik weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je moet je kapot schamen dat je met dit spelersmateriaal zo laag staat.
PDF'je al doorgenomen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik krijg m'n team gewoon niet aan het spelen. Ik weet niet wat het is.
Nee jong Ajax speelt dan geen Uefa cupquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Baas B![]()
Kampioen word ik haast wel zeker, of ik moet nu ineens alles verprutsen
Als ik jong Ajax dan laat winnen, spelen ze dan uefa cup?
raymania.nl/pdfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
PDF'je al doorgenomen?
Kan iemand die trouwens even linken? Mijn MVV begint ook een beetje in een dipje te raken...
Klopt, kwam ik ook achterquote:
Ik heb hem nog op mijn PC, zal hem even uploaden.quote:
Muchas gracias.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik heb hem nog op mijn PC, zal hem even uploaden.
http://rapidshare.com/files/179055749/FM2009_tutorial.pdf.html
www.raymania.nl/FM.pdf.quote:
Hè, bijna goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |