abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2008 @ 17:04:18 #76
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64538298
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als assistent aannemen en vervolgens een trainerscontract aanbieden.
willen ze dat nog wel, als ze eenmaal assistent zijn?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_64538316
Inmiddels weer een seizoen met Leeds gespeeld met als resultaat het 2e kampioenschap op rij.
In de FA cup ging het voortvarend totdat ik in de 6e ronde Arsenal (2-1 verloren) tegen kwam, al was ik niet ontevreden over het resultaat en vertoonde spel.

Competitie stand

De selectie die de promotie hebben bewerkstelligd

Volgend seizoen dus Premier League. Hopelijk kan ik wat aardige spelers binnenhalen en zodoende in het linkerrijtje eindigen en misschien wel Europees voetbal halen.
pi_64539457
tvp.
Striving to be more than average.
pi_64540016
Liverpool - Aston Villa stond bij mij(ben zelf Braintree) 4-1 na 15 minuten!
In de 2e minuut Robbie Keane met 1-0, 5e minuut Shorey met 1-1. Vervolgens: 2-1 Keane '10, 3-1 Torres '12 en 4-1 Torres '15

Liverpool had 9 schoten waarvan 5 tussen de palen.. de 5 schoten tussen de palen waren daarnaast ook over de lijn.. Dus zeg maar 5 kansen 5 goals..

Villa daarentegen had 6 kansen nodig om 2x te scoren..
pi_64541463
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:04 schreef Naggelwauz het volgende:
Inmiddels weer een seizoen met Leeds gespeeld met als resultaat het 2e kampioenschap op rij.
In de FA cup ging het voortvarend totdat ik in de 6e ronde Arsenal (2-1 verloren) tegen kwam, al was ik niet ontevreden over het resultaat en vertoonde spel.

Competitie stand
[ afbeelding ]

De selectie die de promotie hebben bewerkstelligd
[ afbeelding ]

Volgend seizoen dus Premier League. Hopelijk kan ik wat aardige spelers binnenhalen en zodoende in het linkerrijtje eindigen en misschien wel Europees voetbal halen.
Kijk eens naar Ignashevich (die Rus van CSKA), Ever Banega (goedkoop te krijgen), Gudjohnson (kon je bij mij gratis ophalen want zijn contract liep af bij Barcelona), Adel Taarabt (idem), Itandje (ook gratis)
pi_64549563
Ray wat heb jij een rare clublogo's
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_64552801
Update van mijn kant (waar blijft de rest?).

Ben nu in het seizoen 2013/2014 aanbeland. Doelstelling is nog steeds handhaving in de Premier League.
Daarvoor kreeg ik een transferbudget van 32 miljoen euro.

Allereerst heb ik mijn selectie opgeschoond. Ik wil maximaal 22 spelers hebben, waarbij elke positie dubbel bezet is. Aan het einde van vorig seizoen had ik al Rafael Carioca verkocht aan Liverpool voor 18 miljoen (gekocht voor 5,75). Verder heb ik Lorik Cana verkocht voor 22 miljoen (gekocht voor 25), want hij overtuigde niet bij mij en ik heb een andere speler die het beter doet dan hem. Slechts 3 miljoen verlies.

Winst heb ik gemaakt op Suárez (transfervrij gehaald, nu naar United voor 9,5 miljoen), 750K op Advocaat, 4,4 miljoen op Sisi, 4,1 miljoen op Van Beek, 2,1 miljoen op Reynolds, 325K op El Hamdaoui en 17,25 miljoen op Amrabat. Transfervrij spelers halen loont dus wel . Alleen verlies op Cana en Wilkshire.

Van dat geld heb ik veel geïnvesteerd in talenten (regens) en mijn klapper is Ben Arfa voor 30 miljoen euro. Verder nog wat spelers transfervrij aangetrokken zoals Jansen, Diogo en Lavezzi.

Mijn selectie:

Regens die spelen:

Randy Baan. Gaat alweer zijn vierde seizoen spelen en heeft het tot Oranje geschopt.

Verloor de strijd met Cana en heeft een mooie naam; Francisco Ramón Díaz Muñoz.

István Zöld.

Dat wordt kassa in de toekomst; Peter Pickup.

Van AZ overgenomen; Ali van der Velden.

Voor de toekomst (Leeds B):

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:32:57 #83
168255 J.Herrer
pi_64553014
Niet normaal gewoon, die regens in 09
In 08 zit ik nu al in seizoen 10 ofzo, en ik heb maar iets van 5 echte wereldtalenten kunnen scouten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_64554633
Spelen hier al mensen met de 9.2 update? Wat zijn jullie ervaringen met deze update?
pi_64554650
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spelen hier al mensen met de 9.2 update? Wat zijn jullie ervaringen met deze update?
Ja. Prima.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64555060
Ik scoor echt voor geen meter. 19 schoten op goal, één doelpunt. Tegenstander één schot op goal en één doelpunt. Gelukkig via penalties gewonnen.
pi_64555578
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef RayMania het volgende:
Ik scoor echt voor geen meter. 19 schoten op goal, één doelpunt. Tegenstander één schot op goal en één doelpunt. Gelukkig via penalties gewonnen.
Hier gaat scoren juist heel makkelijk, maar krijg er elke wedstrijd wel één tegen.. maar zolang ik er steeds 1 of 2 meer scoor vind ik dat niet zo erg.
pi_64559584
Heb nu even ook een dipje met Leeds. Sta 6e in de Championship, op ongeveer 1/3e van seizoen 2. (ja ik speel weinig!)
Gelukkig zijn de gaten klein en hoop ik binnenkort in ieder geval 2e te staan. Bolton is oppermachtig in staat 8 punten voor op de nummer 2.
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:53:45 #90
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_64562081
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:47 schreef VinnieJones het volgende:
IK heb in het begin van het spel paar goede mankrachten nodig. Liefst el cheapo jonge talentjes.

SPeel met Atalanta Bergamo. Transferbudget 3 miljoen.
Iemand ?
Aquino Vinnie, leuk talentje en is voor een prikje op te halen

Het gekste wat ik ooit heb meegemaakt is dit:

pi_64563682
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Aquino Vinnie, leuk talentje en is voor een prikje op te halen

Het gekste wat ik ooit heb meegemaakt is dit:

[ afbeelding ]
Nederland-Portugal all over again
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:09:02 #92
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_64564719
Nee, het was enkel Volendam die kaarten kreeg. 5 rode kaarten
pi_64565517
Hoe kun je een wat oudere speler die 'definetely' wil beginnen met coaching, en al jaren bij jou onder contract staat, en wiens contract afloopt, als coach een contract aanbieden/zijn stats bekijken?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_64565631
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef RayMania het volgende:
Heb ik ook last van
pi_64565915
Er verdwijnen bij mij altijd coaches en scouts, zonder dat ik een melding krijg
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_64566452
Met Atletico ben ik nu in mijn tweede jaar beter bezig, sta ergens in de top waar ik vorig jaar laag in de middenmoot ben geeindigd.
Alleen is de squad harmony maar 17% en ik krijg het maar niet voor elkaar om dit omhoog te krijgen. Terwijl ik volgens mij weinig geks doe bij de persconferenties en besprekingen.
pi_64566758
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef JeroenV het volgende:
Met Atletico ben ik nu in mijn tweede jaar beter bezig, sta ergens in de top waar ik vorig jaar laag in de middenmoot ben geeindigd.
Alleen is de squad harmony maar 17% en ik krijg het maar niet voor elkaar om dit omhoog te krijgen. Terwijl ik volgens mij weinig geks doe bij de persconferenties en besprekingen.
Dat had ik ook, kwam door de slechte resultaten. Zodra je gaat winnen zal het verbeteren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_64566864
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef JeroenV het volgende:
de squad harmony
Waar kan je dat vinden?
pi_64567371
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waar kan je dat vinden?
Manager -> Club -> Confidence

Daar heb je iig een balkje squad-harmony.
pi_64568979
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er verdwijnen bij mij altijd coaches en scouts, zonder dat ik een melding krijg
Einde van het contract -> contractbesprekingen worden door je assistent gedaan, krijg je geen melding van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')