willen ze dat nog wel, als ze eenmaal assistent zijn?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als assistent aannemen en vervolgens een trainerscontract aanbieden.
Kijk eens naar Ignashevich (die Rus van CSKA), Ever Banega (goedkoop te krijgen), Gudjohnson (kon je bij mij gratis ophalen want zijn contract liep af bij Barcelona), Adel Taarabt (idem), Itandje (ook gratis)quote:Op woensdag 31 december 2008 17:04 schreef Naggelwauz het volgende:
Inmiddels weer een seizoen met Leeds gespeeld met als resultaat het 2e kampioenschap op rij.
In de FA cup ging het voortvarend totdat ik in de 6e ronde Arsenal (2-1 verloren) tegen kwam, al was ik niet ontevreden over het resultaat en vertoonde spel.
Competitie stand
[ afbeelding ]
De selectie die de promotie hebben bewerkstelligd
[ afbeelding ]
Volgend seizoen dus Premier League. Hopelijk kan ik wat aardige spelers binnenhalen en zodoende in het linkerrijtje eindigen en misschien wel Europees voetbal halen.
Ja. Prima.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Spelen hier al mensen met de 9.2 update? Wat zijn jullie ervaringen met deze update?
Hier gaat scoren juist heel makkelijk, maar krijg er elke wedstrijd wel één tegen.. maar zolang ik er steeds 1 of 2 meer scoor vind ik dat niet zo erg.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef RayMania het volgende:
Ik scoor echt voor geen meter. 19 schoten op goal, één doelpunt. Tegenstander één schot op goal en één doelpunt. Gelukkig via penalties gewonnen.
Aquino Vinnie, leuk talentje en is voor een prikje op te halenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:47 schreef VinnieJones het volgende:
IK heb in het begin van het spel paar goede mankrachten nodig. Liefst el cheapo jonge talentjes.
SPeel met Atalanta Bergamo. Transferbudget 3 miljoen.
Iemand ?
Nederland-Portugal all over againquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:53 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Aquino Vinnie, leuk talentje en is voor een prikje op te halen![]()
Het gekste wat ik ooit heb meegemaakt is dit:
[ afbeelding ]
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef RayMania het volgende:
Ik scoor echt voor geen meter. 19 schoten op goal, één doelpunt. Tegenstander één schot op goal en één doelpunt. Gelukkig via penalties gewonnen.
Dat had ik ook, kwam door de slechte resultaten. Zodra je gaat winnen zal het verbeteren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef JeroenV het volgende:
Met Atletico ben ik nu in mijn tweede jaar beter bezig, sta ergens in de top waar ik vorig jaar laag in de middenmoot ben geeindigd.
Alleen is de squad harmony maar 17% en ik krijg het maar niet voor elkaar om dit omhoog te krijgen. Terwijl ik volgens mij weinig geks doe bij de persconferenties en besprekingen.
Waar kan je dat vinden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:02 schreef JeroenV het volgende:
de squad harmony
Manager -> Club -> Confidencequote:
Einde van het contract -> contractbesprekingen worden door je assistent gedaan, krijg je geen melding van.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er verdwijnen bij mij altijd coaches en scouts, zonder dat ik een melding krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |