Lijkt mij een slecht plan maar goed het is jouw gamequote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik probeer dan ook niet alle 26 talentjes in mijn 1e elftal te krijgen, ik gooi er een hoop naar mijn feeder club om ze een jaar of 2 te rijpen en door te verkopen voor een hoop doekoe.
Ondertussen is mijn eigen jeugd aardig aan het doorbreken, en laat ik hen wel spelen
Wat is er precies slecht aan dan? Want ik heb tot nu toe elk seizoen miljoenen winst met de verkoop van die lui, de board confidence schiet door het plafond, speel elk jaar mee om de titel ook al krijg ik maar 2 miljoen transfergeldquote:Op woensdag 31 december 2008 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lijkt mij een slecht plan maar goed het is jouw game
Ik hoop dat DIGGER dit niet zien. Ene Lavezzi. Tssk.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
ene Lavezzi
Als je zo ver boven je salaris zit gaat het heel snelquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Salaris is wekelijks 48K waar 32K toegestaan is, iets te veel dus, ben al bezig dat terug te dringen...
Ja hoor, dat magquote:Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Who the fuck is Suarez?
Cardaccio is de man
[ afbeelding ]
FM'08 mag hier nog wel besproken worden toch?
Mascio lijkt me wel wat voor jou.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:47 schreef VinnieJones het volgende:
IK heb in het begin van het spel paar goede mankrachten nodig. Liefst el cheapo jonge talentjes.
SPeel met Atalanta Bergamo. Transferbudget 3 miljoen.
Iemand ?
bod gedaan, en nog wat b-spelers uit serie B gehaald..quote:Op woensdag 31 december 2008 16:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mascio lijkt me wel wat voor jou.
Als assistent aannemen en vervolgens een trainerscontract aanbieden.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Fortitudo het volgende:
hoe kan je meer coaches hiren met birmingham. nu staat het maximum op 5, terwijl ik alle slechte heb ontslagen, wil ik natuurlijk nieuwe. iemand een truc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |