In mijn game met De Graafschap is Bojan transfervrij naar Ajax gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef J.Herrer het volgende:
Lekker met de editor lopen kloten gast?
Een speler als Bojan komt nooit van z'n leven naar Ajax 2e seizoen, tenzij je misschien vorig seizoen de CL en wereldbeker hebt gewonnen en een globale reputatie hebt
En dan heb ik het nog niet eens over zijn transferwaarde en salaris
In mijn game is Pato naar FC Den Bosch gegaan nadat Benzema naar Heracles is verkast.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
In mijn game met De Graafschap is Bojan transfervrij naar Ajax gegaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In mijn game is Pato naar FC Den Bosch gegaan nadat Benzema naar Heracles is verkast.
Nee hoor gewoon transfer vrij aangetrokken.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef J.Herrer het volgende:
Een speler als Bojan komt nooit van z'n leven naar Ajax 2e seizoen, tenzij je misschien vorig seizoen de CL en wereldbeker hebt gewonnen en een globale reputatie hebt
En dan heb ik het nog niet eens over zijn transferwaarde en salaris
Jij bent goed bezigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef J.Herrer het volgende:
Herkenbaar. In mijn game domineren ze alles, ze hebben net de Beker, Kampioenschap en de UEFA cup gewonnen en gaan dit jaar rustig door met miljoenen uitgeven voor nieuwe spelers.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:14 schreef Dobbeldoos het volgende:
Hmmm, in mijn game kan het nog erger. In 2 seizoenen heeft Ajax ongeveer 200 miljoen euro uitgegeven aan spelers.
ik bood Bojan 59.000 p.w. en een signing on fee van ruim 2 miljoen..en nog steeds wil hij niet komen naar Ajax...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Spougle het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon transfer vrij aangetrokken.Er gebeuren toch wel eens gekkere dingen in Football Manager dan dat Bojan naar Ajax komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij verdient trouwens maar 40.000, zo veel salaris is dat toch niet ?![]()
Ja bij mij wou die eerst ook niet komen, toen hij nog 6 maanden onder contract stond bij Barcelona. Maar toen zijn contract echt was afgelopen, en hij geen club meer had. Wou die wel komenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef kweek89 het volgende:
[..]
ik bood Bojan 59.000 p.w. en een signing on fee van ruim 2 miljoen..en nog steeds wil hij niet komen naar Ajax...
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:53 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja bij mij wou die eerst ook niet komen, toen hij nog 6 maanden onder contract stond bij Barcelona. Maar toen zijn contract echt was afgelopen, en hij geen club meer had. Wou die wel komen
Ja, logisch. Eerst houdt hij alle opties open en hoopt hij op een betere club, maar als jij uiteindelijk de enige blijkt, vindt hij het prima.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt.
Hoezo?quote:
Waarschijnlijk omdat 3/4 van Nederland niet mee mag doen met Holland?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef GGMM het volgende:
Bij mij doet Nederland het echt kut trouwens.
[ afbeelding ]
Dit zijn de verdeelsleutels voor de Europacuptoernooien. Heeft niets te maken met prestaties van het nationale team, maar met de prestaties van de nationale clubteams in Europees verband...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 3/4 van Nederland niet mee mag doen met Holland?
Ik zie het. Het blijft echter belachelijk dat er “Holland” staat.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Dit zijn de verdeelsleutels voor de Europacuptoernooien. Heeft niets te maken met prestaties van het nationale team, maar met de prestaties van de nationale clubteams in Europees verband...
Neee.... nooooh. Mijn heldquote:Op maandag 5 januari 2009 16:30 schreef Juk het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ity5JanuariDelph.htm
Zouden ze dit topic lezen in Manchester?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |