ik had mijn eigen importeurquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit tegenover de heerlijckheid. Die importeert spullen uit GB. Butterscotch oa. En heel veel soorten thee
Ik niet, dus ik ga naar dat winkeltjequote:
bierwinkeltje....?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, bier heb ik niet gezien. Maar daar heb je dat bierwinkeltje weer voor
Waar zat die ook alweer....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry nog dat ik mijn plas niet kon ophouden tot ik een echte wc vond. Hopelijk had je geen lekkage.
DARO'S BIERSPECIAALZAAK, Lange Hezelstraat 88, 6511 CM Nijmegen. Aantal bieren: 300 - Verkoopeenheid: per fles/krat. Telefoon: 024-323.80.98.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
hmm..... ik heb dus een vriendin die dit :
[ afbeelding ]
tot haar nieuwe favo bier heeft gebombadeerd... heb dus 2 flessen voor d'r meegenomen, maar zou handig zijn als ze ze in de buurt zouden verkopen
treinenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... geheel in stijl zoals ik de reisdag begon: met 5 minuten vertraging.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... geheel in stijl zoals ik de reisdag begon: met 5 minuten vertraging.
Station Arnhem.... Heerlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
treinenik had ook een mooie actie...
Kom aan op arnhem, stap uit trein.... denk op spoor 3 te zijn... blijk ik op 7 te zijn... trug naar bord...kijkt... 21.33 op spoor 4b.. ik naar spoor 4b... loop ik daar zie ik op het spoor naast waar ik ben uitgestapt... 20.33 naar doetinchem... had ik me een uur en dus spoor vergist... ik haasten... wordt opgeroepen dat hij op spoor 8 ging vertrekken... ik snel bij spoor 6/7 naar beneden en daar via de stoep naar spoor 8 en 9 (normaal moet dat via de trap, maar ze waren aan het verbouwen dus ik dacht dat de trap dichtzat en dit de enige weg was).... net op tijd in de trein... blijkt dat die trap ook open was
Blijkt wel dat het lang geleden is dat ik met treinen heb gereist zeg
Met al dat geren snap ik dat er wel weer wat Kitkat in je buik erbij paste!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
treinenik had ook een mooie actie...
Kom aan op arnhem, stap uit trein.... denk op spoor 3 te zijn... blijk ik op 7 te zijn... trug naar bord...kijkt... 21.33 op spoor 4b.. ik naar spoor 4b... loop ik daar zie ik op het spoor naast waar ik ben uitgestapt... 20.33 naar doetinchem... had ik me een uur en dus spoor vergist... ik haasten... wordt opgeroepen dat hij op spoor 8 ging vertrekken... ik snel bij spoor 6/7 naar beneden en daar via de stoep naar spoor 8 en 9 (normaal moet dat via de trap, maar ze waren aan het verbouwen dus ik dacht dat de trap dichtzat en dit de enige weg was).... net op tijd in de trein... blijkt dat die trap ook open was
Blijkt wel dat het lang geleden is dat ik met treinen heb gereist zeg
die was toen ooit 2 min.. en dan moest je met de trap en dan naar de andere kant van het perronquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Station Arnhem.... Heerlijk.
Vooral de overstap van de trein uit Den Bosch op de trein naar Didam.
Ik vloekte vanochtend al dat mijn trein 8 minuten te laat vertrok en ik de directe overstap naar Nijmegen zou gaan missen... alternatief was kwartier later naar Utrecht, met overstap van 2 minutenquote:
iig een goed excuus jahquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met al dat geren snap ik dat er wel weer wat Kitkat in je buik erbij paste!
Nu issie -2 minquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
die was toen ooit 2 min.. en dan moest je met de trap en dan naar de andere kant van het perron.... nu nog steeds dus??
ik kan de tijden niet meer... voorheen kon ik je van elke trein vertellen hoelaat en waar....maar moet nu gewoon op de bordjes enzo kijken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |