Je hebt het wel zwaar hequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
En dan nog muziek draaien tijdens het bakken. Het hele jaar geen last van ze. Nu dit
Onderschat de emotionele en psychosematische impact van geluidsoverlast danwel geuroverlast niet he!quote:
Sorry nog dat ik mijn plas niet kon ophouden tot ik een echte wc vond. Hopelijk had je geen lekkagequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie wilden mij niet meeten , dat was wel duidelijk
Dus die kartonnen doos bleef op
Nee, dat was swarmahoer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry nog dat ik mijn plas niet kon ophouden tot ik een echte wc vond. Hopelijk had je geen lekkage.
Ja, die ene dag per jaar zal er vast inhakkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onderschat de emotionele en psychosematische impact van geluidsoverlast danwel geuroverlast niet he!
Wel als ik straks wil slapen. En rendang > oliebolquote:
Inhakken doe je bij een boom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die ene dag per jaar zal er vast inhakken
quote:
Helaas verkoopt men geen breedbeeldtvs. Anders had het gekund.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ik zou je nog geloven ook nog
![]()
In het japans of ben je zo'n submietje?quote:
Yepquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
Ah, je kijk naar Canvas.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas verkoopt men geen breedbeeldtvs. Anders had het gekund.
Ik had geen zin meer om te werken, dus vrij genomen
Dus qua tijd
Spaans om mn spaans wat op te vijzelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het japans of ben je zo'n submietje?
olequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Spaans om mn spaans wat op te vijzelen
niet in lange hezelstraat geweest.... welke engels winkeltjequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ben je naar dat engelse winkeltje geweest in de lange hezelstraat?
Zit tegenover de heerlijckheid. Die importeert spullen uit GB. Butterscotch oa. En heel veel soorten theequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
niet in lange hezelstraat geweest.... welke engels winkeltje
echt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit tegenover de heerlijckheid. Die importeert spullen uit GB. Butterscotch oa. En heel veel soorten thee
Nee, bier heb ik niet gezien. Maar daar heb je dat bierwinkeltje weer voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
[..]
echt?dat wist ik niet....
misschien toch in maart ofzo daar eens even langs
Hebben ze daar ook GB bieren??????
Nee ik had butterscotch snoepjes voor DaMart meegenomen uit GB....
die hij de vorige ker daar had gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |