Prima toch, hoef je niet zo lang te wachten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Damn een restaurant met 300 koks in dienst
1200 kg varken, 700 kippen en 200 kg slang per week gaat er door. Eet smakelijk
ik heb genoeg gegeten.....maar tis toch wel bekend dat kitkat bij mij niet overleefdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, zorg toch eens dat je date te eten krijgt zeg
Poes bij DaMart ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb genoeg gegeten.....maar tis toch wel bekend dat kitkat bij mij niet overleefd![]()
Mwah, met 5000 gasten per avond?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima toch, hoef je niet zo lang te wachten.
quote:
Kun je nagaan als er maar 3 koks zouden zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, met 5000 gasten per avond?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan als er maar 3 koks zouden zijn.
Dat gaat toch niet nog steeds over die buttplug he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks weer de nachtelijke pijnstilling en dan nog een half uurtje laten zakken.
Ieder zijn eigen vorm van pijnstilling hequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet nog steeds over die buttplug he?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
DaMart is ook tof hoor![]()
Man man man, zit propjesvol.... heb in de trein nog kitkat gegeten... eerst 1, toen 2, toen 3....ik kan straks niet meer lopen
![]()
alles verder goed hiero
He, ik weet niets over Danny.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet nog steeds over die buttplug he?
Hoe denk je dat ze aan die kitkat kwamquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, zorg toch eens dat je date te eten krijgt zeg
eens isquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..].
Gelukkig zijn het minikitkats dan.
Gejat bij de kiosk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan die kitkat kwam.
Je hebt het wel zwaar hequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
En dan nog muziek draaien tijdens het bakken. Het hele jaar geen last van ze. Nu dit
Onderschat de emotionele en psychosematische impact van geluidsoverlast danwel geuroverlast niet he!quote:
Sorry nog dat ik mijn plas niet kon ophouden tot ik een echte wc vond. Hopelijk had je geen lekkagequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie wilden mij niet meeten , dat was wel duidelijk
Dus die kartonnen doos bleef op
Nee, dat was swarmahoer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry nog dat ik mijn plas niet kon ophouden tot ik een echte wc vond. Hopelijk had je geen lekkage.
Ja, die ene dag per jaar zal er vast inhakkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onderschat de emotionele en psychosematische impact van geluidsoverlast danwel geuroverlast niet he!
Wel als ik straks wil slapen. En rendang > oliebolquote:
Inhakken doe je bij een boom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die ene dag per jaar zal er vast inhakken
quote:
Helaas verkoopt men geen breedbeeldtvs. Anders had het gekund.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ik zou je nog geloven ook nog
![]()
In het japans of ben je zo'n submietje?quote:
Yepquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef Pheno het volgende:
Ah, je kijk naar Canvas.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas verkoopt men geen breedbeeldtvs. Anders had het gekund.
Ik had geen zin meer om te werken, dus vrij genomen
Dus qua tijd
Spaans om mn spaans wat op te vijzelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het japans of ben je zo'n submietje?
olequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Spaans om mn spaans wat op te vijzelen
niet in lange hezelstraat geweest.... welke engels winkeltjequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ben je naar dat engelse winkeltje geweest in de lange hezelstraat?
Zit tegenover de heerlijckheid. Die importeert spullen uit GB. Butterscotch oa. En heel veel soorten theequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
niet in lange hezelstraat geweest.... welke engels winkeltje
echt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit tegenover de heerlijckheid. Die importeert spullen uit GB. Butterscotch oa. En heel veel soorten thee
Nee, bier heb ik niet gezien. Maar daar heb je dat bierwinkeltje weer voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
[..]
echt?dat wist ik niet....
misschien toch in maart ofzo daar eens even langs
Hebben ze daar ook GB bieren??????
Nee ik had butterscotch snoepjes voor DaMart meegenomen uit GB....
die hij de vorige ker daar had gehaald
ik had mijn eigen importeurquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit tegenover de heerlijckheid. Die importeert spullen uit GB. Butterscotch oa. En heel veel soorten thee
Ik niet, dus ik ga naar dat winkeltjequote:
bierwinkeltje....?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, bier heb ik niet gezien. Maar daar heb je dat bierwinkeltje weer voor
Waar zat die ook alweer....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry nog dat ik mijn plas niet kon ophouden tot ik een echte wc vond. Hopelijk had je geen lekkage.
DARO'S BIERSPECIAALZAAK, Lange Hezelstraat 88, 6511 CM Nijmegen. Aantal bieren: 300 - Verkoopeenheid: per fles/krat. Telefoon: 024-323.80.98.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
hmm..... ik heb dus een vriendin die dit :
[ afbeelding ]
tot haar nieuwe favo bier heeft gebombadeerd... heb dus 2 flessen voor d'r meegenomen, maar zou handig zijn als ze ze in de buurt zouden verkopen
treinenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... geheel in stijl zoals ik de reisdag begon: met 5 minuten vertraging.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... geheel in stijl zoals ik de reisdag begon: met 5 minuten vertraging.
Station Arnhem.... Heerlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
treinenik had ook een mooie actie...
Kom aan op arnhem, stap uit trein.... denk op spoor 3 te zijn... blijk ik op 7 te zijn... trug naar bord...kijkt... 21.33 op spoor 4b.. ik naar spoor 4b... loop ik daar zie ik op het spoor naast waar ik ben uitgestapt... 20.33 naar doetinchem... had ik me een uur en dus spoor vergist... ik haasten... wordt opgeroepen dat hij op spoor 8 ging vertrekken... ik snel bij spoor 6/7 naar beneden en daar via de stoep naar spoor 8 en 9 (normaal moet dat via de trap, maar ze waren aan het verbouwen dus ik dacht dat de trap dichtzat en dit de enige weg was).... net op tijd in de trein... blijkt dat die trap ook open was
Blijkt wel dat het lang geleden is dat ik met treinen heb gereist zeg
Met al dat geren snap ik dat er wel weer wat Kitkat in je buik erbij paste!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
treinenik had ook een mooie actie...
Kom aan op arnhem, stap uit trein.... denk op spoor 3 te zijn... blijk ik op 7 te zijn... trug naar bord...kijkt... 21.33 op spoor 4b.. ik naar spoor 4b... loop ik daar zie ik op het spoor naast waar ik ben uitgestapt... 20.33 naar doetinchem... had ik me een uur en dus spoor vergist... ik haasten... wordt opgeroepen dat hij op spoor 8 ging vertrekken... ik snel bij spoor 6/7 naar beneden en daar via de stoep naar spoor 8 en 9 (normaal moet dat via de trap, maar ze waren aan het verbouwen dus ik dacht dat de trap dichtzat en dit de enige weg was).... net op tijd in de trein... blijkt dat die trap ook open was
Blijkt wel dat het lang geleden is dat ik met treinen heb gereist zeg
die was toen ooit 2 min.. en dan moest je met de trap en dan naar de andere kant van het perronquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Station Arnhem.... Heerlijk.
Vooral de overstap van de trein uit Den Bosch op de trein naar Didam.
Ik vloekte vanochtend al dat mijn trein 8 minuten te laat vertrok en ik de directe overstap naar Nijmegen zou gaan missen... alternatief was kwartier later naar Utrecht, met overstap van 2 minutenquote:
iig een goed excuus jahquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met al dat geren snap ik dat er wel weer wat Kitkat in je buik erbij paste!
Nu issie -2 minquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
die was toen ooit 2 min.. en dan moest je met de trap en dan naar de andere kant van het perron.... nu nog steeds dus??
ik kan de tijden niet meer... voorheen kon ik je van elke trein vertellen hoelaat en waar....maar moet nu gewoon op de bordjes enzo kijken
![]()
ja maar nu gaat de arnhem- doetinchem 1 keer in het kwartier hequote:
Kijk, toch een veel betere overstap dan die +2!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
dus maar 13 min....
en hij komt 5 min voordat hij vertrekt...dus 8 min wachten in de kou
Kost me klauwen vol geld.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, toch een veel betere overstap dan die +2!
Slaap lekker Caliquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
juist
slapen dus![]()
trusten allen![]()
nu echt jah
Maar dat scheelt Muck weer geld, want die hoeft minder koffie in te slaan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost me klauwen vol geld......
Heb nu tijd om koffie te halen.
Hmmmmz.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat scheelt Muck weer geld, want die hoeft minder koffie in te slaan!
quote:
BX woont in Den Haagquote:
Jij wilt geholpen worden toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brand? Is er brand? Heeft iemand 112 gebeld ?
Mijn formulering was een beetje klotequote:
Het is een van de oudste winkelstraten van Nederlandquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef OA het volgende:
In de Lange Hezelstraat gebeurt het allemaal hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |