Netjes hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 10:28 schreef SjonLok het volgende:
Ik ben gisteren Long gegaan, en dat heb zojuist van de hand gedaan, met 35% winst.
Sinds deze maand hou ik mijn investeringen bij via een blog (zie signature). Ik heb nu drie keer een investering gedaan, met dit als resultaat:
1) 17,09% winst
2) 13,11% winst
3) 34,79% winst
Toch niet gek in de dunne handel aan 't eind van het jaar.
Ik ben ervan overtuigd dat je met snelle investeringen als Longs en Shorts op tijd je winst moet nemen. "Greed is good" weten we van Gordon Gekko, maar al te hongerig zijn naar nog meer winst op één investering kan tegen je gaan werken.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:39 schreef BigStock het volgende:
Ik heb m'n longs ingekocht op een wat lagere stand, en ze noteren nu 1,98. Niet slecht. Alhoewel januari een positieve maand zal worden, lijkt het mij beter dat ze vandaag weg gaan..
quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--ING en Aegon noteren woensdag lager, in een stijgende AEX, in een correctie op een heftige koersbeweging kort voor sluiting van de Amsterdamse beurs dinsdag. Het aandeel ING schoot woensdagmiddag uit zijn slof naar EUR9, vanaf een niveau rond EUR7. Aegon zag de koers dinsdagmiddag heel even gekatapulteerd naar EUR5, van een niveau rond EUR4,30. Volgens analist Ton Gietman van Petercam komt dit soort vreemde bewegingen wel vaker voor tegen het einde van het jaar. Hij vermoedt een handelstechnische oorzaak, zoals een marktpartij die voor het jaareinde nog snel een positie wil afbouwen of opbouwen. "Ik geloof niet dat dit werd veroorzaakt doordat iemand opeens een andere visie op deze bedrijven heeft", aldus de analist. ING noteert woensdag rond 12.20 uur 3,2% lager op EUR7,47. Aegon verliest 1,5% tot EUR4,55. De AEX stijgt 0,8%. (AVR)
Wat een crap inderdaad, 9 euro is pure bullshit.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:27 schreef M.Melandri het volgende:
Zag ik ook gister bji koersgrafiek van binck heel even in beeld komen... maar die koers heeft ie toch nooit gehaald??
Een wouter bosje?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef LXIV het volgende:
Ik heb er in ieder geval een bosje ingelegd op 8,80. Wie weet tijdens de slotveilig van straks vuurwerk!
of we gaan gewoon terug naar koers van gister (7,10 ofzo)quote:Op woensdag 31 december 2008 12:39 schreef LXIV het volgende:
Ik heb er in ieder geval een bosje ingelegd op 8,80. Wie weet tijdens de slotveilig van straks vuurwerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |