De Russische beurs is kut. Overrated. Waardeloos. Nada.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef henkway het volgende:
en de russen blijven negatief ook vandaag, al hebben ze wel een soort bodem te pakken
[ afbeelding ]
Zit er heel goed in. Eindejaarsrally volgens de prognose van SeLang met 13.6%. Dat is zeer zeker niet verkeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm goed slot! Morgen de 250 opzoeken?
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601086&sid=aKQZNsLR9M4o&refer=latin_americaquote:Marc Faber Says Global Stocks May Rise in ‘Trading Opportunity’
By Rishaad Salamat and Michael Patterson
Dec. 22 (Bloomberg) -- Global equities may extend their month-long advance after the Federal Reserve cut interest rates to near zero percent, investor Marc Faber said.
“Markets may rebound somewhat more,” Faber, founder of Hong Kong-based Marc Faber Ltd. and publisher of the Gloom, Boom & Doom Report, said in a Bloomberg Television interview from Zurich. “I would look at it as a trading opportunity.”
Faber predicted emerging-market stocks will climb more than those in developed markets and said shares in Asia are the most attractive. The rally will be capped and stocks will eventually “drift” lower because valuations are still too high and earnings will “go down and then stay depressed for quite some time” as the global economy slides into a recession, he said.
“It’s less about investing than trading,” the money manager said. “The only prediction I have high confidence in is that we’ll have a lot of volatility.”
The MSCI All-Country World Index, a benchmark for global stocks, and the Standard & Poor’s 500 Index of U.S. equities both rose 17 percent since Nov. 20. The past month’s rally followed a plunge in shares that sent both indexes down more than 48 percent for the year and left them “oversold” in November, according to Faber. The Fed cut its benchmark lending rate to “a target range” of between zero and 0.25 percent last week and said it will do whatever is needed to revive economic growth.
“If you print money like there is no tomorrow, the S&P will go up,” Faber said.
Gold is still a good investment after rising about 20 percent since mid-November, and oil is “becoming attractive” after prices plunged 71 percent from a record $147.27 a barrel in July, Faber said. Investors should also consider buying shares of miners and oil companies including Newmont Mining Corp., Cia. Vale do Rio Doce, Rio Tinto Group and BHP Billiton Ltd. if prices have a “correction,” or decline at least 10 percent, he said.
Ik zat er op 7,04 in hoopte op stijging richting 7,20quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:30 schreef nelisb het volgende:
Ing ook maar 51 cent erbij vandaag.
Geen idee wat morgen zal doen.
heb gekocht op 7,16. Verkooporder vast inzetten op 7,66 voor opening morgenvroeg of toch hopen dat ie weer stijgt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:49 schreef M.Melandri het volgende:
ING heeft ook een ppt in dienst die iedere dag om half 4 aan de bak gaat.
Een index die in 9 jaar tijd vervierenzestigvoudigd!! Een index!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:51 schreef henkway het volgende:
en de russen blijven negatief ook vandaag, al hebben ze wel een soort bodem te pakken
[ afbeelding ]
jij had goud in handen met ordina, op welke prijs had je ze aangeschaft?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vandaag toch een klein modaal brutojaarsalaris verdiend. Netto.
Dát zijn cijfers waar we allemaal van smullen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef LXIV het volgende:
Vandaag toch een klein modaal brutojaarsalaris verdiend. Netto.
Pak nu eens een meerjaarsgrafiek van ING erbij. Dan zie je dat hij ondanks dat stijginkje van vandaag nog steeds enorm laag staat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:30 schreef nelisb het volgende:
Ing ook maar 51 cent erbij vandaag.
Geen idee wat morgen zal doen.
heb gekocht op 7,16. Verkooporder vast inzetten op 7,66 voor opening morgenvroeg of toch hopen dat ie weer stijgt.
Laatste batch op 2 euro en een paar centen. Maar gemiddeld op meer dan het dubbele waar ze vandaag op staan! Mijn eerste aankoop betrof 2500 stuks @ 10, 78. Ik heb nog even te gaan dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
jij had goud in handen met ordina, op welke prijs had je ze aangeschaft?
Tja, niet als ik je zeg dat ik over 2008 nu pas onder de 50% verlies gekomen ben. Met ING, AEG en ORD als hoofdfondsen valt dat nog wel mee, maar goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef BigStock het volgende:
[..]
Dát zijn cijfers waar we allemaal van smullen..
Je hebt gelijk. Ik heb het geld niet nodig. Dus zie het wel en laat het lekker lopen de komende tijd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pak nu eens een meerjaarsgrafiek van ING erbij. Dan zie je dat hij ondanks dat stijginkje van vandaag nog steeds enorm laag staat.
[ afbeelding ]
Nu voor 7,66 verkopen? Dan verkoop je wel heel laag.
Ik zit op een gem. aankoopkoers van 14 euro. Dat had lager gekund, goed. Maar zweet ik erom? Nee, wanneer ING er niet aan onderdoor gaat, wat steeds minder waarschijnlijk wordt naarmate de paniek afneemt, zal hij heus wel weer op genoemd niveau terugkomen. (Al had ik liever ingestapt op 6 euro, soit)
Maar niet meer voor de Kerst dit jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:25 schreef pberends het volgende:
ING kan in 2009 nog makkelijk genationaliseerd worden
Marc Faberquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef LXIV het volgende:
Waar haal je die wijsheid vandaan PBerends?
stijging op het einde gebeurde bij alle financials in europa... zit er een renteverlaging aan te komen ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:27 schreef arjan1212 het volgende:
kocht er nu iemand in de veiling ff 1 miljoen aandelen aegon huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |