Uhhhquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
borisz of denthemen, de rest is al afgevallen in deze slopende 8delige reeks.
Waarom ben ik een bossche bol?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dndiek waarom word jij het niet?
Jij ben een echte bossche bol met goede eigenschappen.
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat wordt er met die poll gedaan? Komt daaruit de toekomstige moderator?
Jij bent ook in de race?quote:
Je hebt 5 topics gemist knul!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz, ik had de lapo en jouw topic was gewoon veels te vroeg.
Stop nou eens met al die grappen. Straks ziet hij het echt niet meer zitten om mod te worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
denthemen zal wel eens de langstzittende mod kunnen worden.
Pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...
Ik vermoed dat de blauwe dat onderling uit gaan vechten...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat wordt er met die poll gedaan? Komt daaruit de toekomstige moderator?
En het wordt tijd dat jij boven jezelf uit gaat stijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
Alsof je zo'n poll serieus kunt nemenquote:
De lat voor Sjimz ligt sowieso al een stuk hoger hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En het wordt tijd dat jij boven jezelf uit gaat stijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Weet je, jij bent gewoon..quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
Zie KLB --> de_boswachter.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof je zo'n poll serieus kunt nemen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
D'r tussen zitten, is dat een hint?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...
Jij staat ook nooit ergens van te kijken hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Weet je, jij bent gewoon..
Ach, laat maar zitten
Dat gedeelte van Fok! is toch niet serieus te nemenquote:
Het was geen grap, toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die grappen van jou worden tegen het eind van het jaar ook steeds matiger.
Nee, je wordt er tussen genomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
D'r tussen zitten, is dat een hint?
Dus sjimz, of je daarmee kunt stoppen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:34 schreef Breach het volgende:
Zouden jullie weer ontopic willen posten. FOK wordt traag van al die slechte grappen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
D'r tussen zitten, is dat een hint?
Yvonne moet gewoon ff doorfietsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
Error #72. Er worden te slechte grappen gemaakt, de servers vallen daardoor tijdelijk uit. Onze excuses voor het ongemak.
Arie Koomen heeft gister alle slechte grappen al gebruikt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alle slechte grappen die na deze post worden gemaakt, worden genoteerd en opgenomen in de oudejaarsconference van Youp van 't Hek
Arie was anders grappiger dan dit topic.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Arie Koomen heeft gister alle slechte grappen al gebruikt.
Zo doamtquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef Suijk het volgende:
Nee, dos37 moet het worden.
En dan alle kuttopics sluiten met een Twents zinnetje.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
Agh maak oe nie naaquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef pfaf het volgende:
Moet 'tie eerst Twents leren typen, zodat de rest van de Tukkers ook begrijpt wat hij typt.
Hehequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Betreft: Moderator
Geachte Sjimz,
Met referte aan uw advertentie in [Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1 wil ik graag solliciteren aangezien ik mijns inziens exact voldoe aan de door uw genoemde eisen voor de functie moderator: ik ben stabiel, heb een veelzijdige bips en eet uitsluitend verfijnde kaassoorten.
Na mijn HTS-opleiding Bouwkunde ben ik als projectmanager gaan werken. Hier heb ik meegewerkt aan het ontwikkelen van vastgoed bestaande uit woningen, kantoren en winkels. Veel werkzaamheden hadden een directe relatie met de afdeling marktonderzoek, zodat ik ook op dat gebied goed onderlegd ben (joule).
In mijn tweede functie bij nu.nl als financieel analist en calculator heb ik mij bezig gehouden met de financiële aspecten van projectontwikkeling, zoals het opzetten van exploitaties, het maken van haalbaarheidsanalyses, het opzetten van 4-4-3 analyses en het budgetteren van stichtingskosten.
Mijn marketing-kennis heb ik gedurende deze functie op NIMA-C-niveau kunnen brengen.
Ik heb geleerd projectmatig en resultaatgericht te werken. Daarnaast beschik ik over uitstekende contactuele vaardigheden en heb bij een eventuele oorlog voldoende talkpoeder tot mijn beschikking.
Graag zou ik in een gesprek met u over mijn mogelijkheden bij uw platform van gedachten wisselen en aantonen dat u met mij één der besten binnenhaalt, ik kijk zo wel.
Hoogachtend,
Bansheeboy²
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe nich naar. Het is oe nich naar maak'n.
Wie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Adothehague het volgende:
TVP (Retteketet Dentheman ga naar bed)
Ah, dat is mijn broer johquote:
Ja, sorry, mijn fout. Is inderdaad "slechts" MBO.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
BsB, jij hebt trouwens in het interview (met iblis) genoteerd MBO geschoold te zijn, in de sollicitatie-brief spreek je van HBO. Mijn hersenen zijn gezwollen heeft iemand een zalfje?ª
Liegen is een slechte zaak bij een sollicitatie.. Hoop dat ze het je achter vergeven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, sorry, mijn fout. Is inderdaad "slechts" MBO.²
Maar goed dat we dit topic hebben. Zulke romige verkiezingsfraude kan natuurlijk niet door de beugel. Hiermee rijdt hij denthemen zeker niet voor de wielen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Liegen is een slechte zaak bij een sollicitatie.. Hoop dat ze het je achter vergeven.
Was ik vergeten, sorry. Ik ben bang dat ze het als niet relevant beschouwen. Ik post aardig wat, dat wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef Suijk het volgende:
BansheeBoy, waarom heb je niet even vermeld in wat voor een auto je rijdt.
Je zou toch objectief zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Adothehague het volgende:
De hele Ajax selectie.
Een blik op de ranglijst in combinatie met de Ajax selectie aan het eind van zo'n beetje ieder seizoen bezorgt mij leuke herinneringen.
Vanwaar die geagiteerde blik, Sjimz?quote:
okquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef Breach het volgende:
Sjimz is natuurlijk woest over het bedrog dat BansheeBoy in zijn sollicitatiebrief verweven heeftª
Jij had erger verwacht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Ik ben niet ontevreden met de users die gesolliciteerd hebben trouwens.
Het aantal of de kwaliteit van die users?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Je weet van tevoren nooit welke users een poging wagen.quote:
Beide.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Het aantal of de kwaliteit van die users?
Nah ja, 2 users hebben hun kandidaatstelling openbaar gemaakt en dat zijn zo ongeveer de 2 grootste debielen op dit forum. Dus ben benieuwd wat je nog allemaal achter hebt liggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet van tevoren nooit welke users een poging wagen.
Dan kunnen we een echt bindende poll makenquote:
Dat mag men zelf posten, dat doen wij niet. Niet zo netjes, en je krijgt allemaal meningen vooraf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Breach het volgende:
Dus ben benieuwd wat je nog allemaal achter hebt liggen
BsB een idioot noemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, 2 users hebben hun kandidaatstelling openbaar gemaakt en dat zijn zo ongeveer de 2 grootste debielen op dit forum. Dus ben benieuwd wat je nog allemaal achter hebt liggen
Niet BSB, jijquote:
Mijnes heb ik niet neergezetquote:
Ik zei toch geen idioot..quote:
Ik vind hem juist ontzettend goed lijken op die idiootquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef RayMania het volgende:
Pizzakoppo, van jou vind ik het echt verschrikkelijk irritant.
Debiel danquote:
JA!! HIER ZEG JE HET DUS WEL, GOTCHA!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem juist ontzettend goed lijken op die idioot
Shit, YOU GOT ME !!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
JA!! HIER ZEG JE HET DUS WEL, GOTCHA!!
Waar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef denthemen het volgende:
Ray, jouW grappen zijn laag bij de grond
Zit je nou weer te klagen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Debiel dan
Ray, jou grappen zijn laag bij de grond, die zou ik eerder van Sjimz verwachten
Nu welquote:
Maar je bent geen Adothehaguequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, even serieus. Alle factoren die als een pré kunnen worden gezien:
- ik kom al heel lang op Fok!, pak 'm beet een jaar of 7
- In de poll sta ik bovenaan
- Ik heb verstand van voetbal, ik ben voornl. een voetballiefhebber die objectief naar het spelletje kijkt, ik heb wel een lichte voorkeur voor AZ vanwege de voetbalfilosofie.
- Etc.
- Ik heb een nette sollicitatiebrief opgesteld
- Ik
- Ik ben al eens Fok!ker van de week geweest
- Ik kijk zo wel²
Net ook? Je doet ook alles om mij zwart te makenquote:
Ik ben oprecht blij met je weergave. Ik moet je echter het volgende toestoppen. Ik ben professioneel genoeg om SCH "teder" te blijven behandelen, sterker nog: we gaan al jaren goed met elkaar om. Liegen was het niet, het was een fout zoals reeds eerder aangegeven. En wat smiley's betreft: ik respecteer je mening.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Breach het volgende:
Ok, even serieus. Alle factoren die als een nee kunnen worden gezien:
- Je liegt in je sollicitatie
- Etc.
- Je gebruikt die kut-smileys waar iedereen zich aan ergert (ook de users waar jij juist het forum aantrekkelijker voor moet maken)
- Je hebt het niet op homo's en SCH is nou eenmaal onderdeel van VBL
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een heb ik toch schat van een vrouw, ze komt net pindarotsjes brengen, daar ben ik gek op zoals menigeen zal weten. Ja, opvulzin.²
Ja, ik heb het getroffen. Ik ben Allah dankbaar. Maar hé, ik ben ook best tof.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef Suijk het volgende:
Dus eerst krijg je saté, sla en warme Marokkaanse thee en dan ook nog pindarotsjes? Waar vind je zo'n vrouw nog tegenwoordig.
Dan heeft jouw vrouw het ook maar getroffen. Ik hoop niet dat als je moderator wordt, je dan teveel tijd aan VBL gaat besteden en dan je vrouw verwaarloosd wordt. Het kost toch een uurtje of 70 á 80 per week, zo'n forum moderator spelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb het getroffen. Ik ben Allah dankbaar. Maar hé, ik ben ook best tof.²
Oh ja joh? Dat wordt dan wel een probleem, daar ik overdag toch een fulltime baan heb. Kan ik geen "wanneer het me uitkomt"-mod worden? Anders komt mijn privéleven in het geding.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heeft jouw vrouw het ook maar getroffen. Ik hoop niet dat als je moderator wordt, je dan teveel tijd aan VBL gaat besteden en dan je vrouw verwaarloosd wordt. Het kost toch een uurtje of 70 á 80 per week, zo'n forum moderator spelen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een heb ik toch schat van een vrouw, ze komt net pindarotsjes brengen, daar ben ik gek op zoals menigeen zal weten. Ja, opvulzin.²
Schandalig! De poll is namelijk bindend!quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
Vandaag heeft een user op de FOK!frontpage vele linkjes gepost naar nieuwsberichten, maar met een link naar de stemoptie voor bsb. Simpelweg de poll verstieren dus. Ter info.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
Vandaag heeft een user op de FOK!frontpage vele linkjes gepost naar nieuwsberichten, maar met een link naar de stemoptie voor bsb. Simpelweg de poll verstieren dus. Ter info.
Ja pizzakoppo weet gewoon niet beter.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
Als kloon van BsB wil je natuurlijk dat je 'vader' de baas wordt. Kan je ongeremd stoute dingen doen.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja pizzakoppo weet gewoon niet beter.
Je meot het hem dus niet kwalijk nemen.
Geen opvulzin deze keer?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh jee, dat is minder, iemand wil mij als fraudeur afschilderen.²
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben professioneel genoeg om SCH "teder" te blijven behandelen
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:20 schreef petre86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door kleinzusje op 31-12-2008 14:44:52 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Wie was het wel eigenlijk? Ik ben best wel nieuwsgierig. Het is zonde, want ik hechtte wel degelijk wat waarde aan die poll. En dat ik nu wat extra's erbij type is irrelevant: puur voor de lay-out van mijn post.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:33 schreef sjimz het volgende:
ow het was pizzakoppo niet eens zie ik nu.
Althans niet onder die naam![]()
Idd. Ik bezit het geestelijk vermogen van een dobbelsteen. Beide kanten zijn opgeteld altijd zéven.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja pizzakoppo weet gewoon niet beter.
Je meot het hem dus niet kwalijk nemen.
Tis als toekomstig mod wel belangrijk dat je VBL nOObs zo als me heel lief te woord staat !quote:Op woensdag 31 december 2008 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie was het wel eigenlijk? Ik ben best wel nieuwsgierig. Het is zonde, want ik hechtte wel degelijk wat waarde aan die poll. En dat ik nu wat extra's erbij type is irrelevant: puur voor de lay-out van mijn post.²
Wie dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:33 schreef sjimz het volgende:
ow het was pizzakoppo niet eens zie ik nu.
Althans niet onder die naam![]()
Oh jee, laat mijn vrouw het niet horen.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Als je het wordt, ben ik wel net zo lief voor je als je vrouw trouwens
Wrom niet ?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh jee, laat mijn vrouw het niet horen.![]()
²
Kleinzusje is bi, dus je vrouw kan meegenieten.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
²
Wil je ook een koekje ?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:01 schreef Blight het volgende:
Ik dacht dat dit topic over speculaas ging.
Volgeerne, frele deerne.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je ook een koekje ?![]()
Katje voor MOD
Je hoort toch weinig met zo'n boerkini aan?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
²
Gaat om het gevoelquote:Op woensdag 31 december 2008 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoort toch weinig met zo'n boerkini aan?
ho hoquote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ff ontopic !
Ik vind ruudje echt een hele goeie !
Tis wel een 010 fan ( minpunt).
Maar zoals ik hem "ken" istie altijd cool, objectief, rustig, met humor,
kan tegen alle trollers op en geliefd bij ho, he en bi
Ik heb al vanaf drie verschillende computers op Evander Sno gestemd.quote:
Neequote:Op woensdag 31 december 2008 15:21 schreef Happel het volgende:
Sollicitatie nou al ontvangen Ray?
Hup, naar PC nummer 4quote:Op woensdag 31 december 2008 16:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf drie verschillende computers op Evander Sno gestemd.
Heb je de sluier al gekocht?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Als je het wordt, ben ik wel net zo lief voor je als je vrouw trouwens
quote:
Leuk probeersel, maar er mag nog gesolliciteerd worden, dus wordt er echt nog niks bekend gemaakt.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef SCH het volgende:
Feliciteer hier Bansheeboy - de nieuwe VBL-mod
t' issum gelukt
Ja hallo, dat topic is er toch naiefje.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk probeersel, maar er mag nog gesolliciteerd worden, dus wordt er echt nog niks bekend gemaakt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, dat topic is er toch naiefje.
Er is toch een felicitatietopic, dat is er toch niet zomaar. Feliciteer jij mensen dan zomaar voor niks ofzo.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is toch een felicitatietopic, dat is er toch niet zomaar. Feliciteer jij mensen dan zomaar voor niks ofzo.
FGa jij nou zitten beweren dat ik voor de kat zijn kut een felicitatietopic heb geopend, want dan ben je nog niet jarig Bossie, zo in de laatste uurtjes van het jaar
Ik sta ook best hoog voor een eigen feli topicquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is toch een felicitatietopic, dat is er toch niet zomaar. Feliciteer jij mensen dan zomaar voor niks ofzo.
FGa jij nou zitten beweren dat ik voor de kat zijn kut een felicitatietopic heb geopend, want dan ben je nog niet jarig Bossie, zo in de laatste uurtjes van het jaar
Jij bent het gewoon niet geworden doos.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik sta ook best hoog voor een eigen feli topic
Heb hele goede ervaringen met van achterenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon niet geworden doos.
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb hele goede ervaringen met van achteren
Boef !quote:
Ik heb geen kut.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je ook een koekje ?![]()
Katje voor MOD
Had je maar beter je best moeten doen in bed.quote:
Pas maar op voor Ray dan zolang je nog niet blauw ziet.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik schijn het geworden te zijn. Waarom ben ik dan nog steeds zo zwart als een wederzijdse néger? :
Waarom sta ik niet op blauw zoals het een echt moderator betaamt? Klasse.²
Ik wist niet dat je zo'n groot hoofd had joh.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je maar beter je best moeten doen in bed.
Ik heb gewoon een enorme voorsprong met mijn 25 cm.
Dat is ongeveer de totale lengte van sjimz en die is ook mod geworden.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dit ging over kleinzusje als campagneleidster, en die had sjimz heul niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de totale lengte van sjimz en die is ook mod geworden.
Ik stem voorquote:Op woensdag 31 december 2008 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:
Tijd om te ontgroenen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:56 schreef denthemen het volgende:
Jaja, nu gaat het spannend worden
Wat is er sjimz? Kan je niet kiezen?quote:
Dank jequote:Op donderdag 1 januari 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:
Ik heb mijn keuze achter al gedeponeerd.
We gaan het samen doenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:11 schreef denthemen het volgende:
En hoe denkt Ado er over dat je hem hebt gekozen?
Hij wilt alleen heersen, dictatuurquote:
Niet !quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij wilt alleen heersen, dictatuur
Ik wil je ook wel slaan als dat je gelukkig maaktquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet !
Een man red het slechts met een sterke, zorgzame, lieve en zeer bescheiden vrouw aan zijn zijde !
Heerlijk, zo'n dominante man
ps. Ben alleen niet zo gul met pindarotsjes
Lol, leuk filmpje. Peter met zijn steenkolen Engels.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:26 schreef Blight het volgende:
Is de toekomstige mod wel bekend met internettaal? Zo niet, volg dan even deze snelcursus:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet !
Een man red het slechts met een sterke, zorgzame, lieve en zeer bescheiden vrouw aan zijn zijde !
Heerlijk, zo'n dominante man
ps. Ben alleen niet zo gul met pindarotsjes
Zonder in FC te kijken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
kan ik nog geld inzetten op iemand?
Denk dat we er snel uit zijn, maar je weet nooit wat er nog binnenkomt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel uren, dagen of weken denken de hoge heren nodig te hebben?
Moet natuurlijk eerst topoverleg plaatsvinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel uren, dagen of weken denken de hoge heren nodig te hebben?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef pfaf het volgende:
't Is al lang beslist.
Jij terug in het blauw zal ff wennen wordenquote:
* Zo m'n best gedaan in het KJH topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
nee met natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:18 schreef RayMania het volgende:
Nog een kleine zes uur om te solliciteren.
[..]
Zonder in FC te kijken?.
quote:
Whehequote:
De vorige keer heeft hij ook een geweldige dag gehadquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
De vorige keer heeft hij ook een geweldige dag gehad
Zit niet mee hè.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
Twee weken? Dat kan ik niet aan..
Oh zo snel al. Jammerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef RayMania het volgende:
Nu is het twee weken wachten tot het verlossende antwoord.
quote:
Dequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Gewoon geduld hebben.
Degene die het niet zijn geworden krijgen natuurlijk eerst een mailtje.
En bij de map ongewenst?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Breach het volgende:
* Breach checkt snel zijn mailbox
Er zijn geen nieuwe berichten
Jij krijgt nooit maitljesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef Breach het volgende:
* Breach checkt snel zijn mailbox
Er zijn geen nieuwe berichten
En die van jou zit altijd vol. Dus schieten we er nog niks mee opquote:
Hij zit inderdaad erg volquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef Breach het volgende:
[..]
En die van jou zit altijd vol. Dus schieten we er nog niks mee op
Kun je dat nog even meenmen RayMania en co. Zijn mailbox zit nu al erg vol. Die jongen gaat nooit tijd vinden om alle PM's te beantwoorden.quote:
De keuze is eigenlijk al gemaakt, we moeten alleen nog iedereen mailenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Breach het volgende:
Kun je dat nog even meenmen RayMania en co.
Kan ik je misschien helpen er mee? Ik kan aardig snel typen, als je wil kan ik wellicht daarin iets voor je betekenen. Graag, waar.quote:
Als mod heb je een grotere inbox.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun je dat nog even meenmen RayMania en co. Zijn mailbox zit nu al erg vol. Die jongen gaat nooit tijd vinden om alle PM's te beantwoorden.
Komt gewoon door alle porno die jij mij hebt gestuurd, mijn PM box is nog lang niet volquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun je dat nog even meenmen RayMania en co. Zijn mailbox zit nu al erg vol. Die jongen gaat nooit tijd vinden om alle PM's te beantwoorden.
Ik zeg toch niet dat zijn inbox het niet aankan. Ik twijfel of hij genoeg tijd heeft. Of krijgt je dag wat extra uren als je moderator bent?quote:
Er komt dus een interne oplossing.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
De keuze is eigenlijk al gemaakt, we moeten alleen nog iedereen mailen.
Maar mij ondertussen mailtjes sturen dat je elke avond bid dat ik het ga wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat zijn inbox het niet aankan. Ik twijfel of hij genoeg tijd heeft. Of krijgt je dag wat extra uren als je moderator bent?
Mag ik nog steeds hopen? Of mag ik vanwege de perikelen des gisters mijn droom weer even in de kast stoppen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
De keuze is eigenlijk al gemaakt, we moeten alleen nog iedereen mailen.
Snap ik als je ziet wie er bovenaan in de poll staatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar mij ondertussen mailtjes sturen dat je elke avond bid dat ik het ga worden
Was jij al uit de kast dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag ik nog steeds hopen? Of mag ik vanwege de perikelen des gisters mijn droom weer even in de kast stoppen?²
Dan lijkt het me verstandig met mailen te wachten en eerst de nieuwe mod benaderen. Stel dat hij het toch niet doet....quote:
Blijf jij nog maar even in de kast, vind je vrouw prettiger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag ik nog steeds hopen? Of mag ik vanwege de perikelen des gisters mijn droom weer even in de kast stoppen?²
Kwestie van een goede campagnequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Snap ik als je ziet wie er bovenaan in de poll staat
En dan heb je nog tijd om posts te deletenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef RayMania het volgende:
Mijn inbox is maar voor 4% gevuld. Dat zijn wel 2261 pm's.
.
De poll is niet helemaal betrouwbaar gebleken, kennelijk waren er een aantal die mij te graag wilden. Ik denk dat je zo de helft van de stemmen als vals kunt beschouwen. Jammer, want ik sta voor mijn zaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Snap ik als je ziet wie er bovenaan in de poll staat
Waarom zou je solliciteren en dan niet willen? Tuurlijk mail je eerst de voorkeurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig met mailen te wachten en eerst de nieuwe mod benaderen. Stel dat hij het toch niet doet....
Ado mocht dat niet verklappen. Mocht TR het worden is het wel een goede keuzequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Kopbal het volgende:
Heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat het toch TerrorRobbie wordt.
En wat vind je ervan als de mods mij toch zouden vragen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ado mocht dat niet verklappen. Mocht TR het worden is het wel een goede keuze![]()
Ik zal sowieso niet balen als ik het niet ben geworden, als ik het wel ben geworden is het alleen maar leuk.. Ik kan alleen niet wachten op de reactie van Ado
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan heb je nog tijd om posts te deleten
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig met mailen te wachten en eerst de nieuwe mod benaderen. Stel dat hij het toch niet doet....
Jodenmodquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:10 schreef Breach het volgende:
[..]
En wat vind je ervan als de mods mij toch zouden vragen?
Hij zou het goed doen, hij heeft verstand van zaken en is (net zoals ik erg) standvastig. Ik gun het hem met heel mijn hartje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Kopbal het volgende:
Heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat het toch TerrorRobbie wordt.
Denk ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg, wel solliciteren maar uiteindelijk bedanken voor de eer
Ik denk niet dat de user die we willen dat gaat doen.
Gebeurt zo vaak bij sollicitaties. Hebben ze bijvoorbeeld ondertussen inlichtingen ingewonnen over de collega's.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou je solliciteren en dan niet willen? Tuurlijk mail je eerst de voorkeur.
Kan toch, dat iemand het toch niet leuk lijkt? Kleine kans dat het gebeurt, maar het kan wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou je solliciteren en dan niet willen?
Okee, gelukkig maar.quote:Tuurlijk mail je eerst de voorkeur.
Lol, en ik maar denken dat mijn browser weer iets met cookies had.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan heb je nog tijd om posts te deleten
Dat Ray en Sjimz het met elkaar doen wist ik al voor de sollicitatiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak bij sollicitaties. Hebben ze bijvoorbeeld ondertussen inlichtingen ingewonnen over de collega's.
Als je het maar laat om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak bij sollicitaties. Hebben ze bijvoorbeeld ondertussen inlichtingen ingewonnen over de collega's.
Het zijn toch beiden mannen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat Ray en Sjimz het met elkaar doen wist ik al voor de sollicitatie
Nee, wil je die foto's van jou en SCH lekker voor jezelf houden.quote:
Lol, vandaar die aversie tegen mij, ik ben de enige hetero hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, wil je die foto's van jou en SCH lekker voor jezelf houden.
Ik dacht dat het een mailtje van één van de mods zou zijn
Ik neem aan dat dit een grap isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
We kunnen ook gewoon een poll neerzetten met alle dertien opties.
Da's wel demokratiesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
We kunnen ook gewoon een poll neerzetten met alle dertien opties.
Nou voor één keertje wil ik mezelf bij jou scharen. Het homoïsme van deze tijdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, vandaar die aversie tegen mij, ik ben de enige hetero hier.²
Ff serieus, is Sjimz een vrouw? Hoe komt die in VBL? Leuk man, een vrouw met verstand van voetbal.quote:
Omdat jij het niet goed kan schrijven gaat het niet door, bedankt..quote:
Ik zat eronder, en ik kon jullie iets te goed horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
sjimz en ik hebben keihard geketst tijdens Ajax - Borac. In vak 420.
Dus?
Zit je niet zo op te fokken manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat jij het niet goed kan schrijven gaat het niet door, bedankt..
Jelellelele Sjiiiimie in zn kooooont.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
Dus?
Was ook het enige hoogtepunt van de wedstrijd ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zat eronder, en ik kon jullie iets te goed horen
Ik zat achter het doel, Ray zat achter in Sjimzquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Jelellelele Sjiiiimie in zn kooooont.
In zo'n Skybox ála Jiskefet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
Dus?
Nee, in 420, zoals ik al zei. Ondertussen zwaaide sjimz met vlaggetjes.quote:
En Sjimz stond ook nog 2 rijen hoger dan Rayquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel, Ray zat achter in Sjimz
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En Sjimz stond ook nog 2 rijen hoger dan Ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |