Uhhhquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
borisz of denthemen, de rest is al afgevallen in deze slopende 8delige reeks.
Waarom ben ik een bossche bol?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dndiek waarom word jij het niet?
Jij ben een echte bossche bol met goede eigenschappen.
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat wordt er met die poll gedaan? Komt daaruit de toekomstige moderator?
Jij bent ook in de race?quote:
Je hebt 5 topics gemist knul!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz, ik had de lapo en jouw topic was gewoon veels te vroeg.
Stop nou eens met al die grappen. Straks ziet hij het echt niet meer zitten om mod te worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
denthemen zal wel eens de langstzittende mod kunnen worden.
Pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...
Ik vermoed dat de blauwe dat onderling uit gaan vechten...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat wordt er met die poll gedaan? Komt daaruit de toekomstige moderator?
En het wordt tijd dat jij boven jezelf uit gaat stijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
Alsof je zo'n poll serieus kunt nemenquote:
De lat voor Sjimz ligt sowieso al een stuk hoger hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En het wordt tijd dat jij boven jezelf uit gaat stijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Weet je, jij bent gewoon..quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
Zie KLB --> de_boswachter.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof je zo'n poll serieus kunt nemen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
D'r tussen zitten, is dat een hint?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal d'r vast tussen zitten, maar of het diegene met de meeste stemmen wordt...
Jij staat ook nooit ergens van te kijken hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Weet je, jij bent gewoon..
Ach, laat maar zitten
Dat gedeelte van Fok! is toch niet serieus te nemenquote:
Het was geen grap, toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die grappen van jou worden tegen het eind van het jaar ook steeds matiger.
Nee, je wordt er tussen genomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
D'r tussen zitten, is dat een hint?
Dus sjimz, of je daarmee kunt stoppen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:34 schreef Breach het volgende:
Zouden jullie weer ontopic willen posten. FOK wordt traag van al die slechte grappen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
D'r tussen zitten, is dat een hint?
Yvonne moet gewoon ff doorfietsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
Error #72. Er worden te slechte grappen gemaakt, de servers vallen daardoor tijdelijk uit. Onze excuses voor het ongemak.
Arie Koomen heeft gister alle slechte grappen al gebruikt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alle slechte grappen die na deze post worden gemaakt, worden genoteerd en opgenomen in de oudejaarsconference van Youp van 't Hek
Arie was anders grappiger dan dit topic.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Arie Koomen heeft gister alle slechte grappen al gebruikt.
Zo doamtquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef Suijk het volgende:
Nee, dos37 moet het worden.
En dan alle kuttopics sluiten met een Twents zinnetje.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
Agh maak oe nie naaquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef pfaf het volgende:
Moet 'tie eerst Twents leren typen, zodat de rest van de Tukkers ook begrijpt wat hij typt.
Hehequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Betreft: Moderator
Geachte Sjimz,
Met referte aan uw advertentie in [Speculatietopic#2] Wie wordt de nieuwe mod? Met ADO op 10:1 wil ik graag solliciteren aangezien ik mijns inziens exact voldoe aan de door uw genoemde eisen voor de functie moderator: ik ben stabiel, heb een veelzijdige bips en eet uitsluitend verfijnde kaassoorten.
Na mijn HTS-opleiding Bouwkunde ben ik als projectmanager gaan werken. Hier heb ik meegewerkt aan het ontwikkelen van vastgoed bestaande uit woningen, kantoren en winkels. Veel werkzaamheden hadden een directe relatie met de afdeling marktonderzoek, zodat ik ook op dat gebied goed onderlegd ben (joule).
In mijn tweede functie bij nu.nl als financieel analist en calculator heb ik mij bezig gehouden met de financiële aspecten van projectontwikkeling, zoals het opzetten van exploitaties, het maken van haalbaarheidsanalyses, het opzetten van 4-4-3 analyses en het budgetteren van stichtingskosten.
Mijn marketing-kennis heb ik gedurende deze functie op NIMA-C-niveau kunnen brengen.
Ik heb geleerd projectmatig en resultaatgericht te werken. Daarnaast beschik ik over uitstekende contactuele vaardigheden en heb bij een eventuele oorlog voldoende talkpoeder tot mijn beschikking.
Graag zou ik in een gesprek met u over mijn mogelijkheden bij uw platform van gedachten wisselen en aantonen dat u met mij één der besten binnenhaalt, ik kijk zo wel.
Hoogachtend,
Bansheeboy²
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe nich naar. Het is oe nich naar maak'n.
Wie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:27 schreef Adothehague het volgende:
TVP (Retteketet Dentheman ga naar bed)
Ah, dat is mijn broer johquote:
Ja, sorry, mijn fout. Is inderdaad "slechts" MBO.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
BsB, jij hebt trouwens in het interview (met iblis) genoteerd MBO geschoold te zijn, in de sollicitatie-brief spreek je van HBO. Mijn hersenen zijn gezwollen heeft iemand een zalfje?ª
Liegen is een slechte zaak bij een sollicitatie.. Hoop dat ze het je achter vergeven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, sorry, mijn fout. Is inderdaad "slechts" MBO.²
Maar goed dat we dit topic hebben. Zulke romige verkiezingsfraude kan natuurlijk niet door de beugel. Hiermee rijdt hij denthemen zeker niet voor de wielen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Liegen is een slechte zaak bij een sollicitatie.. Hoop dat ze het je achter vergeven.
Was ik vergeten, sorry. Ik ben bang dat ze het als niet relevant beschouwen. Ik post aardig wat, dat wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef Suijk het volgende:
BansheeBoy, waarom heb je niet even vermeld in wat voor een auto je rijdt.
Je zou toch objectief zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Adothehague het volgende:
De hele Ajax selectie.
Een blik op de ranglijst in combinatie met de Ajax selectie aan het eind van zo'n beetje ieder seizoen bezorgt mij leuke herinneringen.
Vanwaar die geagiteerde blik, Sjimz?quote:
okquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef Breach het volgende:
Sjimz is natuurlijk woest over het bedrog dat BansheeBoy in zijn sollicitatiebrief verweven heeftª
Jij had erger verwacht?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Ik ben niet ontevreden met de users die gesolliciteerd hebben trouwens.
Het aantal of de kwaliteit van die users?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Je weet van tevoren nooit welke users een poging wagen.quote:
Beide.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Het aantal of de kwaliteit van die users?
Nah ja, 2 users hebben hun kandidaatstelling openbaar gemaakt en dat zijn zo ongeveer de 2 grootste debielen op dit forum. Dus ben benieuwd wat je nog allemaal achter hebt liggenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet van tevoren nooit welke users een poging wagen.
Dan kunnen we een echt bindende poll makenquote:
Dat mag men zelf posten, dat doen wij niet. Niet zo netjes, en je krijgt allemaal meningen vooraf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Breach het volgende:
Dus ben benieuwd wat je nog allemaal achter hebt liggen
BsB een idioot noemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, 2 users hebben hun kandidaatstelling openbaar gemaakt en dat zijn zo ongeveer de 2 grootste debielen op dit forum. Dus ben benieuwd wat je nog allemaal achter hebt liggen
Niet BSB, jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |