Dat Ray en Sjimz het met elkaar doen wist ik al voor de sollicitatiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak bij sollicitaties. Hebben ze bijvoorbeeld ondertussen inlichtingen ingewonnen over de collega's.
Als je het maar laat om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaak bij sollicitaties. Hebben ze bijvoorbeeld ondertussen inlichtingen ingewonnen over de collega's.
Het zijn toch beiden mannen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat Ray en Sjimz het met elkaar doen wist ik al voor de sollicitatie
Nee, wil je die foto's van jou en SCH lekker voor jezelf houden.quote:
Lol, vandaar die aversie tegen mij, ik ben de enige hetero hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, wil je die foto's van jou en SCH lekker voor jezelf houden.
Ik dacht dat het een mailtje van één van de mods zou zijn
Ik neem aan dat dit een grap isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
We kunnen ook gewoon een poll neerzetten met alle dertien opties.
Da's wel demokratiesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
We kunnen ook gewoon een poll neerzetten met alle dertien opties.
Nou voor één keertje wil ik mezelf bij jou scharen. Het homoïsme van deze tijdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, vandaar die aversie tegen mij, ik ben de enige hetero hier.²
Ff serieus, is Sjimz een vrouw? Hoe komt die in VBL? Leuk man, een vrouw met verstand van voetbal.quote:
Omdat jij het niet goed kan schrijven gaat het niet door, bedankt..quote:
Ik zat eronder, en ik kon jullie iets te goed horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
sjimz en ik hebben keihard geketst tijdens Ajax - Borac. In vak 420.
Dus?
Zit je niet zo op te fokken manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat jij het niet goed kan schrijven gaat het niet door, bedankt..
Jelellelele Sjiiiimie in zn kooooont.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
Dus?
Was ook het enige hoogtepunt van de wedstrijd ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zat eronder, en ik kon jullie iets te goed horen
Ik zat achter het doel, Ray zat achter in Sjimzquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Jelellelele Sjiiiimie in zn kooooont.
In zo'n Skybox ála Jiskefet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:18 schreef RayMania het volgende:
Dus?
Nee, in 420, zoals ik al zei. Ondertussen zwaaide sjimz met vlaggetjes.quote:
En Sjimz stond ook nog 2 rijen hoger dan Rayquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel, Ray zat achter in Sjimz
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En Sjimz stond ook nog 2 rijen hoger dan Ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |