Je had erbij moeten zijn. Misschien dat een modje morgen alle reacties komt terugzetten, voor nieuwe kijkers.quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah nee echt?
Anti-climax tot de macht drieduizend
Bedankt, maar uh:quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:03 schreef Biels het volgende:
Voor zover ik nog weet:
Hey ik was dus net zo met mijn vinger tegen mijn oogkas aan het duwen en toen schoot ik mis zegmaar en kwam het in mijn oog en dat doet nu donders pijn en ik zie een beetje troebel. Mezelf gepwned!
LINK!!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:05 schreef pickup52 het volgende:
Haha Ik heb Patrick zijn facebook gevonden:)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:06 schreef pickup52 het volgende:
http://www.facebook.com/people/Patrick-Thiessen/552190353
Winnipeg?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:06 schreef pickup52 het volgende:
http://www.facebook.com/people/Patrick-Thiessen/552190353
Kunnen mods dat terugzetten? Of alleen admins?quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doel op al die edits hè
NEE!! ALSTUBLIEFT NIET!!!! HE WAS PATRICK DIE ALLE POSTS HEEFT WEGGGEHAALD!!!!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:54 schreef 19patje72 het volgende:
slotje en ban voor BartBunny... met het weghalen van alle die posts is dit onzinnig en onleesbaar. Belachelijk!!!
Wat een sufferd, door hem wordt jij nu geband.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef BartBunny het volgende:
[..]
NEE!! ALSTUBLIEFT NIET!!!! HE WAS PATRICK DIE ALLE POSTS HEEFT WEGGGEHAALD!!!!!!
Hoe is het met je oog?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef BartBunny het volgende:
[..]
NEE!! ALSTUBLIEFT NIET!!!! HE WAS PATRICK DIE ALLE POSTS HEEFT WEGGGEHAALD!!!!!!
Nopequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:32 schreef daReaper het volgende:
staat de op niet in google cache ofzo? Ik kan t nu niet checken, fok via mob...
Ja doet nog veel pijn hahahaha misschien dat ik naar de doctor ga als mijn vader thuis isquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:55 schreef BartBunny het volgende:
Wat stom man. ik zat mijn mijn pink heel hard tegen mijn oogkas te duwen , glijd mijn vinger weg: zo inmijn oog. Zie nu een beetje troebel en het doet dondersveel pijn.
Iemand ook weleens gehad? Hoe lang gaat dat weg>?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef BartBunny het volgende:
Hahahahahaah nee, mijn handen waren schoon en blind wordt ik niet denk ik. is maar even
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:02 schreef BartBunny het volgende:
[..]
fuck denk je serieus dat het heel erg is? :S
moet ik eens in de spiegel gaan kijekn of het rood is ofzo? wat denk jij dat ik dan moet doen? ijs halen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:04 schreef BartBunny het volgende:
um ja de scanner staat op de computercamer en dan kraakt de trap en worden mijn vader en Patrick wakker :S:S:S
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:06 schreef BartBunny het volgende:
ja man ik ga eens vragen
dank je echt voor je hulp, zal ik niet vergeten
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:10 schreef BartBunny het volgende:
mijn vader zegt dat ik moet gaan slapen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:14 schreef BartBunny het volgende:
Het is aan 1 oog he BIELS, niet aan beiden
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:15 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Als ik de slaapkamerdeur weer open doe dan wordt mijn vader nog eens wakker.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:17 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Ja doet pijn he alsof er een zandkorrel zo aan de zijkant zit. Maar ik denk dat het dat niet is. Traant ook wel. Ik heb moeite om niet met mijn oog te knijpen als ik een foto maak ivm de flitser
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:17 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Ik zal de nightcare eens bellen zeker?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:18 schreef BartBunny het volgende:
[..]
vlak voordat ik die topic opende hier he, want ik zal al op fok mee te lezen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:22 schreef BartBunny het volgende:
[..]
die zal niet luisteren zeker! zeg ik toch.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:26 schreef BartBunny het volgende:
Dag mensen,
Bart zit even in de woonkamer op de bank met een nat washandje tegen zijn oog, dat gaf mij de tijd om deze website even te bekijken. Ik vind het werkelijk schandelijk hoe jullie hem hier in het ootje proberen te nemen terwijl hij veel pijn heeft. Kan een beheerder dit allemaal verwijderen? Dank u.
Patrick Theissen
Kerkrade
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:29 schreef BartBunny het volgende:
Overigens zijn veel van mijn tips serieus, hoor. Even de huisartsenpost bezoeken is misschien wel het verstandigst, zeker als hij al een half uur lang pijn heeft. Dit hoort niet zo lang te duren.
U uitgezonderd, ik zei dat u hem daadwerkelijk probeerde te helpen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:33 schreef BartBunny het volgende:
Ik zal het overwegen. Dank voor uw hulp. En de rest kan gaan slapen: de pret is voorbij. Ik schakel de computer uit.
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:05 schreef BartBunny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:39 schreef BartBunny het volgende:
[..]
Ja doet nog veel pijn hahahaha misschien dat ik naar de doctor ga als mijn vader thuis is
de Fok is wel traag he GVD hahaha
Hier mag je niet om lachen noekje, bloedserieuze zaak dat oog van Bart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:55 schreef BartBunny het volgende:
Wat stom man. ik zat mijn mijn pink heel hard tegen mijn oogkas te duwen , glijd mijn vinger weg: zo inmijn oog. Zie nu een beetje troebel en het doet dondersveel pijn.
Iemand ook weleens gehad? Hoe lang gaat dat weg>?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:16 schreef BartBunny het volgende:
kan iemand mijn posts terug wil zetten, wordt ik misschien niet geband.
O man PWN mezelf!
Patrick heeft ze verwijderd sorry
Vader Bunny's fuckbuddyquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:19 schreef Bob-B het volgende:
Wie is patrick?
zoekt en gij zult vinden....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<>
quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:26 schreef BartBunny het volgende:
Dag mensen,
Bart zit even in de woonkamer op de bank met een nat washandje tegen zijn oog, dat gaf mij de tijd om deze website even te bekijken. Ik vind het werkelijk schandelijk hoe jullie hem hier in het ootje proberen te nemen terwijl hij veel pijn heeft. Kan een beheerder dit allemaal verwijderen? Dank u.
Patrick Theissen
Kerkrade
Goede OPquote:
Lees eerst het topic eens door...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef henkdevlieg het volgende:
Heeft iemand te OP?
Ik ken geen Patrick? Bart, moet jij mij iets vertellen???quote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef Poeke het volgende:
Ik vermoed dat TuggsPandaFoundationwaarschijnlijk Patrick is
Ach je kunt ook citeren hierquote:
Geniaalquote:Op maandag 5 januari 2009 12:44 schreef ir.P.Theissen het volgende:
[..]
Ach je kunt ook citeren hierja ik zit boven. Carla is net naar huis gegaan, dus kon ik even wat anders doen.
Jammer dat het alleen posten om het posten is.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Hier wil ik toch ook nog even gepost hebben.
En dit is nuttig...?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen posten om het posten is.
dat dusquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Hier wil ik toch ook nog even gepost hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef BartBunny het volgende:
Mag ik so even op de computer boven dan kan ik wow' en?
Wat is eigenlijk een hoax? Ik moet hier nog veel leren..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef classpc het volgende:
Als dit een hoax is dan is het een goede
uhuh.Had niet bepaald een bijdrage of er werd ergens opin gegaan. pretty sad.quote:
Hoax is een engels woord:quote:Op maandag 5 januari 2009 14:11 schreef ir.P.Theissen het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een hoax? Ik moet hier nog veel leren..
Dat laatste bedoel ik dusquote:hoax
1. a false warning about something dangerous:
a bomb hoax
hoax calls (=telephone calls giving false information) to the police
2. an attempt to make people believe something that is not true:
an elaborate hoax
Wat had je dan willen lezen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen posten om het posten is.
Hoe kom je daaraan trouwens? Allemaal opgeslagen?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef KirkLazarus het volgende:
De posts (incl OP) die BartBunny weghaalde: O man PWN mezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |