Geniaalquote:Op maandag 5 januari 2009 12:44 schreef ir.P.Theissen het volgende:
[..]
Ach je kunt ook citeren hierja ik zit boven. Carla is net naar huis gegaan, dus kon ik even wat anders doen.
Jammer dat het alleen posten om het posten is.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Hier wil ik toch ook nog even gepost hebben.
En dit is nuttig...?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen posten om het posten is.
dat dusquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Hier wil ik toch ook nog even gepost hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef BartBunny het volgende:
Mag ik so even op de computer boven dan kan ik wow' en?
Wat is eigenlijk een hoax? Ik moet hier nog veel leren..quote:Op maandag 5 januari 2009 14:05 schreef classpc het volgende:
Als dit een hoax is dan is het een goede
uhuh.Had niet bepaald een bijdrage of er werd ergens opin gegaan. pretty sad.quote:
Hoax is een engels woord:quote:Op maandag 5 januari 2009 14:11 schreef ir.P.Theissen het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een hoax? Ik moet hier nog veel leren..
Dat laatste bedoel ik dusquote:hoax
1. a false warning about something dangerous:
a bomb hoax
hoax calls (=telephone calls giving false information) to the police
2. an attempt to make people believe something that is not true:
an elaborate hoax
Wat had je dan willen lezen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen posten om het posten is.
Hoe kom je daaraan trouwens? Allemaal opgeslagen?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef KirkLazarus het volgende:
De posts (incl OP) die BartBunny weghaalde: O man PWN mezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |