ne de tekst ging achter het comedy central logo langsquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef RacerDKB het volgende:
Misschien was je TV gehackt.
Heet jij soms Benny?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef MaxMark het volgende:
Ik zag em dus ook, kon nog net snel PrintScreen drukken:
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:06 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
zal wel smsjes sturen naar een nr zijn ofzo
wat is het nr.
Goed puntquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:10 schreef Gamer_V het volgende:
Kan je alles op een zender laten verschijnen, zet je zo iets neer.
btw hoe kijk jij tv op je monitor?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er meer uit dat die het aan de router/switch/hub heeft aangesloten, is 192.1.blablaquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een handige huisgenoot hebben die een Dreambox op mijn PC heeft aangesloten.
damn dat is gaaf zeg. ik ga er eens wat meer over opzoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een handige huisgenoot hebben die een Dreambox op mijn PC heeft aangesloten.
Ja, dr komen nog wat meer stappen bij kijken inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ziet er meer uit dat die het aan de router/switch/hub heeft aangesloten, is 192.1.blabla
Wie mailt dit topic naar mtvquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:12 schreef MaxMark het volgende:
Ik gok dat de stageloper nachtdienst heeft en met z'n vriendjes zit te MSN-en...
"Huhuh, kijk mij dan een bericht neerzetten op TV...Niemand die het ziet, huhuh"
TV-kaartje in je PC en je kan ook gewoon tv kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
damn dat is gaaf zeg. ik ga er eens wat meer over opzoeken.
nee man, machtig mooie verkapte tvpquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je bent mod, verwijder je hele post dan
waar wou je die tv kaartje erin douwen dan? speciale tuner ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TV-kaartje in je PC en je kan ook gewoon tv kijken.
Of je streamt het.
bij mij stond er nog een regeltje onderquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij mij stond er nog een regeltje onder
[ afbeelding ]
Nu zeggen!!!! Wat stond er?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
[PAINT] Topicquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij mij stond er nog een regeltje onder
[ afbeelding ]
Het levert geld op. Who cares.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef Bill_E het volgende:
Ts kijk Snachts regelmatig comedy central
100de topics zijn er al over.. dat het weer is niet goed werkt
maar nu een nieuw diepte punt..
boven in beeld scrolde kort de tekst " benny uit **** is gay"
Niet goed opgelet welke plaats maargoed..
Klacht : Comedy central zijn prutsers
onzin. De mijne slaapt ook gewoon doorquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:41 schreef Salvad0R het volgende:
mail ze meteen ff dat ze op moeten kankeren met die reclames om de 10 minuten, want mn kat krijgt er spasmes van.
Ja . Ok . Maar toch . Kutreclames zijn kut.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
onzin. De mijne slaapt ook gewoon door
Ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:47 schreef BartBunny het volgende:
Ken iemand die Benny niet op hyves zoeken?
Goed punt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja . Ok . Maar toch . Kutreclames zijn kut.
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=sr&l3=fr&search=true&advancedSearch=1&name=bennie&country=142&where=amsterdam&keyword=&search_age=allquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:47 schreef BartBunny het volgende:
Ken iemand die Benny niet op hyves zoeken?
is denk ik een manquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=sr&l3=fr&search=true&advancedSearch=1&name=bennie&country=142&where=amsterdam&keyword=&search_age=all
Succes
Je heet zelf ook niet stiekem BartBenny?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:48 schreef BartBunny het volgende:
[..]
ik zit niet meer op hyves sorry
Nee hoor hahahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je heet zelf ook niet stiekem BartBenny?
PCI slot en gewoon COAX kabel erin. Zo zit ie bij mij aangesloten. Maar je hebt ze ook voor de sateliet en vast ook wel voor digitale TV/quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
waar wou je die tv kaartje erin douwen dan? speciale tuner ofzo.
ik ga binnenkort een nieuw monitor met DVB-tuner kopen, dus met digitenne. ik denk dat dit wat relaxer is..
Die zag ik ook nog, inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef basvanderploeg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze screen kunnen maken...
Wel grappig, kijken of het ze nog een keer luktquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:47 schreef basvanderploeg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze screen kunnen maken...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:41 schreef Salvad0R het volgende:
mail ze meteen ff dat ze op moeten kankeren met die reclames om de 10 minuten, want mn kat krijgt er spasmes van.
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:03 schreef Salvad0R het volgende:
Nee bedankt.
Ik pas voor machines met programma's er op die om de 10 minuten onverwachts onderbroken worden door anti-moslim propaganda.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef RacerDKB het volgende:
Heet jij soms Benny?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef RacerDKB het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |