TV-kaartje in je PC en je kan ook gewoon tv kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
damn dat is gaaf zeg. ik ga er eens wat meer over opzoeken.
nee man, machtig mooie verkapte tvpquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je bent mod, verwijder je hele post dan
waar wou je die tv kaartje erin douwen dan? speciale tuner ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TV-kaartje in je PC en je kan ook gewoon tv kijken.
Of je streamt het.
bij mij stond er nog een regeltje onderquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:07 schreef MaxMark het volgende:
Ik zag em dus ook, kon nog net snel PrintScreen drukken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij mij stond er nog een regeltje onder
[ afbeelding ]
Nu zeggen!!!! Wat stond er?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
[PAINT] Topicquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij mij stond er nog een regeltje onder
[ afbeelding ]
Het levert geld op. Who cares.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef Bill_E het volgende:
Ts kijk Snachts regelmatig comedy central
100de topics zijn er al over.. dat het weer is niet goed werkt
maar nu een nieuw diepte punt..
boven in beeld scrolde kort de tekst " benny uit **** is gay"
Niet goed opgelet welke plaats maargoed..
Klacht : Comedy central zijn prutsers
onzin. De mijne slaapt ook gewoon doorquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:41 schreef Salvad0R het volgende:
mail ze meteen ff dat ze op moeten kankeren met die reclames om de 10 minuten, want mn kat krijgt er spasmes van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |