Wanneer is No Angels weerquote:Op woensdag 17 december 2008 00:25 schreef Sjibble het volgende:
Malcolm in the Middle
American Dad
South Park
Family Guy
Angels (die engelen)
kijk ik de hele avondDaarom MOET hij het altijd goed doen.
Ik ga nu MITM kijken :w
Hoort jouw mond niet al 63 jaar gesnoerd te zijn, stinkmof?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:27 schreef Danny_Ramone het volgende:
Jodeng zijn niet mijn friendeng
Ik heb ook nog nooooit last gehad van een CC die stil stondquote:Op woensdag 17 december 2008 10:36 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb er trouwens nog nooit last van gehad moet ik eerlijk zeggen..![]()
Misschien omdat mijn Ziggo zo keigoed is!
Voor de overige programma's heb je gelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 00:25 schreef Sjibble het volgende:
Malcolm in the Middle
American Dad
South Park
Family Guy
Angels (die engelen) ken ik niet
![]()
Allemachtig, een plaat die blijft hangen gaat nog minder snel vervelen dan jouw antwoorden die in elk topic dezelfde strekking hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:03 schreef Salvad0R het volgende:
Nee bedankt.
Ik pas voor machines met programma's er op die om de 10 minuten onverwachts onderbroken worden door anti-moslim propaganda.
Dat heb ik wel eens gehad bij CC inderdaad.. Dat de ondertiteling ontzettend a-synchroon loopt met het beeld. Doe dan de ondertitel uit want als het niet klopt is zwaar irritant inderdaad..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Allemachtig, een plaat die blijft hangen gaat nog minder snel vervelen dan jouw antwoorden die in elk topic dezelfde strekking hebben.
Ontopic: erg irritant inderdaad. Is het niet de ondertiteling die ontbreekt (die kan ik wel missen) of die niet bij het programma hoort (irritanter dan geen ondertiteling), dan stopt het programma wel weer, waarbij dan de ondertiteling weer wel doorloopt.
Ik doelde op ondertiteling van een ander programma. Ik had volgens mij laatst iets van The Fresh Prince onder Simpsons ofzo. Maar het is allebei vrijwel even vervelend ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gehad bij CC inderdaad.. Dat de ondertiteling ontzettend a-synchroon loopt met het beeld. Doe dan de ondertitel uit want als het niet klopt is zwaar irritant inderdaad..
daar had ik veel meer van verwachtquote:Op woensdag 17 december 2008 00:25 schreef Sjibble het volgende:
Malcolm in the Middle
American Dad
South Park
Family Guy
Angels (die engelen)
Malcolm in the Middle is juist de beste!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Voor de overige programma's heb je gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |