Luister mee via Radio 2 of via de stream op het internet.quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Een religieus liedje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:03 schreef knars het volgende:
Ja, One of these Days is beter dan de bekende deuntjes van The Wall.
Tering, wat is dit ineens?
DC Lewis durfde het tenminste aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:05 schreef knars het volgende:
Waarin een kerkorgel, dat ongetwijfeld groots, meeslepend en majestueus muziek kan voortbrengen, een draaiorgel solo'tje doet waar men zich in Volendam voor zou schamen
Ja, ik ren van topic naar topic. Misschien is mijn baan nog zwaarder dan de Ironman om een voorbeeld te noemen.quote:
true, maar naar mijn mening muzikaal niet zo geslaagd. Kerkorgels kunnen echt mooi geluid voortbrengen, maar dat hoorde ik hier niet in terug.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DC Lewis durfde het tenminste aan.
Het zou zo een van mijn Sinterklaasgedichten kunnen zijn. En nee, dat is geen complimentquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Maggie MacNeal - "Terug naar de kust"
Ik weet niet wat het is maar er is iets mis
Hoe zou dat komen
't Liefst loop ik alleen, niemand om me heen
In mezelf te dromen
'k Wil terug naar de kust
Heel ongerust zoek ik de weg naar de kust
Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbijging
'k Voel me hier niet goed waar ik wonen moet
Tussen al die mensen
Laat me nu maar gaan achter de meeuwen aan
En mijn vage wensen
'k Wil terug naar de kust
Heel ongerust zoek ik de weg naar de kust
Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbijging
Oh, hoe kom ik hier vandaan
Was ik maar niet weggegaan
'k Hoor de branding in m'n hoofd
Had ik eerder maar geloofd
Wat die stem toen heeft voorspeld
Dat geluk verdwijnt voor geld
Mist en regen, westenwind
Zeg mij of ik 't ooit weer vind
Ik wil terug naar de kust
Heel ongerust
Zoek ik de weg naar de kust
Bijna niet bewust van de dreiging dat daar m'n jeugd voorbij ging
Oh, hoe kom ik hier vandaan
Was ik maar niet weggegaan
'k Hoor de branding in m'n hoofd
Had ik eerder maar geloofd
Wat die stem toen heeft voorspeld
Dat geluk verdwijnt voor geld
Prima, als ze dan ook niet meer terugkomtquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:18 schreef FictionalFenna het volgende:
Laat me nu maar gaan achter de meeuwen aan
Valt wel mee, als je van 60's muziek houdtquote:
Hopelijk poepen die beesten haar helemaal onder!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Prima, als ze dan ook niet meer terugkomt
Er zitten maar 4 60's nummers inquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je van 60's muziek houdt![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:19 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hopelijk poepen die beesten haar helemaal onder!
Ik denk dat mijn feministische moedertje je deze opmerking niet in dank zal afnemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:19 schreef remlof het volgende:
Wel een klassieker dit, echt zo'n Opzij-in-de-jaren-zeventig nummer
Het is niet het minste van John. Maar veel positiever word ik niet...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:21 schreef FictionalFenna het volgende:
hier kijk ik naar uit:
574 576 Scott McKenzie - San Francisco (1967)
Nee, maar hierna San Franciscoquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is niet het minste van John. Maar veel positiever word ik niet...
Zal lastig gaan vrees ik zo. Arie Ribbens staat tegenwoordig naast haar . . .quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:19 schreef FictionalFenna het volgende:
Hopelijk poepen die beesten haar helemaal onder!![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef remlof het volgende:
Whehe, op italiaanse les in Milaan vroeg ik eens een meisje wat ze voor kerst ging doen "Back home, to San Fransisco" zei ze, waarop ik zonder na te denken reageerde met "Be sure to wear some flowers in your hair!"
We bescheurden het allebei van het lachen toen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef remlof het volgende:
Whehe, op italiaanse les in Milaan vroeg ik eens een meisje wat ze voor kerst ging doen "Back home, to San Fransisco" zei ze, waarop ik zonder na te denken reageerde met "Be sure to wear some flowers in your hair!"
We bescheurden het allebei van het lachen toen
Ik ben een fifty-fifty geval, dag theoriequote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef FictionalFenna het volgende:
Volgens mij zijn er 2 soorten mensen: mensen die van Queen houden en mensen die er niet van houden. Ik behoor tot de laatste groep.
Aah nee, dat kan niet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben een fifty-fifty geval, dag theorie
Sommige nummers van Queen vind ik geniaal, zoals "crazy little thing called love" en nog een paar. Maar dit vind ik een zeiknummer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef FictionalFenna het volgende:
Volgens mij zijn er 2 soorten mensen: mensen die van Queen houden en mensen die er niet van houden. Ik behoor tot de laatste groep.
Die komt zometeen:quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Sommige nummers van Queen vind ik geniaal, zoals "crazy little thing called love" en nog een paar. Maar dit vind ik een zeiknummer.
Ik behoor tot de ene groep.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:26 schreef FictionalFenna het volgende:
Ook leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Die komt zometeen:
565 720 Queen - Crazy little thing called love (1979)
Om vijf voor drie, denk niet dat ik dat ga reddenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:29 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Die komt zometeen:
565 720 Queen - Crazy little thing called love (1979)
Dit uur allemaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:38 schreef FictionalFenna het volgende:
Veel 60's-platen uit de lijst zijn erg goed.
Van the Manquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:41 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Gisteren Them- Its al over now, baby bleu. Zo'n mooi nummer.
Tsjonge...quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:40 schreef djenneke het volgende:
Volgens mij zijn we nog maar met 3 over
Ik op cola-light (na het passoa debacle van gisteren wel weer even genezen van pepmiddelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja.
Leukste is dat ik dit zonder pepmiddelen doe.
Dankjewelquote:
Namidddagquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goedemorgen. Of is het nou nacht?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef sezten het volgende:
Is het raar om als 17-jarige al die oude nummers echt goed te vinden?![]()
Ik ben namelijk helemaal weg van 70-80-90's muziek.
Vermoord toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:52 schreef knars het volgende:
Biko is al een tijdje niet meer zo alive and kicking hoor
Inderdaad ja, het is natuurlijk gewoon nachtquote:
Nee hoor, dat is reuze tov!quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:53 schreef sezten het volgende:
Is het raar om als 17-jarige al die oude nummers echt goed te vinden?![]()
Ik ben namelijk helemaal weg van 70-80-90's muziek.
quote:
Gelukkig, want mijn klasgenoten kijken altijd raar als ik keihard "We built this city on Rock and Roll" meezing.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, want mijn klasgenoten kijken altijd raar als ik keihard "We built this city on Rock and Roll" meezing.
Hihi
Mijn medestudenten keken anders ook raar op toen ik David Bowie probeerde te imiteren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:56 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, want mijn klasgenoten kijken altijd raar als ik keihard "We built this city on Rock and Roll" meezing.
Hihi
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn medestudenten keken anders ook raar op toen ik David Bowie probeerde te imiteren.
Officieel was het vanwege een hongerstakingquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:59 schreef knars het volgende:
Klopt, behoorlijk naar aan zijn einde gekomen. Maar dat alive & kicking, daarmee bedoelde ik dat waarschijnlijk de simple minds nog onder je CTRL+C / CTRL+V zat
Peter Gabriel - Biko
September '77
Port Elizabeth weather fine
It was business as usual
In police room 619
Oh Biko, Biko, because Biko
Yihla Moja, Yihla Moja
-The man is dead
When I try to sleep at night
I can only dream in red
The outside world is black and white
With only one colour dead
Yihla Moja, Yihla Moja
-The man is dead
You can blow out a candle
But you can't blow out a fire
Once the flames begin to catch
The wind will blow it higher
Yihla Moja, Yihla Moja
-The man is dead
And the eyes of the world are
watching now
watching now
---
Niets mis mee als je je intereseert in muziek van "vroeger". Lijkt me alleen maar gezond
Weltrusten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:05 schreef djenneke het volgende:
Ik ga gauw slapen voor ze weer met kerstliedjes beginnen! Truste!
En die was eigenlijk minstens zo goed als het origineel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Later ook nog overgedaan met Band Aid 20, met onder andere Chris Martin en Dido.
Nescio is Latijns voor 'Ik weet het niet'.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:18 schreef broer het volgende:
Nescio!
En ik vond het al een mooi liedje voor ik überhaupt in de gaten wie of wat Nescio nu eigenlijk was.
Maar in dit geval was het gewoon een schilderquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nescio is Latijns voor 'Ik weet het niet'.
Oké.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar in dit geval was het gewoon een schilder
Hollies en Melanie zijn de toppers wat mij betreftquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:10 schreef broer het volgende:
Ik kom even over van het 3FM-topic voor dit rijtje:
562 Beatles - In my life (1965)
560 Nits - Nescio (1983)
559 Air - All I need (1999)
558 Bee Gees - I started a joke (1969)
557 Hollies - He ain't heavy (1969)
555 Crowded House - Don't dream it's over (1987)
554 Melanie - Beautiful people (1969)
552 Blue Nile - Tinseltown in the rain (1984)
550 Who - Pinball wizard (1969)
Of een schrijver - dat kan ook...quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar in dit geval was het gewoon een schilder
Prachtig nummer. Ook gebruikt in 'Rambo' volgens mij, alleen niet deze versie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:27 schreef Ofyles2 het volgende:
THE HOLLIES lyrics - He Ain't Heavy, He's My Brother
Even wikipedia gecheckt. Verrek, laat ik nou alijd gedacht hebben dat het een schilder wasquote:
Ja erg hè....quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:33 schreef broer het volgende:
God, zeg - Borsato met De Bestemming.
Die tekstuele anticlimax: Dat alles niet voor niets is... *spanning* *nog meer spanning*...
Geweest...
Al zat er twee uur tussen, het effect zou niet verschillen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:36 schreef broer het volgende:
Die anticlimax is alleen overtroffen door Borsato zelf. In 'Rood'.
En alle beelden op TV
Van bloed en oorlog om ons heen *spanning, bloed, oorlog, o, help*
Werken daar ook niet echt *nog meer spanning, de muziek zwelt, jezus, wat zou er gebeuren*
...aan mee...
Het gaat me niet om de inhoud. Het gaat me om hoe je een nummer opbouwt. Borsato werkt heel erg naar een climax toe en probeert die vervolgens te bereiken met het woord 'geweest' (of in Rood: 'aan mee').quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:37 schreef scanman01 het volgende:
Ja erg hè....
Probeer anders even echte klassiekers te vertalen naar het nederlands. Dan zul je zien wat sterke teksten zijn.
"Ze houdt van je yeah yeah yeah. Ze houdt van je yeah yeah yeah. Ze houdt van je yeah yeah yeaaaaaah"
Vergeet niet dat Borsato geen nummer zelf schrijft hè. Een beetje zoals Presley zeg maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:40 schreef broer het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de inhoud. Het gaat me om hoe je een nummer opbouwt. Borsato werkt heel erg naar een climax toe en probeert die vervolgens te bereiken met het woord 'geweest' (of in Rood: 'aan mee').
Dat zijn geen climaxen. En dat vind ik stupide.
Wie het ook schrijft, ik vind het slecht in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:41 schreef scanman01 het volgende:
Vergeet niet dat Borsato geen nummer zelf schrijft hè.
Vaak worden nederlandse teksten afgemaakt, terwijl engelse teksten (als je ze echt gaat vertalen) vele malen simpeler en daarom lachwekkender zijn. Margherita (bijvoorbeeld) van Borsato is wat mij betreft een nummer met een ongelooflijk mooie tekst. Ik vind dat NLse teksten vaak te snel worden weggezet alof het niets voorstelt. Zoals gezegd: ga die engelse 'pareltjes' maar eens vertalen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:44 schreef broer het volgende:
[..]
Wie het ook schrijft, ik vind het slecht in elkaar zitten.
Maar wie het mooi vindt, moet het vooral mooi vinden. Ik zit ook maar een beetje conversatie te maken om kwart voor vier.
Yesterday,, my problems seemed so far awayquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vaak worden nederlandse teksten afgemaakt, terwijl engelse teksten (als je ze echt gaat vertalen) vele malen simpeler en daarom lachwekkender zijn. Margherita (bijvoorbeeld) van Borsato is wat mij betreft een nummer met een ongelooflijk mooie tekst. Ik vind dat NLse teksten vaak te snel worden weggezet alof het niets voorstelt. Zoals gezegd: ga die engelse 'pareltjes' maar eens vertalen.
Gisteren ... leken mijn problemen nog zo heel ver weg
Nu lijkt het alsof ze hier voor altijd blijven
Ja ik geloof...... in gisteren.
Zoals gezegd: het gaat me niet om de inhoud, maar om hoe die Borsato-nummers naar een climax bouwen die ze vervolgens in de tekst niet kunnen waarmaken. Dat is alles.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:47 schreef scanman01 het volgende:
Zoals gezegd: ga die engelse 'pareltjes' maar eens vertalen.
Bijna.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Yesterday,, my problems seemed so far away
Now it's like like forever they will stay
Yes I believe... in yesterday
Okee. Ik denk er anders over. Volgens mij zijn 'muziekkenners' een beetje te snel met het afmaken van het nederlandse product, helemaal als het ook nog eens nederlandstalig is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Zoals gezegd: het gaat me niet om de inhoud, maar om hoe die Borsato-nummers naar een climax bouwen die ze vervolgens in de tekst niet kunnen waarmaken. Dat is alles.
Nu vind ik het in het Engelse toch wel mooier klinken ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bijna.
"Yesterday all my troubles seemed so far away. Now it looks as though they're here to stay. Oh, I believe in yesterday."
Nee, hoor. Ik hou van heel veel Nederlandstalige muziek. Dingen als De Dijk, André Manuel, Opgezwolle, Doe Maar, Typhoon, en nog veel meer, vind ik erg goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:53 schreef scanman01 het volgende:
Okee. Ik denk er anders over. Volgens mij zijn 'muziekkenners' een beetje te snel met het afmaken van het nederlandse product, helemaal als het ook nog eens nederlandstalig is.
Ik vind 'Rood' muzikaal gezien best goed, alleen de tekst past niet.quote:En dat mensen 'rood' zo afzeiken is puur omdat het nummer zo hoog staat. Ik denk dat iedereen wel een nummer in de top 50 ziet staan die hij/zij nog slechter vindt. maar daar hoor je dan weer niemand over.
Omdat ze anders bang zijn als oud te worden versleten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Ik denk er anders over. Volgens mij zijn 'muziekkenners' een beetje te snel met het afmaken van het nederlandse product, helemaal als het ook nog eens nederlandstalig is.
En dat mensen 'rood' zo afzeiken is puur omdat het nummer zo hoog staat. Ik denk dat iedereen wel een nummer in de top 50 ziet staan die hij/zij nog slechter vindt. maar daar hoor je dan weer niemand over.
Ben alweer naar bedquote:Op dinsdag 30 december 2008 03:53 schreef broer het volgende:
Hé, kijk. Een nieuw topic waar we tong kunnen wegjagen.
Weltrusten!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
DC Lewis - Mijn gebed
Dit is uw orgel Heer, dit is uw kerk
'k Loop zomaar binnen Heer, net van m'n werk
Niet voor de priester Heer, of 't antiek
Ik kom alleen maar Heer, voor de muziek
Is het bezwaarlijk Heer, dat ik hier zit
Maakt 't wat uit oh Heer, dat ik niet bid
'k Ben niet hervormd of zo, niet katholiek
Ik kom alleen maar hier voor de muziek
Ik kom hier vaker Heer, haast elke week
Nooit bij een zondagsdienst, nooit voor de preek
Als je alleen bent Heer, zonder publiek
Nou dan geniet je meer van de muziek
Ik had 'n rotdag Heer, 't lukte niet best
'k Werd door collega's Heer, ook nog gepest
't Komt door 't orgel Heer, door uw trompet
Ik kwam haast ongemerkt tot een gebed
Topquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Briljant mooi nummer!!
Ik heb gelukkig de stream ontdekt!!
Tong, CUL SC meet met Bloes en Golfer morgen in een restaurant in Utrecht. Gratis eten voor jou als je als mystery guest komt. Doen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:58 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt een mooi uurtje. Op één nummer na.
Ik ben al veel te dikquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tong, CUL SC meet met Bloes en Golfer morgen in een restaurant in Utrecht. Gratis eten voor jou als je als mystery guest komt. Doen?
Tssss.quote:
Dat mag hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tssss.
Nou we zullen aan je denken en waarschijnlijk ook over je roddelen.
Klopt. En toen hadden ze je onder de douche geduwd. Hadden ze al verteld.quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Bluezz en Golfer stonden hier als mysterie gasten aan de deur vorig jaar.
Half vijf 's middags en ik lag nog in bed
quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. En toen hadden ze je onder de douche geduwd. Hadden ze al verteld.
We vinden je allemaal lief.
ik zing altijd uit volle borst, vandaag is rood, de kleur van jouw bloedneus!!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 03:36 schreef broer het volgende:
Die anticlimax is alleen overtroffen door Borsato zelf. In 'Rood'.
En alle beelden op TV
Van bloed en oorlog om ons heen *spanning, bloed, oorlog, o, help*
Werken daar ook niet echt *nog meer spanning, de muziek zwelt, jezus, wat zou er gebeuren*
...aan mee...
viel mij ook op dat dat niet even vermeld werd. Best ironisch. Aan de andere kant weet men dat al wel misschien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:20 schreef tong80 het volgende:
Iemand alle nummers van dit uur ?
Net John Denver die omkwam door een vliegtuigongeluk en leiving on a jetplane zong. Raar dat de DJ dat niet vermeldde.
De Stoens waren lekker net als Lou Reed.
Daarna Benny die er ook niet meer is
Goed wakker worden idd.quote:
Volgend uurtje maakt wel 't één en ander goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een ramp, kom ik daar nou mijn bed voor uit?
Had ik toch nog een uur kunnen doen alsof ik heus wel kan slapen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgend uurtje maakt wel 't één en ander goed
481 505 Bee Gees - Spicks and specks (1967)
480 652 Thin Lizzy - Whiskey in the jar (1973)
479 481 ABBA - Mamma mia (1975)
478 651 Michel Fugain - Une belle histoire (1972)
477 697 Nits - In the Dutch mountains (1987)
476 508 Barry McGuire - Eve of destruction (1965)
475 644 Them - Gloria (1967)
474 434 Eagles - New kid in town (1977)
473 630 Buena Vista Social Club - Chan chan (1997)
472 693 Emerson, Lake & Palmer - Lucky man (1971)
471 504 Doobie Brothers - Listen to the music (1972)
470 117 Queen - Innuendo (1991)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:00 schreef djenneke het volgende:
Je kent G-L-O-R-I-A niet?????????? barbaar!
Idd, zet daar maarquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:00 schreef djenneke het volgende:
Je kent G-L-O-R-I-A niet?????????? barbaar!
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:08 schreef tong80 het volgende:
Geweldig nummer dit van de Beegees. Als je dit hoort vraag je je af waar het later misging.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef tong80 het volgende:
Nu één van de mooiste nummers ooit.
Als ie hem voortijdig afbreekt ga ik hem opzoeken en stop een rotje in zijn reet.
Mequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:11 schreef Dylanesque het volgende:
Was er niet iemand die speciaal voor dit nr z'n wekker ging zetten hier?Terecht hoor
Nu gewoon nooit meer vergeten, dan is het je vergevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien ken ik ....even op wikipedia gekeken...schande dat ik de band niet ken.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:16 schreef djenneke het volgende:
En toen dachten er een paar mensen, dat fantastische muzikale nummer, daar ga ik op stemmen. Hoe heet het ook alweer? O ja, mama mia. Ook fantastische tekst. Vast lang over nagedacht enzo.
Ik vind t wel mooiquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat lukt wel met deze muziek denk ik.
Lukte het niet of heb je de hele nacht geluisterd? Dat laatste lukt me echt niet... en is ook niet zo verstandig voor me.quote:
Waarom niet, op het punt na dat je moe wordquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lukte het niet of heb je de hele nacht geluisterd? Dat laatste lukt me echt niet... en is ook niet zo verstandig voor me.
Ik heb geen radio of tv op mijn slaapkamer. Maar ik bleef maar woelen en doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lukte het niet of heb je de hele nacht geluisterd? Dat laatste lukt me echt niet... en is ook niet zo verstandig voor me.
Nou ik ben ruim 38 weken zwanger.... moet nog een beetje energie overhouden voor het geval de bevalling begint. Al heb ik de baby toegesproken dat hij pas na 4 januari geboren mag worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waarom niet, op het punt na dat je moe word
Ow vervelend is dat hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb geen radio of tv op mijn slaapkamer. Maar ik bleef maar woelen en doen...
Ik heb speciaal voor de Top 2000 een radio op m'n kamer gezetquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb geen radio of tv op mijn slaapkamer. Maar ik bleef maar woelen en doen...
Zucht, ja. Ik hoop niet dat er weer een periode slapeloosheid gaat volgen...quote:
Dat heeft Peaceman ook een tijdje gehad, behoorlijk k*t. Hij heeft daarvoor Melatonine genomen, dat helpt wel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zucht, ja. Ik hoop niet dat er weer een periode slapeloosheid gaat volgen...
Heeft mij de vorige keren ook geholpen ja. Hopelijk is het niet nodigquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft Peaceman ook een tijdje gehad, behoorlijk k*t. Hij heeft daarvoor Melatonine genomen, dat helpt wel goed.
Glooooooooria!!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:31 schreef Vogel87 het volgende:
Dit ken ik niet, maar ik vind het wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |