Ik ken er wel hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef LXIV het volgende:
Niemand heeft nu toch nog 2 woningen of meer als belegging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
bij kamer verhuurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, ook, maar ik meen dat sowieso iets van ¤ 5000,- aan huur vrijgesteld is van belasting.
maar wie zijn woning gaat verhuren voor zeg 800 euro zit al gauw op 10.000 op jaarbasis, dus dan telt het volledige bedrag mee.quote:De inkomsten uit kamerverhuur voor particulieren (hospitakamers) zijn tot een bepaald bedrag vrij van inkomstenbelasting (IB). Dit bedrag wordt jaarlijks vastgesteld door de Belastingdienst. In 2008 bedroeg de vrijstelling voor kamerverhuur 4.065 euro. In 2009 is de vrijstelling 4.144 euro.
Oké duidelijk. Ik dacht dat het voor alle verhuur gold maar niet dus. Dat maakt het inderdaad nog onaantrekkelijker.quote:
jawel die blijft tot twee jaar mogelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef LXIV het volgende:
Vergeet niet dat je ook geen HRA meer krijgt. Dat tikt nog veel harder aan!
gaat alleen om de vrijemarktsector, dus huren van 1000 euro en derg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Sjabba het volgende:
Dus nu gaat de huur dalen en dus de mensen met een lopend huurcontract zijn de pineut ipv de woningeigenaren?
Ik denk dat je als wonignbezitter de rit gewoon uit moet zitten, gaat die down dan ga je down, zeker als het een belegging is zoals hierboven genoemd. Als je nu met verlies gaat verkopen dan snijd je jezelf in de vingers. Verkoop alleen als je minimaal gelijk speelt en anders gewoon wachten, als het dit jaar 3% was gestegen hadden ze waarschijnlijk ook niet verkocht dus waarom nu wel? Om je verlies te nemen. Grote jongens bailen niet uit. Er wordt heir en daar wat verkocht omdat er nu eenmaal cash nodig is.Z
De grote jongens zijn natuurlijk wel weg, want die gebruiken hun verstand ipv hun emoties. Anders waren het geen grote jongens geworden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Sjabba het volgende:
Dus nu gaat de huur dalen en dus de mensen met een lopend huurcontract zijn de pineut ipv de woningeigenaren?
Ik denk dat je als wonignbezitter de rit gewoon uit moet zitten, gaat die down dan ga je down, zeker als het een belegging is zoals hierboven genoemd. Als je nu met verlies gaat verkopen dan snijd je jezelf in de vingers. Verkoop alleen als je minimaal gelijk speelt en anders gewoon wachten, als het dit jaar 3% was gestegen hadden ze waarschijnlijk ook niet verkocht dus waarom nu wel? Om je verlies te nemen. Grote jongens bailen niet uit. Er wordt heir en daar wat verkocht omdat er nu eenmaal cash nodig is.Z
Dan kan je beter hier terecht: http://www.detroit.vesteda.com/ da's goedkoper en inc zwembad en fitness in het gebouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:37 schreef Lemmeb het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Huur/Detail/?id=c587eb7f-dd25-46e9-b555-908ac3d58c0b&objecttype=DetailHuurObject
¤2250,-
De woningcooperaties zitten nog gewoon volop in de vastgoed en kunnen straks hun slag slaan door complete nieuwbouwprojecten over te nemen aangezien de animo bij particulieren terugloopt. Dit uiteraard tegen een lage prijs of zelf met subsidie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
De grote jongens zijn natuurlijk wel weg, want die gebruiken hun verstand ipv hun emoties. Anders waren het geen grote jongens geworden.
WTF, da's stukken beter inderdaad!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan kan je beter hier terecht: http://www.detroit.vesteda.com/ da's goedkoper en inc zwembad en fitness in het gebouw.
Dit is buiten de grachtengordelquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
WTF, da's stukken beter inderdaad!
Tsja, je hebt nu eenmaal van die types die koste wat het kost in de grachtengordel willen bivakkeren.
Klinkt als de TTquote:Op zondag 4 januari 2009 15:10 schreef watchers het volgende:
[..]
Klinkt nogal als wishful thinking eigenlijk
tis lijkt inderdaad belachelijk veel, maar ik wed dat veel potentiele huurders dit niet zelf betalen, maar dat de baas het betaald.. Bv een engelsman die 1-2 jaar in amsterdam moet wonen voor zijn werk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:37 schreef Lemmeb het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Huur/Detail/?id=c587eb7f-dd25-46e9-b555-908ac3d58c0b&objecttype=DetailHuurObject
¤2250,-
Ja, maar met al die teruglopende winsten verwacht ik ook niet dat bedrijven nog staan te springen om even 2250 neer te tellen voor een "appartement" van 70 m2.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
tis lijkt inderdaad belachelijk veel, maar ik wed dat veel potentiele huurders dit niet zelf betalen, maar dat de baas het betaald.. Bv een engelsman die 1-2 jaar in amsterdam moet wonen voor zijn werk.
spuit 11quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef michelleverh het volgende:
Ze noemen het niet voor niets een huizen bubble.
Het is veel geld idd. Maar veel bedrijven doen zoiets wel hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar met al die teruglopende winsten verwacht ik ook niet dat bedrijven nog staan te springen om even 2250 neer te tellen voor een "appartement" van 70 m2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |