Je gaat te rap met conclusies trekken. 'Kennelijk'? Wie vindt het jatwerk?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het punt is Gallo heeft het wereldkundig gemaakt. Hij streek toen met de eer. En gaat zijn protegé nu met de eer van door. Daar klopt toch iets niet aan? Waarom krijgt Gallo de Nobel niet? Kennelijk is het ordinair jatwerk een blazoen op zijn werk.
Lambiekje, een reactie op wat ik hierboven aan je schreef zou ik erg op prijs stellen...quote:Op woensdag 31 december 2008 09:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hoho, even een stap terug, dat ging over het overdragen, niet de medicatie, dus hoe kwamen die heteroseksuelen dan toch besmet? En als dat via de medicatie zóu gaan, hoe komt het dan dat de meeste besmette mensen (de bevolking van derdewereldlanden) geen toegang hebben tot die medicatie, én geen homoseksuele contacten hebben?
Iemand anders zei het ook al maar blijkbaar komt het niet over:quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zou je een hiv test doen als je baby het toch niet kan krijgen. Hoe kan een virus nu erfelijk zijn.
Met erfelijkheid heeft het inderdaad helemaal niets te maken. Misschien nog even een paar biologie lessen volgen Lambiekje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:23 schreef moussie het volgende:
zo'n baby raakt op dezelfde manier besmet als dat het ook verslaafd kan raken aan de stoffen die moeder gebruikt ..
As dat zo is wassen wijsneus. Waarom is het nog NOOIT geïsoleerd ?!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat heeft dat te maken met het wel of niet bestaan van HIV? Het is gewoon te isoleren... De genen zijn in kaart gebracht etc. Je kan met speciale microscopen plaatjes er van schieten. etc. etc.
Dat is dus een fabel dat hetero's besmet zijn. Minder dan 5% van de zogenaame aids-patienten zijn Hetro. Waarvan 100% (ex) heavy druggebruikers. Afrika telt niet want dat is ondervoeding.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Lambiekje, een reactie op wat ik hierboven aan je schreef zou ik erg op prijs stellen...
als een virus overdragelijk zou zijn dan zou de mens al 70.000 uitgestorven moet zijn. Volkomen lulkoek dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef taken het volgende:
[..]
Iemand anders zei het ook al maar blijkbaar komt het niet over:
[..]
Met erfelijkheid heeft het inderdaad helemaal niets te maken. Misschien nog even een paar biologie lessen volgen Lambiekje?
kom eens hier, zal ik ff in je gezicht niesen... kijken of je rinus virus krijgt...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als een virus overdragelijk zou zijn dan zou de mens al 70.000 uitgestorven moet zijn. Volkomen lulkoek dus.
Waar heb je deze onzin nou weer vandaan? Compleet belachelijk. Ga dit even vertellen bij besmet geraakte bloedontvangers, medici & verpleging, en dat zijn alleen nog maar bloed-bloed besmettingen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus een fabel dat hetero's besmet zijn. Minder dan 5% van de zogenaame aids-patienten zijn Hetro. Waarvan 100% (ex) heavy druggebruikers. Afrika telt niet want dat is ondervoeding.
Hmz, 70.000 jaar? Hoe kom je aan zo'n relatief precies aantal? Wat is er toen gebeurd dan? Waarom zou er uberhaupt hoogontwikkeld leven zijn dan, laat staan het menselijk ras? Of vind je de evolutietheorie ook onzin? Wel de puntjes verbinden he, het een betekent het ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als een virus overdragelijk zou zijn dan zou de mens al 70.000 uitgestorven moet zijn. Volkomen lulkoek dus.
een griepvirus is geen hiv. Wat wel gewoon bestaat. Een kul opmerking dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:00 schreef Koekz het volgende:
[..]
kom eens hier, zal ik ff in je gezicht niesen... kijken of je rinus virus krijgt...
Dan lach ik de doctor vierkant uit dat ie niet zulke walgelijk leugens moet verkondigen. En klaag ik hem aan voor moord met voorbedachte rade. De klootzak, waar haalt z'n arts het gore lef vandaan.quote:En het volgende meen ik echt... heb er lang over gedacht of ik het moest/mocht posten maar toch
Ik hoop echt maar dan ook echt uit het diepste van mijn hart dat je HIV positief wordt en een half jaar later te horen krijgt dat je aids hebt...
ik en dom !? ... denk dat als je echt gaat verdiepen dat je terugkrabbeld. Wat dom is dat alles wat je aangeleerd is berust op napraterij en orthodoxie. Niets van de grotere issues heb je zelf onderzocht. Dus kom alsjeblieft niet me onzin gekwebbel aankomen. Men moest eens weten. Brrrrr.quote:Misschien dat je het dan snapt want mensen die zo ongelooflijk dom en koppig zijn als jij... tsss
Je zegt: Als EEN virus overdraagbaar zou zijn... Rinus virus is ook een virus en ga jezelf eens verdiepen in geneeskunde want rinus is geen griepvirus... Griep is Influenza...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:13 schreef Lambiekje het volgende:
een griepvirus is geen hiv. Wat wel gewoon bestaat. Een kul opmerking dus.
Ik heb me er in verdieptquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:13 schreef Lambiekje het volgende:
ik en dom !? ... denk dat als je echt gaat verdiepen dat je terugkrabbeld. Wat dom is dat alles wat je aangeleerd is berust op napraterij en orthodoxie. Niets van de grotere issues heb je zelf onderzocht. Dus kom alsjeblieft niet me onzin gekwebbel aankomen. Men moest eens weten. Brrrrr.
Wat let je om dat nu niet al te doen? Wees dan ook echt helemaal oprecht en sta een patient bij en ga naar het gerecht. Het gaat immers breder dan alleen jouw eigen gemoedsrust toch? Oja, was je nu wel of niet bereid je met besmet bloed te injecteren. Daar heb je nog steeds geen eenduidig ja of nee op gegeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een griepvirus is geen hiv. Wat wel gewoon bestaat. Een kul opmerking dus.
[..]
Dan lach ik de doctor vierkant uit dat ie niet zulke walgelijk leugens moet verkondigen. En klaag ik hem aan voor moord met voorbedachte rade. De klootzak, waar haalt z'n arts het gore lef vandaan.
Napraten? Beweer je nu echt dat je zelf alles met witte jas aan in een lab onderzocht hebt, een paar jaar in Afrika, Brazilie eo & NYC hebt gezeten? Of is je onderzoek slechts via internet verlopen? Wees eens niet zo hypocriet. Hoe jij bronnen deponeert en argumenten onderbouwd, wees dan ook zo eerlijk dat een ander dat ook mag. Elke keer 'anderekijk' en je stopwoordje orthodox, maar niet ingaan oo alle argumenten, gooien met feitjes uit het niets en als ze onderuit gehaald worden, negeer je dat en herhaal je ze gewoon een paar postjes verder weer.quote:Ik laad me niet leiden door wat andere verkondigen. Ik neem de onzin aan en match het met wat ik zelf heb onderzocht.
Het is zo overduidelijk dat niemand op een paar na zich verdiept hebben of uberhaupt open staan voor zaken dat het wel eens compleet anders kunnen zijn? Wat is er nu stommer? Napraten of zelf onderzoeken.
[..]
ik en dom !? ... denk dat als je echt gaat verdiepen dat je terugkrabbeld. Wat dom is dat alles wat je aangeleerd is berust op napraterij en orthodoxie. Niets van de grotere issues heb je zelf onderzocht. Dus kom alsjeblieft niet me onzin gekwebbel aankomen. Men moest eens weten. Brrrrr.
Jij bent hier diegene die leugens loopt te verkondigen! Jij zou iemand die HIV-positief is ervan proberen te weerhouden aidsremmers te nemen. Dat maakt jou de potentiele moordenaar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan lach ik de doctor vierkant uit dat ie niet zulke walgelijk leugens moet verkondigen. En klaag ik hem aan voor moord met voorbedachte rade. De klootzak, waar haalt z'n arts het gore lef vandaan.
Ik laad me niet leiden door wat andere verkondigen. Ik neem de onzin aan en match het met wat ik zelf heb onderzocht.
Het is zo overduidelijk dat niemand op een paar na zich verdiept hebben of uberhaupt open staan voor zaken dat het wel eens compleet anders kunnen zijn? Wat is er nu stommer? Napraten of zelf onderzoeken.
Zie bovenquote:[..]
nee dat hebben de reptilians al bewezen, dus waarom feiten gaan onderzoeken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:58 schreef Maverick_tfd het volgende:
Zie bovenTip aan Lambiekje: ga geneeskunde studeren, rond dat af, bewijs dat HIV een fabeltje is, schok de wereld, wordt beroemd, etc. Laat zien dat je niet dom bent!
Bron:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
As dat zo is wassen wijsneus. Waarom is het nog NOOIT geïsoleerd ?!
Dat is het wel... Daar heb je pas nog een bron voor gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
As dat zo is wassen wijsneus. Waarom is het nog NOOIT geïsoleerd ?!
quote:Dave Hawkins’ First Law: All evidences for evolution are speculative. All speculations for creationism are evidential.
Dave Hawkins’ Second Law: One may escape intellectual responsibility on any issue merely by stating an intent to pursue it.
Dave Hawkins’ Third Law: If you have an objection to any point I’ve raised, I’ve already addressed it. No, I won’t tell you where.
Dave Hawkins’ Fourth Law: Unanswerable questions are invisible.
Dave Hawkins’ Fifth Law: The truth of all previously established facts and conclusions are subject to their being convenient to the argument I am presently making.
Dave Hawkins' Sixth Law: Any claim AFDave posts on a new discussion board invalidates the refutations of the same claim he has already seen and acknowledged on previous discussion boards.
Dave Hawkins' Seventh Law: No matter how transparently pathetic or retarded any of Dave's claims may be they can always be followed by something even more pathetic and retarded.
Dave Hawkins' Eighth Law: Any thread where I'm getting my ass handed to me on the original topic can be prolonged indefinitely by the introduction of tangential diversions or an abnormal focus on meaningless minutiae.
Dave Hawkins' Ninth Law: A 'troll' is anyone who makes persistent challenges to any of my claims.
Dave Hawkins' Law 9(a): A 'blatant troll with a history' is anyone who's been successful at it over the long term.
Dave Hawkins' Tenth Law: It's only a quote-mine if I don't use the exact words of the writer, not if I just read his mind and tell you what he really meant.
Dave Hawkins' Law 10(b): It is not a quote mine if I am merely quoting someone else's quote mine.
Dat zijn er aardig wat jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef Monolith het volgende:
Zoek de overeenkomsten met Lambiekje.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef SingleCoil het volgende:My god! Een AIDS-ontkenner! Dat ik dit nog mag meemaken! Het moet niet gekker worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |