Volgens internationale bullshit statistieken is SA 100% moslim. Waarom in Allahsnaam zou Het Vaticaan daar een katholieke kerk willen openen? om de al christelijke Amerikaanse arbeiders te bekeren?quote:Op maandag 29 december 2008 22:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat de Evangelicals een noeste lobby bedrijven om en masse Saudi's te bekeren tot het christendom.
Het is een belangen alliantie, daar waar je meeste baat en belangen bij hebt daar sluit je je bij aan en belangen veranderen zo snel.quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije en Israel zijn in principe bondgenoten. Mij lijkt het logisch dat Turkije zich of afzijdig houdt of de kant van Israel kiest.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]proberen een moslim te bekeren staat toch de doodstraf op in sommige landen ?
Als het toch gaat gebeuren kan dat ook maar beter snel zijn toch? Hoe ouder je wordt, hoe lastiger het vechten gaat...quote:Op maandag 29 december 2008 22:24 schreef IHVK het volgende:
Zoalshetis, fijne man zoals hij is, heeft natuurlijk liever een vreedzame samenleving.
Maar hij gaf net aan dat hij, aangezien het volgens hem toch gaat gebeuren, beter nu snel gebeurt.
Dat bedoelde ik.
Dat geeft me geen fijn gevoel, maar aangezien ik er zelf niet in geloof dat het gaat gebeuren, maakt het ook niet zoveel indruk.
groetjes, IHVK
Volgens mij beweerde jij dat de Evangelicals in S-A willen blijven uit bekeerdrang.quote:Op maandag 29 december 2008 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens internationale bullshit statistieken is SA 100% moslim. Waarom in Allahsnaam zou Het Vaticaan daar een katholieke kerk willen openen? om de al christelijke Amerikaanse arbeiders te bekeren?
waar?quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij beweerde jij dat de Evangelicals in S-A willen blijven uit bekeerdrang.
niet zo bitter. ik heb idd liever open vizieren en snelle acties. niet wachten tot het westen arabisch wordt zeg maar.quote:Op maandag 29 december 2008 22:24 schreef IHVK het volgende:
Zoalshetis, fijne man zoals hij is, heeft natuurlijk liever een vreedzame samenleving.
Maar hij gaf net aan dat hij, aangezien het volgens hem toch gaat gebeuren, beter nu snel gebeurt.
Dat bedoelde ik.
Dat geeft me geen fijn gevoel, maar aangezien ik er zelf niet in geloof dat het gaat gebeuren, maakt het ook niet zoveel indruk.
Verder weet ik: dat ook hij het liever niet heeft.
Bij deze mijn verduidelijking.
groetjes, IHVK
"zendelingen in het Midden-Oosten" als antwoord op mijn vraag waarom volgens jou die evangelisten graag in S-A willen blijven.quote:
Ja, er zijn 10tallen missionarissen in MO en dus is het handig voor de Amerikaanse Evangelische lobby om een invloedssfeer in SA te hebben weetje wel. Midden Oosten zit vol met zendelingen, het Vaticaan probeert voor het eerst in 1400 jaar een kerk te openen in SA. Paar jaar terug zijn er nog zendelingen in Turkije doodgeschoten uit moslimfrustratie.quote:Op maandag 29 december 2008 22:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
"zendelingen in het Midden-Oosten" als antwoord op mijn vraag waarom volgens jou die evangelisten graag in S-A willen blijven.
Ik wil ook niet dat het Westen arabisch wordt.quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet zo bitter. ik heb idd liever open vizieren en snelle acties. niet wachten tot het westen arabisch wordt zeg maar.
als dat niet zo is, zoals jij zegt, dan wil ik vrede met moslims. maar ik wil wel graag hun agenda begrijpen. anders, nogmaals, is het snel over.
is dat zo gek? hit me.
Dat zegt degene die contant kwijlt over een totale vernieting van Israel.quote:Op maandag 29 december 2008 22:33 schreef Ghazi het volgende:
Wat een een hoop oorloghitsers hier zeg! Of spelen jullie allemaal C& en starcraft?
Turkije heeft woedend gereageerd, volgens de berichten.quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije en Israel zijn in principe bondgenoten. Mij lijkt het logisch dat Turkije zich of afzijdig houdt of de kant van Israel kiest.
Ah, het was een grapje, hihiquote:Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, er zijn 10tallen missionarissen in MO en dus is het handig voor de Amerikaanse Evangelische lobby om een invloedssfeer in SA te hebben weetje wel. Midden Oosten zit vol met zendelingen, het Vaticaan probeert voor het eerst in 1400 jaar een kerk te openen in SA. Paar jaar terug zijn er nog zendelingen in Turkije doodgeschoten uit moslimfrustratie.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)Israel_en_Syrie.htmlquote:Turkije bemiddelt niet meer tussen Israël en Syrië
(Novum/AP) - Turkije trekt zich voorlopig terug als bemiddelaar tussen Israël en Syrië. Dat heeft de Turkse minister van buitenlandse zaken Ali Babacan maandag gezegd naar aanleiding van de Israëlische luchtaanvallen op de Gazastrook.
* stuur artikel door
"Onder deze omstandigheden kunnen we de gesprekken niet voortzetten", zei Babacan tijdens een gezamenlijke persconferentie met zijn Egyptische ambtgenoot Ahmed Aboul Gheit. "Het heeft ons erg teleurgesteld dat Israël een oorlog begint tegen de Palestijnen terwijl het met Syrië onderhandelt over vrede".
Syrië verklaarde zondag al dat het de besprekingen voorlopig staakt vanwege de aanvallen op Gaza, waarbij tot zover meer dan driehonderd Palestijnse slachtoffers vielen. De leiding van Hamas, dat sinds juni 2007 in Gaza aan de macht is, verblijft in ballingschap in Syrië. Hamas is volgens Israël het doelwit van de aanvallen van de afgelopen dagen.
De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan noemde de Israëlische aanvallen eerder dit weekend een 'misdaad tegen de menselijkheid'. Turkije was boos omdat Israël het offensief begon terwijl de Israëlische premier Ehud Olmert nog maar nauwelijks van vredesoverleg in Ankara was teruggekeerd.
Aartsvijanden Israël en Syrië onderhandelden rond de eeuwwisseling al over vrede, maar die gesprekken liepen spaak. De twee partijen konden het niet eens worden over Israëls teruggave van de Golan-hoogvlakte. Israël, dat de strategische grensstrook in 1967 bezette, wil een deel van het bezette gebied behouden.
Babacan en Aboul Gheit riepen Hamas en Israël op het staakt-het-vuren dat vorige week afliep te vernieuwen. Ze riepen Israël op humanitaire hulp toe te laten in Gaza. Aboul Gheit suggereerde dat Egypte en Turkije hun krachten zouden kunnen bundelen om de vijandelijkheden tussen Israël en Hamas te beëindigen. "Turkije en Egypte, twee regionale machten, kunnen wat voor elkaar krijgen", zei de Egyptische minster van buitenlandse zaken.
De premier wel ja.quote:Op maandag 29 december 2008 22:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Turkije heeft woedend gereageerd, volgens de berichten.
quote:Turkije, Israëls naaste bondgenoot in de islamitische wereld, is woedend over de Israëlische luchtaanvallen op Hamas-doelwitten in de Gazastrook. Premier Recep Tayyip Erdogan noemde het Israëlische optreden zondag een 'blijk van respectloosheid' tegenover Turkije, dat tussen Israël en Syrië probeert te bemiddelen. Ook sprak Erdogan op een bijeenkomst van zijn AK-partij van een 'misdaad tegen de menselijkheid'.
Premier Erdogan. Dat moet hij wel om alle primitievelingen in de bergen en de rest van de Islamitische wereld tevreden te houden.quote:Op maandag 29 december 2008 22:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Turkije heeft woedend gereageerd, volgens de berichten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_neer___.html?p=19,1quote:De EU-ministers van Buitenlandse Zaken komen dinsdagavond in Parijs bijeen om de situatie in het Midden-Oosten te bespreken.
De ontmoeting heeft plaats in Parijs. Fungerend EU-voorzitter Frankrijk heeft dat maandag laten weten.
De ministers zullen bezien hoe ze kunnen bijdragen aan een oplossing van de crisis in het gebied, in samenwerking met de Internationale gemeenschap en in het bijzonder de secretaris-generaal van de Verenigde Naties, aldus het Frans voorzitterschap in een verklaring.
Bombardementen
Het EU-beraad volgt op de Israëlisch bombardementen op de Gazastrook die drie dagen geleden begonnen.
De Franse president Nicolas Sarkozy en de Britse premier Gordon Brown hebben eerder verklaard dat Hamas de aanvallen heeft geprovoceerd, maar zijn ook van mening dat Israël te hard terugslaat.
hihiquote:"Onder deze omstandigheden kunnen we de gesprekken niet voortzetten", zei Babacan tijdens een gezamenlijke persconferentie met zijn Egyptische ambtgenoot Ahmed Aboul Gheit. "Het heeft ons erg teleurgesteld dat Israël een oorlog begint tegen de Palestijnen terwijl het met Syrië onderhandelt over vrede".
wordt tijd dat die mafkees vervangen wordt door een niet islamitische leider. turkije was zoveel beter af met een niet-moslim. dat gezegd hebbende ben ik een groot fan van turkije en haar mensen. ik mag turken heel graag.quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Premier Erdogan. Dat moet hij wel om alle primitievelingen in de bergen en de rest van de Islamitische wereld tevreden te houden.
Op welk gebied was Turkije precies beter af? De Turkse republiek heeft na Ataturk haar hoogtepunt bereikt met Erdogan.quote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wordt tijd dat die mafkees vervangen wordt door een niet islamitische leider. turkije was zoveel beter af met een niet-moslim. dat gezegd hebbende ben ik een groot fan van turkije en haar mensen. ik mag turken heel graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |