Dan nog is het oneerlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 21:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het Staatsjournaal (NOS-Journaal) zal hier zeker geen melding van maken, of hooguit in twee zinnen.
Maar die raketten niet...?quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
mortieren hebben maar een beperkt bereik en die raketten hebben een bepaalde ballistische baan nodig die je niet snel vind in dergelijk druk bebouwde gebieden
Wat heeft Amerika nog in S-A te zoeken als de bronnen op zijn? Egypte en Turkije te vriend houden is voldoende om Israël te kunnen beschermen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet echt niets over Amerika hé?
Drie burgers en driehonderdvijftig terroristen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan nog is het oneerlijk.
3 doden tegen 350 aan de andere kant?
Dus als dat twee zinnen krijgt verdienen de Palestijnen 116, puur eerlijk gezien.
Ik heb liever nooit een clash. Het is echt wel mogelijk. Een vreedzame samenleving.quote:Op maandag 29 december 2008 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ok. ik zie dat anders. ik heb liever de clash nu, dan dat we moslims steeds sterker zouden kunnen laten worden.
europa is niet moslimland.israel ook niet.
Olie is maar een klein onderdeel van de aanwezigheid daar, Amerika heeft al decennia lang de juiste middelen tot haar beschikking om over te gaan op alternatieve energiebronnen. Amerika's aanwezigheid daar komt met name door een sterke Israëlische en Evangelische lobby die door het falen van de voorspellingen gedaan in Openbaringen het één en ander zelf willen creëren om de wederkomst van Jezus te bespoedigen. Er wordt echt miljarden gespendeerd om Bijbel voorspellingen zelf in motion te zetten.quote:Op maandag 29 december 2008 22:01 schreef Westerling het volgende:
[..]
De vraag is of die dan nog nodig is. In principe zal er niet zoveel meer te doen zijn in die contreien als de olie op is.
ik geloof heilig in een vreedzame samenleving, maar denk jij echt dat anderen er ook zo over denken? een oog open vrind. misschien staan we ooit tegenover elkaar met een geweertje.quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb liever nooit een clash. Het is echt wel mogelijk. Een vreedzame samenleving.
Daar geloof ik in. Jij blijkbaar niet.
Ik hoop dat de agressor verslagen wordt welke kant het ook mag betreffen als we het dan toch over hopen hebben.quote:
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Drie burgers en driehonderdvijftig terroristen.
Wat is winnen? Ik denk dat het westen nooit heel de moslimwereld zal kunnen bezetten / verslaan, of valt een deel van de moslimwereld bezetten al onder winnen?quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er zal winnen bij een eventueel conflict?
De Evangelische Amerikanen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat heeft Amerika nog in S-A te zoeken als de bronnen op zijn? Egypte en Turkije te vriend houden is voldoende om Israël te kunnen beschermen.
De meerderheid van de mensen wil nog steeds leven in een samenleving zonder geweld en conflicten.quote:Op maandag 29 december 2008 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof heilig in een vreedzame samenleving, maar denk jij echt dat anderen er ook zo over denken? een oog open vrind. misscien staan we ooit tegenover elkaar met een geweertje.
niet wat?quote:
kunnen we beter nu al iets doen aan mensen die de wereld weer naar de middeleeuwen sturen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:10 schreef Ghazi het volgende:
Het Westen versus de 60 + plus Moslimlanden?
De Moslimwereld zal binnen enkele dagen op de knieën gedwongen worden. Alleen Turkije, Iran en Pakistan zullen de eerste dagen overleven.
Maar zoals het altijd in de geschiedenis rijzen er rijken en gaan ze ten onder. Met de Islamwereld zal het steeds slechter. Een aardse hel zogezegd. Maar volgens het historische cyclus zal uit deze duisternis een Islamitische superstaat verrijzen, die alleen maar sterker zal worden.
Winnen is de andere partij compleet vernietigen, compleet bezetten of de tegenpartij die zich op wat voor manier dan ook overgeeft.quote:Op maandag 29 december 2008 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is winnen? Ik denk dat het westen nooit heel de moslimwereld zal kunnen bezetten / verslaan, of valt een deel van de moslimwereld bezetten al onder winnen?
Zie de vorige 8 delen, ik blijf niet aan het herhalen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Ik zou het ook waarderen als je deze woorden in je antwoord vermeldde "Palestijnse kinderen".
ik zie dat anders. maar noem me maar gek, of zo.quote:Op maandag 29 december 2008 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen wil nog steeds leven in een samenleving zonder geweld en conflicten.
Zolang iedereen te eten heeft zal er dan ook in Europa niet snel een conflict uitbreken.
Dan gaat geen van beide winnenquote:Op maandag 29 december 2008 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Winnen is de andere partij compleet vernietigen, compleet bezetten of de tegenpartij die zich op wat voor manier dan ook overgeeft.
Volgens mij worden ze én verticaler afgeschoten én zijn ze gemakkelijker vanuit ietwat open ruimtes te gebruiken. Maar volgens mij staan de meeste op open veldjes.quote:
wel wat het westen betreft.quote:Op maandag 29 december 2008 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan gaat geen van beide winnen
Wat hebben zij specifiek aan S-A als daar de olie op is? Egypte en Turkije zijn veel belangrijker met het oog op bescherming van Israël.quote:
Gek.quote:Op maandag 29 december 2008 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie dat anders. maar noem me maar gek, of zo.
Dat gaat nog wel ff durenquote:Op maandag 29 december 2008 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Winnen is de andere partij compleet vernietigen, compleet bezetten of de tegenpartij die zich op wat voor manier dan ook overgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |