Is dat betaalbaar?quote:Op maandag 29 december 2008 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
uhmm . nee. kheb een 24-70. en 50 1.8 een 85 1.8 en een 135 2.0
en dan nog een tokina 12-24 voor als er wat licht is.
Ebeay zei er dan ook niet voor niets bij "voor als er wat licht is"quote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
die Tokina 12-24 is bij KE en Konijn alleen te vinden in F4
Mooiquote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef elcastel het volgende:
Camera net afgehaald bij UPS. Sluiter gemaakt en de rekening zegt dat het 0¤ kost, dar hou ik het dan maar op.
Yup, het kan weer. Ik heb alleen even niks te fotograferen nu natuurlijk.quote:
Schitterend ijzig weer buiten manquote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Yup, het kan weer. Ik heb alleen even niks te fotograferen nu natuurlijk.
Even gespiekt op Tweakers bij de lenzen:quote:Op maandag 29 december 2008 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik gooi net het vorige topic dicht, dus ik post hier de laatste post nogmaals.
[..]
Is dat betaalbaar?
Die twee gebruik ik dus al, ik zoek er nog een groter hoekje bij. Denk maar dat ik ga kijken of ik een Canon 28mm F 2.8 kan uitproberen, ergens.quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Even gespiekt op Tweakers bij de lenzen:
- Canon 24-70 2.8 rond de 1000 euro,
- Canon 50 1.8 rond de 90 euro (superkwaliteit voor heel weinig),
- Canon 85 1.8 rond de 300 euro,
- Canon 135 2.0 rond de 850 euro.
- Tokina 12-24 rond de 400 euro.
Met zijn allen bij elkaar wel een heel prettig setje lenzen overigens.![]()
Weet je hoe koud je body dan aanvoelt ???quote:
Handschoenen aanquote:Op maandag 29 december 2008 21:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Weet je hoe koud je body dan aanvoelt ???
Superkwaliteit van die 50mm valt wel mee, optisch is ie ok, het is een leuke standaardlens, maar de af maakt een hoop herrie en is lang niet zo smooth als bv een L om over de build quality maar niet te spreken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die twee gebruik ik dus al, ik zoek er nog een groter hoekje bij. Denk maar dat ik ga kijken of ik een Canon 28mm F 2.8 kan uitproberen, ergens.
1280mm met de cropfactor van de Red. In HD. Post 'm ook alleen maar omdat 'ie zo vet is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat is heul geen canon camera, maar een Red One.
(okay, de lens is wel canon, EF400mm f2.8L 800mm f5.6L)
Maar is die camera wat? Prijs/kwaliteit enzo..quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Jarno het volgende:
Die betreffende kit is volgens de pricewatch op Tweakers voor 549 euro het goedkoopste te krijgen, maaaaar dan zonder rugzak en accu, want dat is een Dixons specifieke actie. En ik geloof dat Dixons een originele Canon accu bij geeft, die toch wel wat kosten. Dus ik denk dat het wel een heel aardige actie is, zeker als die rugzak nog naar je smaak is ook. Je zou dan 50 euro 'teveel' betalen voor een Canon accu en rugzak.
Als hij nog geen digitale spiegelreflex heeft is dat een prima startset. Vooral die telezoom is ideaal voor als je naar Afrika gaat. En de tas en extra accu zijn erg handige extra's.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar is die camera wat? Prijs/kwaliteit enzo..
Wil niet iets geven waarvan hij denkt: jezus, had maar iets anders gekocht...
Eh, een Canon 1000D ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef capricia het volgende:
Wat zou je aanraden voor ongeveer die prijsklasse (550/600) aan dSLR dan? Met een beetje zoom in de lens...
t is echt geen slecht setjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef capricia het volgende:
Wat zou je aanraden voor ongeveer die prijsklasse (550/600) aan dSLR dan? Met een beetje zoom in de lens...
Ja en nee: Vroeger is hij er wel veel op uit getrokken met een 'ouderwetse' spiegelreflex. En we hebben vaak samen ook foto's (zw/w) ontwikkeld. Maar dat is al weer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is echt geen slecht setje
tis lekker dat er meteen wat meer bereik bijzit. heeft degene voor wie het is veel kennis van fotografie?
ik zou m meenemen en gaan voelen, wat vind hij prettig in de hand liggen, welke is prettig in het menu etc. en dan samen de keus nemen. of bv deze set, of jij koopt m bv de 450d met kitlens en hij koopt zelf nog een tele erbij oidquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja en nee: Vroeger is hij er wel veel op uit getrokken met een 'ouderwetse' spiegelreflex. En we hebben vaak samen ook foto's (zw/w) ontwikkeld. Maar dat is al weer een tijdje geleden.
Daarna altijd met een wat simpelere dig.camera aan de slag geweest, maar dat geeft te veel beperkingen, en er zijn altijd eigenschappen die net niet bevallen. Of hij is te traag, of hij geeft te weinig kleur, of zijn bereik is te miniem...je kent het wel.
Nu die dig. SLR ook wat meer mexapixels krijgen en wat betaalbaarder worden, wordt het eens tijd om gewoon in te stappen...zeker met een Afrika vakantie voor de deur, lijkt het me een leuk cadeau.
Tis dat ik niet aan wil komen met een cadeau waarvan hij denkt: had maar wat anders gekocht, want deze is niet goed...
Dat is ook een optie. Zal eens even overleggen vanavond!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou m meenemen en gaan voelen, wat vind hij prettig in de hand liggen, welke is prettig in het menu etc. en dan samen de keus nemen. of bv deze set, of jij koopt m bv de 450d met kitlens en hij koopt zelf nog een tele erbij oid
Nou...het blijkt dus dat voorheen de portretten op film werden geschotenquote:
Dat begreep ik ja, alleen ik doelde op dit stukje:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...het blijkt dus dat voorheen de portretten op film werden geschotenAls ik de diverse artikelen goed gelezen heb, lijkt het erop dat het presidentschap van Bush het eerste was wat gedeeltelijk digitaal werd gefotografeerd en dat zou erop kunnen duiden dat ze het presidentschap van Obama helemaal digitaal gaan fotograferen.
overigens gaat Bush iets van 100 TB aan data achterlaten wat nogal een probleem opleverde voor het nationale archief of zoZie ook: http://www.digifotopro.nl/artikel/26179/barack-obama%2C-nu-ook-in-21-megapixels-verkrijgbaar
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef MaartenGrendel het volgende:
De lens is trouwens opvallend genoeg de 24-105 op 105mm/f10.
Ah okquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat begreep ik ja, alleen ik doelde op dit stukje:
[..]
Wellicht. Maar een 24-105 voldoet ook prima, ik vind het niet echt 'opmerkelijk' eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef Marc H het volgende:
Ik denk dat de meesten toch een 24-70L 2.8 of prime (135L) verwacht hadden. Hoewel het een erg fijne lens is![]()
tvpquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:19 schreef Ruud het volgende:
vandaag de IXUS 90 IS aangeschaft
mijn IXUS 60 had het begeven na rollen in zandduinen (), de welbekende lensfout
reparatie hier in Vietnam was veel te duur, bovendien wilde ik toch al een iets uitgebreidere
time-lapse functie
kreeg er gratis een 2gb SD kaartje bij trouwens
heb je een AV stand op je camera zitten? dan kun je daarmee je diafragma aanpassenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Ruud het volgende:
iemand die weet of het met bovenstaande camera mogelijk is om het diafragma (f getal) in te stellen
zo ja, hoe?
volgens de handleiding is het inderdaad niet mogelijk om dat in te stellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:56 schreef Ruud het volgende:
had al in de handleiding gekeken, maar kon er niets over vinden![]()
AV zit er niet op
met de 'vuurwerk stand' is het getal anders dan normaal, ik had gehoopt dat dat ook handmatig in te stellen was
Hoe bedoel je, de afmetingen of kwa flitsen?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat doet een beetje flitser qua dimensies als ik hem plat (flits omhoog gericht) vervoer?
Qua afmetingen. Ik lees op het web 11,5x13x7,6 oid, maar het lijkt me met de flits naar voren gericht en niet zo plat mogelijk. Reden dat ik het vraag is dat ik mn tas opnieuw aan het inrichten ben en wil kijken of ik daar vast ruimte voor kan reserveren.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:27 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de afmetingen of kwa flitsen?
Ik heb hier een Sigma EF-500 bij de hand en die komt grofweg op 7x5x20 centimeter.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Qua afmetingen. Ik lees op het web 11,5x13x7,6 oid, maar het lijkt me met de flits naar voren gericht en niet zo plat mogelijk. Reden dat ik het vraag is dat ik mn tas opnieuw aan het inrichten ben en wil kijken of ik daar vast ruimte voor kan reserveren.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:51 schreef Ynske het volgende:
Fotografie e-zine maakt debuut
Het blad, waarvan het eerste nummer nu online staat, heet EOSzine.
Hoewel er in het blad veel Canon terugkomt, is het ook voor mensen die met een ander merk camera fotograferen de moeite meer dan waard.
Zo leest u in het eerste nummer bijvoorbeeld over beeldstabilisatie, macrolenzen en helderheid, maar komt ook Pieter van Vollenhoven, zelf enthousiast natuurfotograaf, aan het woord.
Het mooie is dat het e-zine, juist door de samenwerking met Canon, gratis kan zijn.
Meld je aan en bekijk het eerste nummer. Zeker de moeite waard!
De link: EOSzine
Wat is er btw mis met een website vorm, dat leest 3 keer handiger dan dit formaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef Marc H het volgende:
Maten van de Canon 580 EXII: 6x7x19 cm.
[..]
Hmm, ik ga het in de gaten houden. Eerste nummer vond ik niet al te denderend. Ik had meer het idee een reclamefolder te lezen.
Jammer dat ze hem niet in PDF beschikbaar stellen, had ik net even makklijker gevonden. Dan hoef ik tenminste niet on-line te zijn om hem te lezen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef Marc H het volgende:
Maten van de Canon 580 EXII: 6x7x19 cm.
[..]
Hmm, ik ga het in de gaten houden. Eerste nummer vond ik niet al te denderend. Ik had meer het idee een reclamefolder te lezen.
Thnx, zal nog een tijdje duren voor ik hem in mijn tas heb, maar tochquote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ik heb hier een Sigma EF-500 bij de hand en die komt grofweg op 7x5x20 centimeter.
Ik heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb. Koop er wel voor een paar euro een diffusor bij (ebay, dealextreme), dat maakt de flits wat minder hard.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Thnx, zal nog een tijdje duren voor ik hem in mijn tas heb, maar toch
quote:Canon offering no charge repairs for EOS 5D mirror detachment problem
Canon has discovered a problem with the EOS 5D in which its main mirror can detach from the mirror mechanism. A service notice posted to the Canon USA website, as well as emailed to owners of the camera in the U.S., Canada (and perhaps elsewhere too), indicates that an adhesive securing the mirror can lose its grip over time, and that Canon will fix affected cameras at no charge.
February 4, 2009 | FULL STORY
come on canon. get your act together ...quote:Failures
In a summary session on the last day at the Peninsula I asked everyone to report on any equipment failures. Here's the tally.
The top LCD on a 5D MKII spontaneously cracked; Another 5D MKII had a jambed on lens caused by a loose screw, a 1Ds MKIII reported intermittent problems; a 1D MKIII kept reporting Error 99; one Hasselblad reported electronic lens connection problems; two Canon G9's failed (no G10s had any reported problems), and a Nikon 80-400mm lens came apart. No Nikon bodies (mostly D700s) failed in any way.
The largest group of failures through were among the Canon 5D MKIIs. Of the 26 samples of this camera onboard, one quarter (six) failed at one time or another, and while three recovered, the other three never did. In all cases it appeared to be water or humidity damage. Of particular concern were two cameras which stopped working while completely protected within Kata rain covers during a light rain ashore. They came back to life the following day though and were mostly fine for the rest of the trip, but one died permenently just before the end of our voyage.
Several people noted that when returning to the ship after working in light rain 5D MKIIs with vertical battery grips tended to collect water in between the grip and the base – something that may have been the cause of some of the failures.
I should note that the 5D MKII's are not rated as weather resistant, but then neither are the Sony A900's. I deliberately allowed both of my A900 bodies be exposed to the rain for two days ashore to see how they would stand up. There were no operational difficulties. I also have used the Sonys back here in Toronto in snow storms, (unprotected), both before and after the Antarctic trip, with no ill effects. Though also not claimed as weather sealed, they appear to be as well protected as any other camera I've ever used.
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Canon introduces 17mm & 24mm TS-E lenses
[ afbeelding ]
Mooi spul!
Bronquote:Pricing and Availability
The TS-E 17mm f/4L is available from May 2009 priced at £2749.99 RRP inc. VAT. The TS-E 24mm f/3.5L II is available from May 2009 priced at £2399.99 RRP inc. VAT.
Dat is best wel flink auw...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat!![]()
[..]
Bron
Wauw.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
Canon introduces 17mm & 24mm TS-E lenses
[ afbeelding ]
Mooi spul!
Ze staan voor minder op marktplaats te koop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Yay, mijn 300D is terug. Spiegelmechanisme vervangen en gereinigd. 170 euri verder...
I know. Zit ook wel een beetje sentiment bijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ze staan voor minder op marktplaats te koop.
170 EURquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Yay, mijn 300D is terug. Spiegelmechanisme vervangen en gereinigd. 170 euri verder...
Het optisch design van de Canon 50mm 1.4 is bijna 40 jaar oud, en nog steeds is het een toplens. Op de huidge versies is autofocus en autodiafragma toegevoegd. Er is een gloednieuw ontworpen 1.4 50mm van Sigma, die is bij open diafragma beter, maar na ongeveer F4 ligt de Canon weer voor op scherpte, om nog maar te zwijgen van de chromatische aberatie.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef icemotion het volgende:
Voor dat geld is die 50 1.8 echt super. Tuurlijk zijn er betere lenzen, maar dan betaal je ook gelijk 3 maal dat bedrag.
Ach ja een nieuw jaar is weer begonnen, benieuwd wat voor spullen er dit jaar weer aangeschaft gaan worden op fotografie gebied. Zit te denken aan eventueel een tweede body erbij (50D) en misschien nog wat lens achtige dingen ala groothoek / fisheye of macro / prime achtige dingen. Maar zo duur als afgelopen jaar zal t wel niet worden in totaal gok ik.
En nog eentje, dit keer voor de spiegel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.canon-europe.c(...)I.aspx?faqtcmuri=tcm:13-631109&page=1&type=important
en weer een nieuwe 1D AF fix ...
beetje laat maar toch
Bronquote:Canon roept 1D- en 1Ds-dslr's terug
Canon heeft een servicebericht uitgegeven voor Eos 1D Mark III- en de Eos 1Ds Mark III-dslr's, waarvan de spiegel 'abnormaal functioneert'. Het bedrijf belooft gratis reparatie en heeft een nieuwe firmware klaargezet voor een betere foutindicatie.
De reparatie verhelpt het probleem dat de spiegel van een 1D of 1Ds na het indrukken van de ontspanknop stopt met werken. Gebruikers krijgen de melding 'Err 99 - Shooting is not possible. Turn the power switch to <OFF> and <ON> again or re-install the battery' op de lcd. De terugroepactie doet vermoeden dat de onwillige spiegel door een hardwareprobleem wordt veroorzaakt, maar Canon Nederland kon daarover nog geen uitsluitsel geven.
Een bijkomend probleem voor Canon is dat de generieke Err99-melding niet laat zien welk probleem er in werkelijkheid optreedt. Canon heeft daarom een nieuwe firmwareupdate met versienummer 1.2.5 uitgegeven, waarmee de camera duidelijker informatie over storingen geeft. Oudere firmwares geven in de meeste gevallen de Err99-melding, en hoewel die foutcode blijft bestaan, is er nu een aantal nieuwe foutmeldingen voor bijvoorbeeld storingen aan het elektrisch systeem of de sluiter. Het is nog niet bekend of gebruikers de nieuwe firmware moeten installeren om voor de gratis reparatie in aanmerking te komen.
Canon heeft overigens nog een tweede servicebericht uitgegeven. Dit behandelt problemen met de accuratesse van het autofocussysteem als er wordt scherpgesteld met behulp van andere AF-punten dan het middelste. Ook in dit geval biedt Canon een gratis servicebeurt aan, waarbij het probleem zou moeten worden verholpen. De vorige firmware-update met versienummer 1.2.3 verbeterde volgens Canon al de autofocusnauwkeurigheid in AI Servo-modus bij het fotograferen van onderwerpen met een extreem laag contrast.
Leuk om te lezen, zo'n gevoel had ik al bij die camera, ik zou hem er heel graag bij willen hebben. Maar ja, wie niet ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vorige week de EOS 5D Mark II gekocht, met de 24/105. Ik moet zeggen dat hij nog beter is dan ik in de testen las. Als oude analoog fotografeerder is dit eindelijk een digitale camera waar ik zwaar van de beeldkwaliteit onder de indruk ben.
Ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Leuk om te lezen, zo'n gevoel had ik al bij die camera, ik zou hem er heel graag bij willen hebben. Maar ja, wie niet ?
Maar je zou een 5D2 niet afslaan als iemand hem je aanbiedt neem ik aan ? Ik heb al een 1D2, dus dan is het een ander verhaal misschien, ik wil er wel een 5D2 bij, dan heb ik 2 werkende (!!) camera's.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Marc H het volgende:
Ik.
Voor dat geld ging ik doorsparen, en kocht ik toch echt liever een 1DM3. Mooi hoor dat full frame, maar ik gebruik het te weinig om er zoveel in te investeren.
Waarom zou liever meer geld uitgeven aan de 1DM3?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik.
Voor dat geld ging ik doorsparen, en kocht ik toch echt liever een 1DM3. Mooi hoor dat full frame, maar ik gebruik het te weinig om er zoveel in te investeren.
Wat moet je anders met je geld Piet ? Maar ik gok het focussysteem.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou liever meer geld uitgeven aan de 1DM3?
Ja, dat focussysteem, scherpstellen in zeer laag contrast omgeving bij slecht licht is denk ik het enige zwakkere punt aan de 5DMIIquote:Op maandag 16 maart 2009 20:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat moet je anders met je geld Piet ? Maar ik gok het focussysteem.
Het focussysteem van de 1 serie is sowieso subliem natuurlijk, maar ik denk wel dat het beeld uit de 5D mooier is. Ik heb vorig jaar uit noodzaak met een 400D moeten schieten toen mijn sluiter er uit klapte boven op de berg en dat viel me nog alles mee. Dus ik denk dat een 5D zeker toereikend is, maar goed, het systeem uit de 1 serie is errug geil.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, dat focussysteem, scherpstellen in zeer laag contrast omgeving bij slecht licht is denk ik het enige zwakkere punt aan de 5DMII
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
Eergisteren een nieuwe aankoop gedaan, de 17-55 2.8 IS van Canon. Bevalt helemaal prima.
Maar....nu is er iets kapot gegaan aan de body van mijn 350D. Het knopje waarmee je de lens bevestigt (aan de voorkant, zwart klein knopje) is los en erafgevallen waardoor het veertje ook open is.
Nu moet ik midden sept deze cam meenemen op vakantie.
Is dit probleem makkelijk/snel te verhelpen door bv een Rofa Repair oid? Want ja, ik ga nog wel eens van lens wisselen soms is daar 'gezwinde spoed' bij nodig. Ik wil niet iedere keer, als backup-plan, dat kleine knoptje + veertje uit mijn tas halen om het tijdelijk op te lossen.
Compleet off topic, maar ga je komend jaar weer? Want dan moeten we even PMenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het focussysteem van de 1 serie is sowieso subliem natuurlijk, maar ik denk wel dat het beeld uit de 5D mooier is. Ik heb vorig jaar uit noodzaak met een 400D moeten schieten toen mijn sluiter er uit klapte boven op de berg en dat viel me nog alles mee. Dus ik denk dat een 5D zeker toereikend is, maar goed, het systeem uit de 1 serie is errug geil.
\quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
Eergisteren een nieuwe aankoop gedaan, de 17-55 2.8 IS van Canon. Bevalt helemaal prima.
Maar....nu is er iets kapot gegaan aan de body van mijn 350D. Het knopje waarmee je de lens bevestigt (aan de voorkant, zwart klein knopje) is los en erafgevallen waardoor het veertje ook open is.
Nu moet ik midden sept deze cam meenemen op vakantie.
Is dit probleem makkelijk/snel te verhelpen door bv een Rofa Repair oid? Want ja, ik ga nog wel eens van lens wisselen soms is daar 'gezwinde spoed' bij nodig. Ik wil niet iedere keer, als backup-plan, dat kleine knoptje + veertje uit mijn tas halen om het tijdelijk op te lossen.
Thanks, ik ga even kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
\
Sinds het failliet gaan van Etb zit Rofa tot over zijn oren vol met reparaties die ze hebben overgenomen en die niet naar Techrepair zijn gegaan, dus vraag me af of ze nu nog zo snel zijn als voorheen de komende periode.
maar je kan het altijd vragen
Geen idee, hij viel er ineens af...!quote:
Maar geen 60Dquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
de S is terug!!!! de S is terug!!!
S90 ziet er erg goed uit. (waarom zou je een G11 willen? voor grotere accu, draaibaar scherm en zoeker? neuh)
zou hem bijna vervangen voor mijn LX3 ... (bijna)..
Damn...nog langer wachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee. EOS aankondegingen worden gedaan op 2 september voor zover ik weet.
Ja: http://www.kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=4012quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:36 schreef SnuggLe het volgende:
Is die 500D eigenlijk al te koop, ja toch?
Ja, voor mij ook. Zat even te kijken naar de 50D, maar als ik zo de berichten lees over wat de 60D moet worden, ga ik toch maar even afwachten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn...nog langer wachtenIk heb je vorige week zien lopen bij KE volgens mij
Dat of een 5D Mk2, maar da's dan nog langer wachtenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Zat even te kijken naar de 50D, maar als ik zo de berichten lees over wat de 60D moet worden, ga ik toch maar even afwachten.
zou best kunnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn...nog langer wachtenIk heb je vorige week zien lopen bij KE volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |