abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64473303
Das snel!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64473325

tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64473341
Als ik straks een topic over Darfur open, gaan jullie dan ook huilie doen over die Moslims die niks anders doen dan verkrachten, moorden en plunderen (terwijl de blanke diplomaten vanaf de zijlijn zit te bakkeleien over wie ze nu weer op vakantie naar Afrika moeten sturen) ?

Want alles dat over dat mini conflict in Israel te zeggen valt is al een aantal keer gezegd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 29 december 2008 @ 19:01:47 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64473358
Ik hoop dat we zonder die vervelende kloon een wat betere discussie krijgen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64473382
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:01 schreef JohnDope het volgende:
Als ik straks een topic over Darfur open, gaan jullie dan ook huilie doen over die Moslims die niks anders doen dan verkrachten, moorden en plunderen (terwijl de blanke diplomaten vanaf de zijlijn zit te bakkeleien over wie ze nu weer op vakantie naar Afrika moeten sturen) ?
Alsof jij huillie doet wanneer een blanke zijn vrouw slaat of een Europese terrorist aanslagen pleegt in Ierland / Spanje.
  maandag 29 december 2008 @ 19:03:42 #7
223676 BlackSeptember
Freedom 4 Palestine!
pi_64473407
De Palestijnen zijn de schuldige!
Palestine and its people have always been victimized and they are paying the price. This must not continue. Palestine will be free. - Michel Aflaq
pi_64473417
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alsof jij huillie doet wanneer een blanke zijn vrouw slaat of een Europese terrorist aanslagen pleegt in Ierland / Spanje.

Laten we eerlijk wezen, het is toch wel erg typerend dat er over Darfur amper een topic valt te maken, maar als reageerders, Joden kunnen zwart maken, dan komen ze als ratten uit hun riolen gekropen en zijn ze er als de kippen bij om het Joodse volk te bashen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 29 december 2008 @ 19:05:08 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64473447
quote: waarom werd de reactie van zoalshetis die vrolijk opmerkingen maakte over de dood van honderden Palestijnen gister niet meteen gemod en of verwijderd?

ik denk dat je niet half hebt gezien wat ik schreef over onschuldigen. ja, ik juich bij het zien van dode hamassoldaten. niet om de onschuldige burger. ik heb er zelfs een kaarjes voor aangestoken.
misschien dat ik daarom nog niet gepermbanned ben?

bring it on dude.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64473464
Ongeregeldheden bij demonstratie Londen

- Honderden betogers zijn maandag door een politieafzetting bij de Israëlische ambassade in Londen gebroken. Zij demonstreerden tegen de Israëlische aanval op de Gazastrook. Agenten te paard drongen de menigte terug.

Ook elders in Europa werd gedemonstreerd tegen het Israëlische offensief. De politie in de Griekse hoofdstad Athene zette traangas in om te voorkomen dat betogers de Israëlische ambassade zouden bereiken. In de Zweedse hoofdstad Stockholm hadden enkele honderden demonstranten zich verzameld voor de Israëlische diplomatieke post. Daar werd een Israëlische vlag, waarop een hakenkruis was geschilderd, in brand gestoken.
  maandag 29 december 2008 @ 19:06:42 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64473484
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, het is toch wel erg typerend dat er over Darfur amper een topic valt te maken, maar als reageerders, Joden kunnen zwart maken, dan komen ze als ratten uit hun riolen gekropen en zijn ze er als de kippen bij.
ja. maar dat geeft niet. we hebben nu wapenfeiten en ik steun israel door dik en dun.
pi_64473490
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, het is toch wel erg typerend dat er over Darfur amper een topic valt te maken, maar als reageerders, Joden kunnen zwart maken, dan komen ze als ratten uit hun riolen gekropen en zijn ze er als de kippen bij.
Oh die hypocrisie erken ik ook en kom ik ook tegen. Maar ik kom ook een ander soort hypocrisie tegen, mensen die terreur afkeuren van Hamas en aanslagen op burgerdoelen, prijzen wel de aanvallen van Israel wat als doel honderden burgerslachtoffers in één dag veroorzaakt. Goed en kwaad is ook daar weer in lekker subjectief en relatief.
pi_64473506
Het is toch wel grappig, dat Wilders die door Nederlandse critici wordt weggezet als iemand die erger is dan Hitler, juist als 1 van de weinige in Europa de kant van de Joden kiest.

Oude tijden herleven
pi_64473523
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:03 schreef BlackSeptember het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, de Arabieren verklaarden de oorlog, hihi.. Even een belangrijk historisch feit wat je vergeet?
  maandag 29 december 2008 @ 19:08:55 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64473544
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ongeregeldheden bij demonstratie Londen

- Honderden betogers zijn maandag door een politieafzetting bij de Israëlische ambassade in Londen gebroken. Zij demonstreerden tegen de Israëlische aanval op de Gazastrook. Agenten te paard drongen de menigte terug.

Ook elders in Europa werd gedemonstreerd tegen het Israëlische offensief. De politie in de Griekse hoofdstad Athene zette traangas in om te voorkomen dat betogers de Israëlische ambassade zouden bereiken. In de Zweedse hoofdstad Stockholm hadden enkele honderden demonstranten zich verzameld voor de Israëlische diplomatieke post. Daar werd een Israëlische vlag, waarop een hakenkruis was geschilderd, in brand gestoken.
het is niet gek dat de vlam van israelhaters overslaat op 'broeders' in europa, dat is dan ook de reden dat ik die broeders liever zie gaan dan komen. iedereen met een beetje verstand weet dat al decennialang, het is nu nog wachten op wetten die dat mogelijk maken.
  maandag 29 december 2008 @ 19:10:30 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64473582
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef JohnDope het volgende:
Het is toch wel grappig, dat Wilders die door Nederlandse critici wordt weggezet als iemand die erger is dan Hitler, juist als 1 van de weinige in Europa de kant van de Joden kiest.

Oude tijden herleven
tsja. toch krijgt wilders mijn stem niet vanwege dit conflict. hij is me iets te onnederlands.
zodra hij knokploegen in gaat zetten tegen kutmarokkanen ( en dan bedoel ik het soort dat het openbare leven schade toebrengt) dan krijgt ie mijn stem.
pi_64473592
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
de mods/admins weten wel raad met zo iemand, tot die tijd heeft ook hij een recht van spreken. deze topicreeks sluiten omdat er imbecielen meedoen? mongolen mogen wat mij betreft gewoon lukraak kwijlen.
Topics sluiten omdat een paar mensen zich misdragen, is wel het laatste wat we gaan doen. Dit onderwerp heeft hoge nieuwswaarde, veel mensen hebben er iets over te zeggen. Emoties lopen soms hoog op, we grijpen alleen in daar waar we dat echt nodig vinden.

Paar dingen:
- Ga niet dit hele topic volplempen met slowchat over hinderlijk gedrag van andere users, maar geef gewoon concrete voorbeelden aan in NWS-feedback
- Laat overbodige afbeeldingen achterwege en wanneer je bloederige afbeeldingen wilt plaatsen, doe dat doen door middel van een link naar de bron. Er kijken ook jongere mensen of users met een zwakke maag.
- Probeer persoonlijk gescheld en gebash te vermijden.
  maandag 29 december 2008 @ 19:11:18 #18
223676 BlackSeptember
Freedom 4 Palestine!
pi_64473600
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoi, de Arabieren verklaarden de oorlog, hihi.. Even een belangrijk historisch feit wat je vergeet?
Hoi, nogal wiedes om de oorlog te verklaren aan een gestoorde volk dat een invasie is begonnen, hihi.
Palestine and its people have always been victimized and they are paying the price. This must not continue. Palestine will be free. - Michel Aflaq
pi_64473618
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tsja. toch krijgt wildersmijn stem niet vanwege dit conflict. hij is me iets te onnederlands.
Ok.

En nog even wat anders, er stond mij nog bij dat Bill Clinton ooit heeft gezegd, dat als Israel echt in een te zware oorlog zou komen, dat hij zelf de wapens zou oppakken en naar het front zou gaan.

Heeft iemand de beelden daar nog van, want belofte maakt schuld
pi_64473628
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:00 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

tvp

TVP.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_64473648
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:11 schreef BlackSeptember het volgende:

[..]

Hoi, nogal wiedes om de oorlog te verklaren aan een gestoorde volk dat een invasie is begonnen, hihi.
Een invasie nog wel? Een oorlog verklaren is een Invasie Einstein. De Joden hebben eerst land gekocht remember? Staat uitgeroepen en daarna is er oorlog verklaard door de Arabieren.
  maandag 29 december 2008 @ 19:13:03 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64473649
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ok.

En nog even wat anders, er stond mij nog blij dat Bill Clinton ooit heeft gezegd, dat als Israel echt in een te zware oorlog zou komen, dat hij zelf de wapens zou oppakken en naar het front zou gaan.

Heeft iemand de beelden daar nog van, want belofte maakt schuld
zie mijn edit op de post. ik ben zelfs geneigd om mee te vechten voor de staat israel. hangt er van af hoe de doodseskaders van iran te keer zullen gaan.

liever vecht ik straks in nederland tot het behoud van een fijn land, overspoelt door ratten.
pi_64473690
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie mijn edit op de post. ik ben zelfs geneigd om mee te vechten voor de staat israel. hangt er van af hoe de doodseskaders van iran te keer zullen gaan.

liever vecht ik straks in nederland tot hetbehoud van een fijn land, overspoelt door ratten.
En de moslims die meedoen aan het verzet in Irak noemen we terroristen.
  maandag 29 december 2008 @ 19:14:35 #24
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64473701
quote:
[ afbeelding ]
Ja leuk, maar daar staat bijvoorbeeld niet bij dat Israel in 2005 volledig is teruggetrokken uit de gazastrook. Daarbij is het sowieso misleidend, want de Palestijnen hebben nooit een eigen lang gehad.
  maandag 29 december 2008 @ 19:14:58 #25
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64473713
quote:

[ afbeelding ]
Nu nog een plaatje van 2008, waarin de hele Gazastrook alsook 7 steden op de West Bank zijn overgedragen aan de Palestijnen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')