quote:Ladbrokes.com World Darts Championship Preliminary Round Draw Hannes Schnier (Austria) v Shi Yongsheng (China) David Fatum (USA) v Shane O'Connor (Ireland) Warren French (New Zealand) v Akihiro Nagakawa (Japan) Marko Kantele (Finland) v Lourence Ilagan (Philippines) Charles Losper (South Africa) v Sudesh Fitzgerald (Guyana) Remco van Eijden (Holland) v Anastasia Dobromyslova (Russia)
First Round Draw Bracket Phil Taylor (1, England) v Steve Grubb Michael van Gerwen (32, Holland) v Darin Young Roland Scholten (16, Holland) v Carlos Rodriguez Kevin Painter (17, England) v Matt Clark
Wayne Mardle (8, England) v Fatum/O'Connor Wayne Jones (25, England) v Robert Thornton Alan Tabern (9, England) v Steve Beaton Andy Jenkins (24, England) v Co Stompe
Terry Jenkins (5, England) v Dennis Smith Alex Roy (28, England) v Kevin McDine Mervyn King (12, England) v Schnier/Yongsheng Mark Walsh (21, England) v Jamie Caven
John Part (4, Canada) v Bill Davis Barrie Bates (29, Wales) v Felix McBrearty Peter Manley (13, England) v Mensur Suljovic Mark Dudbridge (20, England) v Nick Fullwell
Raymond van Barneveld (2, Holland) v Mark Stephenson Wes Newton (31, England) v Per Laursen Ronnie Baxter (15, England) v Kantele/Ilagan Denis Ovens (18, England) v Steve Maish
Andy Hamilton (7, England) v Michael Barnard Andy Smith (26, England) v Tony Ayres Colin Lloyd (10, England) v Jelle Klaasen Kirk Shepherd (23, England) v Jan van der Rassel
Adrian Lewis (6, England) v Russell Stewart Adrian Gray (27, England) v Paul Nicholson Dennis Priestley (11, England) v French/Nagakawa Chris Mason (22, England) v John MaGowan
James Wade (3, England) v Brendan Dolan Tony Eccles (30, England) v van Eijden/Dobromyslova Colin Osborne (14, England) v Losper/Fitzgerald Vincent van der Voort (19, Holland) v Nandor Bezzeg
Let op dit zijn Engelse tijden dus tel er een uurtje bij op.quote:Schedule of Play First Round (Preliminary Round games denoted by (P)) Friday December 19 Carlos Rodriguez 3-2 Roland Scholten Warren French 5-3 Akihiro Nagakawa (P) Robert Thornton 3-1 Wayne Jones Bill Davis 3-0 John Part Co Stompe 3-1 Andy Jenkins
Saturday December 20 Dennis Smith 3-1 Terry Jenkins Shi Yonhsheng 6-4 Hannes Schnier Kevin Painter 3-2 Matt Clark Dennis Priestley 3-0 Warren French Barrie Bates 3-0 Felix McBrearty
Alan Tabern 3-0 Steve Beaton David Fatum 6-4 Shane O'Connor (P) Michael van Gerwen 3-1 Darin Young Phil Taylor 3-0 Steve Grubb Kevin McDine 3-1 Alex Roy
Sunday December 21 Mark Walsh 3-2 Jamie Caven Charles Losper 6-4 Sudesh Fitzgerald (P) Mark Dudbridge 3-2 Nick Fullwell Wes Newton 3-1 Per Laursen Denis Ovens 3-0 Steve Maish
Andy Hamilton 3-0 Michael Barnard Remco van Eijden 5-3 Anastasia Dobromyslova (P) Wayne Mardle 3-0 David Fatum Raymond van Barneveld 3-0 Mark Stephenson Mensur Suljovic 3-2 Peter Manley
Monday December 22 John MaGowan 3-0 Chris Mason Marko Kantele 5-2 Lourence Ilagan (P) Adrian Lewis 3-1 Russell Stewart Jelle Klaasen 3-0 Colin Lloyd Mervyn King 3-0 Shi Yongsheng
Tuesday December 23 Tony Ayres 3-2 Andy Smith Paul Nicholson 3-0 Adrian Gray Jan van der Rassel 3-2 Kirk Shepherd Tony Eccles 3-2 Remco van Eijden
Ronnie Baxter 3-1 Marko Kantele Colin Osborne 3-0 Charles Losper James Wade 3-0 Brendan Dolan Vincent van der Voort 3-0 Nandor Bezzeg
Second Round Saturday December 27 Dennis Smith 4-3 Kevin McDine Co Stompe 4-1 Alan Tabern Carlos Rodriguez 0-4 Kevin PainterMark Dudbridge 4-0 Mensur Suljovic Phil Taylor 4-0 Michael van Gerwen Wayne Mardle 4-3 Robert Thornton
Sunday December 28 Barrie Bates 4-2 Bill Davis Ronnie Baxter 4-1 Denis Ovens Andy Hamilton 4-2 Tony Ayres
Jelle Klaasen 4-0 Jan van der Rassel Raymond van Barneveld 4-1 Wes Newton Mervyn King 4-2 Mark Walsh
Monday December 29 1.10pm - Adrian Lewis v Paul Nicholson 2.30pm - Dennis Priestley v John MaGowan 3.50pm - Colin Osborne v Vincent van der Voort
7.10pm - James Wade v Tony Eccles
Third Round 8.30pm - Phil Taylor v Kevin Painter 9.50pm - Barrie Bates v Mark Dudbridge
Tuesday December 30 1.10pm - Lewis/Nicholson v Priestley/MaGowan 2.40pm - Dennis Smith v Mervyn King 4.10pm - Wayne Mardle v Co Stompe
7.10pm - Andy Hamilton v Jelle Klaasen 8.40pm - Raymond van Barneveld v Ronnie Baxter 10.10pm - Wade/Eccles v Osborne/van der Voort
Quarter-Finals Thursday January 1 2009 7.15pm - D Smith/King v Bates/Dudbridge 9.15pm - Taylor/Painter v Mardle/Stompe
Friday January 2 7.15pm - Lewis/Nicholson/Priestley/MaGowan v Wade/Eccles/Osborne/van der Voort 9.15pm - van Barneveld/Baxter v Hamilton/Klaasen
Semi-Finals Saturday January 3 7.15pm 9.15pm
Final Sunday January 4 7.15pm
In addition, should a player achieve a nine-dart finish they would receive £20,000. If this is hit by more than one player during the tournament, the prize would be split on a pro-rata basis.
Format Preliminary Round Best of 9 legs Round One Best of 5 sets Round Two Best of 7 sets Round Three Best of 7 sets Quarter-Finals Best of 9 sets Semi-Finals Best of 11 sets Final Best of 13 sets
All sets are the best of five legs. There will be a tie break rule employed in all matches; any match which goes to a deciding set must be won by two clear legs. If the score in the last set reaches 5-5 then a sudden death leg will be played. Nearest the bull at this point will decide who throws first in this leg.
tijdens break altijdquote:Op maandag 29 december 2008 18:12 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, die zijn nu oude partijen uit aan het zenden geloof ik
Ik zag het al jaquote:
dat idee had ik ook ja,..quote:Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef dutch_schaefer het volgende:
2-1 vincent in set 5. volgens mij was Osborne net zo lomp om bijna 180 te gooien terwijl ie daar ook op stond...
Formatquote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef nightfall het volgende:
hoe zit dat met de volgende ronde?,. best of???
wade staat de afgelopen 3 maanden nou ook weer niet de sterren van de hemel te gooien,. wil het vnnavond nog wel eens zien.quote:Op maandag 29 december 2008 19:50 schreef danusz1986 het volgende:
Nicholson - Priestley 4-2
D Smith - King 1-4
Mardle - Stompe 4-2
Hamilton - Klaasen 2-4
van Barneveld - Baxter 4-1
Wade - van der Voort 4-1
Mwah, na z'n setwinst gewoon 5-0 in legs voor Taylor en Painter gooit niks meer.quote:Op maandag 29 december 2008 22:10 schreef luckass het volgende:
Belooft een spannende wedstrijd te worden zo!
viel me ook al op,. dood en begravenquote:Op maandag 29 december 2008 22:19 schreef TheArt het volgende:
Painter kan ook echt geen tripple meer raken.
Ach sucks is wat overdreven. Dat zeg je vooral omdat het een Engelsman is. Bij Kramer hoor je niemand dat hij suckt, terwijl hij toch net zo dominant is.quote:
hmm dat klopt welquote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach sucks is wat overdreven. Dat zeg je vooral omdat het een Engelsman is. Bij Kramer hoor je niemand dat hij suckt, terwijl hij toch net zo dominant is.
Volgens mij heb je al eerder gezegd dat je dacht dat Taylor en Van Barneveld de finale niet gingen halen, maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Leuk dat Painter een setje pakt, maar dat niveau moet je dus constant halen om sets te blijven pakken. Hoe langer het format, hoe kleiner de kans dat je dat volhoudt tegen Taylor die constant rond de 100 blijft gooien. Wie zie jij Taylor uit de finale houden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef nightfall het volgende:
het valt me wel op dat niemand daar meer komt om op ze'n klote te krijgen van taylor, door al die gasten die zijn overgestapt zijn er een hoop op een missie, het zou mij niet verbazen dat zowel taylor als VB gewoon de finale niet halen..
de gemiddeldes liggen ook lekker hoog van de meeste..
Er is niemand behalve Taylor zelf die hem uit de finale kan houden. Dat geld voor iedere darter of je verder komt ligt niet aan je tegenstander.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al eerder gezegd dat je dacht dat Taylor en Van Barneveld de finale niet gingen halen, maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Leuk dat Painter een setje pakt, maar dat niveau moet je dus constant halen om sets te blijven pakken. Hoe langer het format, hoe kleiner de kans dat je dat volhoudt tegen Taylor die constant rond de 100 blijft gooien. Wie zie jij Taylor uit de finale houden?
Van Barneveld staat hier ook gewoon super te gooien, buiten Taylor zit iedereen gewoon ver onder dat niveau, die zal ook elke wedstrijd ingaan als ruime favoriet. Elke darter die nu nog in het toernooi zit kan een set van 120+ gooien, maar de kunst is er dan geen set van 80 achteraan te gooien.
Wat is dat voor onzin? Ik kan mijn beste darts gooien tegen Taylor, ik denk niet dat ik win.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Er is niemand behalve Taylor zelf die hem uit de finale kan houden. Dat geld voor iedere darter of je verder komt ligt niet aan je tegenstander.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Ik kan mijn beste darts gooien tegen Taylor, ik denk niet dat ik win.
Niet helemaal hoor. Barneveld heeft zich in het verleden regelmatig uit z'n spel laten halen door spelers die heel traag waren. Het is idd wel zo dat het meer van jezelf afhangt dan bij bijvoorbeeld tennis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Lees goed wat ik zegJe bent zo goed als je zelf kan gooien, darten is een sport waar je tegenstander geen invloed heeft op jouw spel zoals b.v. voetbal, schaken whatever.
Ja, het psychologische spelletje. Maar daar ging ik nu niet vanuit, das immers logisch:P. Het gooien van de darts heeft geen gevolg voor het gooien van je tegenstander.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor. Barneveld heeft zich in het verleden regelmatig uit z'n spel laten halen door spelers die heel traag waren. Het is idd wel zo dat het meer van jezelf afhangt dan bij bijvoorbeeld tennis.
1-0 Priestley.
Dat wel, maar voorlopig staat hij best aardig te gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Priestley is wel errug traag zeg
Kijk hier eens:quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef shilizous_88 het volgende:
Zouden er eigenlijk nog kaartjes te koop zijn voor het event op Alexandra Palace?
Nicholson ook veel minder dan in zn eerste 2 wedstrijden ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
2-0 Priestley..hij is gewoon beter tot nu toe.
Dank je.. helaas geen tafeltjes meer beschikbaar voor de dagen, maar ik zal het vanavond eens met de vrouw over hebben. Als je dan toch op 10 minuten afstand van Alexandra Palace af woont kun je net zo goed eens gaan kijken naar een avondje vertier.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
http://www.planetdarts.tv/page/Tickets/0,,10180~1483465,00.html
Nu draait het weer wat om, sterke set van Nicholson: 2-1 nog voor Priestley.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nicholson ook veel minder dan in zn eerste 2 wedstrijden ...
Gaat dit over Smith?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef Madhouse11 het volgende:
Wat een mooie , rustige stijl heeft die gozer ook. Daar droomt elke darter van.
http://atdhe.net/live-tv-1869.htmlquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:00 schreef vosss het volgende:
godver, die stream op sbs buffert hier als een gek
Die laat alleen een wit beeld zien zonder geluid? Iets met een plugin die ik mis of iets?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef nightfall het volgende:
[..]
http://atdhe.net/live-tv-1869.html
co haalt ze'n scores van de vorige partijen ook niet volgens mij,. maar doet het een stuk beter dan mardle,. die staat al zeurend te kijken en nee te schudden, dat helpt em ook niet echt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef Bruce117 het volgende:
Mardle staat wel erg veel te missen.
dat vrees ik wel ja,.. al eens met firefox geprobeerd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Die laat alleen een wit beeld zien zonder geluid? Iets met een plugin die ik mis of iets?
merci! kijkt ook meequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef nightfall het volgende:
[..]
vind ik nogal meevallen,. prima stream.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:07 schreef vosss het volgende:
Ow hij doet het nu, maar wel veel slechter beeld dan de stream van sbs
Beide een gemiddelde van 93 is niet echt best neequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef nightfall het volgende:
[..]
co haalt ze'n scores van de vorige partijen ook niet volgens mij,. maar doet het een stuk beter dan mardle,. die staat al zeurend te kijken en nee te schudden, dat helpt em ook niet echt...
Die loopt ook wat voor, geloof ik. Dank.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef nightfall het volgende:
[..]
Best welquote:
Je moet ook niet naar de SBS stream kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:19 schreef Guard het volgende:
LOL ik moet wel niet zo vaak hier kijken met de SBS stream op, die loopt gewoon een dikke leg achter...
Kijkt wel een stuk makkelijker al je weet dat Co alsnog de set pakt
Op de een of andere manier kan ik het van hun alweer een stuk beter hebben dan SBS/Sport1.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de SBS stream kijken
Ik ben blij dat ik die stream hier tegenkwam inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef wdn het volgende:
"He is filling his clogs"![]()
Engelsen zijn zo goed als het om humor gaat he Kevin6188
He did it once and will do it ....?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef nightfall het volgende:
nou nog ff taylor slachten,. maar dat zal lastiger worden
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Ambrosius het volgende:
Heb de TT maar even gewijzigd.
Trainingsessie? PDC German Darts Championship noem ik geen trainingsessiequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:33 schreef wdn het volgende:
Je wint in een trainingsessie van Phil Taylor en dan neemtie revange in de wedstrijd
Nee dat ging over een game die Co met 6-0 van Phil verloorquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:34 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Trainingsessie? PDC German Darts Championship noem ik geen trainingsessie
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:38 schreef kevin6188 het volgende:
20.00 uur gaat het weer verder he?
Jawel, maar het moet er wel maar even vanaf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:40 schreef kevin6188 het volgende:
Die 100 kilo kon hij ook best missen hoor.
tja,. het is alsof je aan een heel ander setje darts begint,. maar wel goed van die kerel, ik dacht echt dat ie zich kapot zou zuipen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:40 schreef wdn het volgende:
Klopt maar zoals gezegd: je raakt het ook kwijt aan je armen en dus kracht kwijt om darts te gooien.
Volgens mij doet hij dat vanwege een overleden vriend van hem. Dan kijkt ie naar boven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:05 schreef kevin6188 het volgende:
Ah, vandaar. Volg het de laatste tijd niet meer zo, eigenlijk.
Ik snap na al die jaren trouwens nog steeds niks waarom Van Barneveld als hij wint z'n buik nog verder naar voren laat uitsteken.
Zou goed kunnen, ja. Heb ook wel eens zoiets gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef Xebber het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat vanwege een overleden vriend van hem. Dan kijkt ie naar boven.
en die heeft er kijk opquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef wdn het volgende:
Bristow: alledrie de nederlanders gaan winnen![]()
HERE WE GO!
Geef er dan ook een, en graag eentje die ik fullcreen kan bekijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pak dan ook een fatsoenlijke stream. En vooral eentje die niet achterloopt.
Kings of Leon - Sex on Firequote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer ook alweer waarmee Klaasen opkomt?
Kings of Leon - Sex on fire.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ja. Heb ook wel eens zoiets gehoord.
Hoe heet dat nummer ook alweer waarmee Klaasen opkomt?
Die ja. Dank.quote:
Dat lijkt me heel erg sterk. Misschien als je Stompe-Taylor erbij paktquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef wdn het volgende:
die link is ook fuill screen te doen trouwns (onderin op dat ding klikken naast het volume).
wow
40-1 bij de bookies voor 4x winste voor Nedelanders
Volgens mij was dat juist voor 4x Engeland. 4x NL was dacht ik 15.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg sterk. Misschien als je Stompe-Taylor erbij pakt
Oh Dan heb ik het verkeerd gehoord. Had ook ned 3 aanstaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was dat juist voor 4x Engeland. 4x NL was dacht ik 15.
Daar keek de scheidsrechter naar, dus lijkt me wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:33 schreef wdn het volgende:
zat die wel in het bord die pijl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |