abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64484465
Dat smerige lachje van Phil vond ik wel echt geweldig. Net in het langslopen zodat Painter het ook nog kon zien.

Whehehe, en dan ook niet op de makkelijkste manier uitgooien, maar op de moeiljkste.

Phil Taylor zou Chuck Norris zn kont schoppen als die 2 het met elkaar aan de stok kregen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_64484579
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach sucks is wat overdreven. Dat zeg je vooral omdat het een Engelsman is. Bij Kramer hoor je niemand dat hij suckt, terwijl hij toch net zo dominant is.
hmm dat klopt wel als hij nou een nederlander was
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:25:45 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64485652
De commentator zei net: 'Ook Taylor schopt kont'.

Wtf.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64486361
het valt me wel op dat niemand daar meer komt om op ze'n klote te krijgen van taylor, door al die gasten die zijn overgestapt zijn er een hoop op een missie, het zou mij niet verbazen dat zowel taylor als VB gewoon de finale niet halen..
de gemiddeldes liggen ook lekker hoog van de meeste..
pi_64489812
4-1 vind ik behoorlijk op je kloten krijgen anders
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_64493034
Vandaag eindelijk eens tijd om de streams aan te zetten, en wat een timing, het is dutch day in alipali
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_64493208
Hopen dat de Nederlanders doorgaan vanavond
pi_64493633
14:10 Paul Nicholson - Dennis Priestley
15:40 Dennis Smith - Mervyn King
17:10 Wayne Mardle - Co Stompe
20:10 Andy Hamilton - Jelle Klaasen
21:40 Raymond van Barneveld - Ronnie Baxter
23:10 Vincent vd Voort - James Wade

Ik hang ff een niet-storen bordje op de deur!
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_64494122
Zo eerst maar even gaan sporten . Kan ik vanmiddag mooi die streams volgen.

Ik zeg: Nicholson, King, Mardle, Klaasen, Barney en Wade door vandaag.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_64497285
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef nightfall het volgende:
het valt me wel op dat niemand daar meer komt om op ze'n klote te krijgen van taylor, door al die gasten die zijn overgestapt zijn er een hoop op een missie, het zou mij niet verbazen dat zowel taylor als VB gewoon de finale niet halen..
de gemiddeldes liggen ook lekker hoog van de meeste..
Volgens mij heb je al eerder gezegd dat je dacht dat Taylor en Van Barneveld de finale niet gingen halen, maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Leuk dat Painter een setje pakt, maar dat niveau moet je dus constant halen om sets te blijven pakken. Hoe langer het format, hoe kleiner de kans dat je dat volhoudt tegen Taylor die constant rond de 100 blijft gooien. Wie zie jij Taylor uit de finale houden?

Van Barneveld staat hier ook gewoon super te gooien, buiten Taylor zit iedereen gewoon ver onder dat niveau, die zal ook elke wedstrijd ingaan als ruime favoriet. Elke darter die nu nog in het toernooi zit kan een set van 120+ gooien, maar de kunst is er dan geen set van 80 achteraan te gooien.
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:12:48 #86
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_64497564
Ik mag die Nicholson wel
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_64497712
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef wimderon het volgende:

[..]

Volgens mij heb je al eerder gezegd dat je dacht dat Taylor en Van Barneveld de finale niet gingen halen, maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Leuk dat Painter een setje pakt, maar dat niveau moet je dus constant halen om sets te blijven pakken. Hoe langer het format, hoe kleiner de kans dat je dat volhoudt tegen Taylor die constant rond de 100 blijft gooien. Wie zie jij Taylor uit de finale houden?

Van Barneveld staat hier ook gewoon super te gooien, buiten Taylor zit iedereen gewoon ver onder dat niveau, die zal ook elke wedstrijd ingaan als ruime favoriet. Elke darter die nu nog in het toernooi zit kan een set van 120+ gooien, maar de kunst is er dan geen set van 80 achteraan te gooien.
Er is niemand behalve Taylor zelf die hem uit de finale kan houden. Dat geld voor iedere darter of je verder komt ligt niet aan je tegenstander.
pi_64497755
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Er is niemand behalve Taylor zelf die hem uit de finale kan houden. Dat geld voor iedere darter of je verder komt ligt niet aan je tegenstander.
Wat is dat voor onzin? Ik kan mijn beste darts gooien tegen Taylor, ik denk niet dat ik win.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:27:27 #89
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_64497820
Priestley is wel errug traag zeg
pi_64497909
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin? Ik kan mijn beste darts gooien tegen Taylor, ik denk niet dat ik win.

Lees goed wat ik zeg Je bent zo goed als je zelf kan gooien, darten is een sport waar je tegenstander geen invloed heeft op jouw spel zoals b.v. voetbal, schaken whatever.

En je zegt het zelf al, jij bent niet goed genoeg. Dus houd jij jezelf uit de finale.
pi_64498029
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Lees goed wat ik zeg Je bent zo goed als je zelf kan gooien, darten is een sport waar je tegenstander geen invloed heeft op jouw spel zoals b.v. voetbal, schaken whatever.
Niet helemaal hoor. Barneveld heeft zich in het verleden regelmatig uit z'n spel laten halen door spelers die heel traag waren. Het is idd wel zo dat het meer van jezelf afhangt dan bij bijvoorbeeld tennis.

1-0 Priestley.
sig verwijderd door FA
pi_64498231
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Niet helemaal hoor. Barneveld heeft zich in het verleden regelmatig uit z'n spel laten halen door spelers die heel traag waren. Het is idd wel zo dat het meer van jezelf afhangt dan bij bijvoorbeeld tennis.

1-0 Priestley.
Ja, het psychologische spelletje. Maar daar ging ik nu niet vanuit, das immers logisch:P. Het gooien van de darts heeft geen gevolg voor het gooien van je tegenstander.
pi_64498298
Zouden er eigenlijk nog kaartjes te koop zijn voor het event op Alexandra Palace?
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_64498376
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef shilizous_88 het volgende:
Zouden er eigenlijk nog kaartjes te koop zijn voor het event op Alexandra Palace?
Kijk hier eens:

http://www.planetdarts.tv/page/Tickets/0,,10180~1483465,00.html
pi_64498424
2-0 Priestley..hij is gewoon beter tot nu toe.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:52:05 #97
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_64498463
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
2-0 Priestley..hij is gewoon beter tot nu toe.
Nicholson ook veel minder dan in zn eerste 2 wedstrijden ...
pi_64498499
quote:
Dank je.. helaas geen tafeltjes meer beschikbaar voor de dagen, maar ik zal het vanavond eens met de vrouw over hebben. Als je dan toch op 10 minuten afstand van Alexandra Palace af woont kun je net zo goed eens gaan kijken naar een avondje vertier.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_64498775
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Nicholson ook veel minder dan in zn eerste 2 wedstrijden ...
Nu draait het weer wat om, sterke set van Nicholson: 2-1 nog voor Priestley.
sig verwijderd door FA
pi_64499185
2-2 . Priestley miste 3 kansen op de set.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')