hmm dat klopt welquote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach sucks is wat overdreven. Dat zeg je vooral omdat het een Engelsman is. Bij Kramer hoor je niemand dat hij suckt, terwijl hij toch net zo dominant is.
 als hij nou een nederlander was
 als hij nou een nederlander was   

. Kan ik vanmiddag mooi die streams volgen.
. Kan ik vanmiddag mooi die streams volgen.  

Volgens mij heb je al eerder gezegd dat je dacht dat Taylor en Van Barneveld de finale niet gingen halen, maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Leuk dat Painter een setje pakt, maar dat niveau moet je dus constant halen om sets te blijven pakken. Hoe langer het format, hoe kleiner de kans dat je dat volhoudt tegen Taylor die constant rond de 100 blijft gooien. Wie zie jij Taylor uit de finale houden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef nightfall het volgende:
het valt me wel op dat niemand daar meer komt om op ze'n klote te krijgen van taylor, door al die gasten die zijn overgestapt zijn er een hoop op een missie, het zou mij niet verbazen dat zowel taylor als VB gewoon de finale niet halen..
de gemiddeldes liggen ook lekker hoog van de meeste..

Er is niemand behalve Taylor zelf die hem uit de finale kan houden. Dat geld voor iedere darter of je verder komt ligt niet aan je tegenstander.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al eerder gezegd dat je dacht dat Taylor en Van Barneveld de finale niet gingen halen, maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Leuk dat Painter een setje pakt, maar dat niveau moet je dus constant halen om sets te blijven pakken. Hoe langer het format, hoe kleiner de kans dat je dat volhoudt tegen Taylor die constant rond de 100 blijft gooien. Wie zie jij Taylor uit de finale houden?
Van Barneveld staat hier ook gewoon super te gooien, buiten Taylor zit iedereen gewoon ver onder dat niveau, die zal ook elke wedstrijd ingaan als ruime favoriet. Elke darter die nu nog in het toernooi zit kan een set van 120+ gooien, maar de kunst is er dan geen set van 80 achteraan te gooien.

Wat is dat voor onzin? Ik kan mijn beste darts gooien tegen Taylor, ik denk niet dat ik win.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:22 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Er is niemand behalve Taylor zelf die hem uit de finale kan houden. Dat geld voor iedere darter of je verder komt ligt niet aan je tegenstander.

quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Ik kan mijn beste darts gooien tegen Taylor, ik denk niet dat ik win.
 Je bent zo goed als je zelf kan gooien, darten is een sport waar je tegenstander geen invloed heeft op jouw spel zoals b.v. voetbal, schaken whatever.
 Je bent zo goed als je zelf kan gooien, darten is een sport waar je tegenstander geen invloed heeft op jouw spel zoals b.v. voetbal, schaken whatever. 

Niet helemaal hoor. Barneveld heeft zich in het verleden regelmatig uit z'n spel laten halen door spelers die heel traag waren. Het is idd wel zo dat het meer van jezelf afhangt dan bij bijvoorbeeld tennis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Lees goed wat ik zegJe bent zo goed als je zelf kan gooien, darten is een sport waar je tegenstander geen invloed heeft op jouw spel zoals b.v. voetbal, schaken whatever.

Ja, het psychologische spelletje. Maar daar ging ik nu niet vanuit, das immers logisch:P. Het gooien van de darts heeft geen gevolg voor het gooien van je tegenstander.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor. Barneveld heeft zich in het verleden regelmatig uit z'n spel laten halen door spelers die heel traag waren. Het is idd wel zo dat het meer van jezelf afhangt dan bij bijvoorbeeld tennis.
1-0 Priestley.

Dat wel, maar voorlopig staat hij best aardig te gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Priestley is wel errug traag zeg

Kijk hier eens:quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef shilizous_88 het volgende:
Zouden er eigenlijk nog kaartjes te koop zijn voor het event op Alexandra Palace?

Nicholson ook veel minder dan in zn eerste 2 wedstrijden ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
2-0 Priestley..hij is gewoon beter tot nu toe.

Dank je.. helaas geen tafeltjes meer beschikbaar voor de dagen, maar ik zal het vanavond eens met de vrouw over hebben. Als je dan toch op 10 minuten afstand van Alexandra Palace af woont kun je net zo goed eens gaan kijken naar een avondje vertier.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Kijk hier eens:
http://www.planetdarts.tv/page/Tickets/0,,10180~1483465,00.html

Nu draait het weer wat om, sterke set van Nicholson: 2-1 nog voor Priestley.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nicholson ook veel minder dan in zn eerste 2 wedstrijden ...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |