abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64471836
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef couleurs het volgende:
Echt trieste types hier op fok. Ik snap echt niet hoe mensen de aanvallen kunnen goedkeuren
Ik snap niet dat mensen al eeuwen op Joden lopen te klagen en zich steeds achter een ander zwak excuus verschuilen.
De ene keer vinden jullie de Joden te kapitalistisch, de andere keer lopen jullie weer te klagen over hun manier van politiek bedrijven, jullie zullen altijd wel een stok vinden om het Joodse volk mee te slaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 29 december 2008 @ 18:15:01 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64471837
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef joepjuhhh het volgende:

[..]

ik bedoel de groene lijn.

ja die groene lijn. wie heeft dat bedacht ooit? dat is hetzelfde als iemand naar de slachtbank brengen. logisch dat israel daar niet mee instemde.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64471840
Een volk dat een terroristenorganisatie kiest als hun leider roept het leed over zichzelf af..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 29 december 2008 @ 18:16:05 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64471870
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij geen seconde wordt geconfronteerd met een apartheidsbeleid.
dat hoop ik ook. gelukkig hebben we in nederland nu nog een normaal bestuur. moet er niet aan denken dat moslims het hier voor het zeggen krijgen.

maar dat is een andere discussie. nu hebben we het over de moslims in het mo, die absoluut niet capabel, menselijk of intelligent zijn.
pi_64471881
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef qonmann het volgende:
Een volk dat een terroristenorganisatie kiest als hun leider roept het leed over zichzelf af..
Mompelt iets over Sharon enzo.
pi_64471898
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja die groene lijn. wie heeft dat bedacht ooit? dat is hetzelfde als iemand naar de slachtbank brengen. logisch dat israel daar niet mee instemde.
ze hebben allemaal getekend voor de groene lijn , ook Israël.

Westoeverbarrière

Het Israëlische leger bouwt op dit moment de Israëlische Westoeverbarrière deels op de grens van, deels diep in de Westelijke Jordaanoever, die het verkeer tussen verschillende gebieden in de regio, naast de vele controleposten, nog verder belemmert.

Israël voert aan dat de barrière voornamelijk wordt gebouwd om aanslagen door Palestijnse terroristen tegen te gaan. De Algemene Vergadering van de VN heeft bepaald dat een gedeelte van het traject in strijd zou zijn met het internationaal recht, na een identiek advies van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag (2004). De motivering voor deze veroordeling is dat deze Veiligheidsmuur (Israëlisch taalgebruik) of Apartheidsmuur (Palestijns taalgebruik) niet de groene lijn volgt maar diep in de Westelijke Jordaanoever snijdt waardoor grote stukken Palestijns grondgebied bij Israël geannexeerd worden.

De Groene Lijn (ook wel groene grens genoemd) in Israël duidt op de wapenstilstandsgrenzen die overeengekomen zijn tussen Egypte, Israël en Jordanië na de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948 (deze duurde eigenlijk van 1947 tot 1949). Dit is een algemeen gebruikte term voor de grens van de staat Israël met de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever.
  maandag 29 december 2008 @ 18:17:40 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64471919
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mompelt iets over Sharon enzo.
mompelt iets over aanslagen.
  maandag 29 december 2008 @ 18:18:24 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64471944
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:17 schreef joepjuhhh het volgende:

[..]

ze hebben allemaal getekend voor de groene lijn , ook Israël.

Westoeverbarrière

Het Israëlische leger bouwt op dit moment de Israëlische Westoeverbarrière deels op de grens van, deels diep in de Westelijke Jordaanoever, die het verkeer tussen verschillende gebieden in de regio, naast de vele controleposten, nog verder belemmert.

Israël voert aan dat de barrière voornamelijk wordt gebouwd om aanslagen door Palestijnse terroristen tegen te gaan. De Algemene Vergadering van de VN heeft bepaald dat een gedeelte van het traject in strijd zou zijn met het internationaal recht, na een identiek advies van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag (2004). De motivering voor deze veroordeling is dat deze Veiligheidsmuur (Israëlisch taalgebruik) of Apartheidsmuur (Palestijns taalgebruik) niet de groene lijn volgt maar diep in de Westelijke Jordaanoever snijdt waardoor grote stukken Palestijns grondgebied bij Israël geannexeerd worden.

De Groene Lijn (ook wel groene grens genoemd) in Israël duidt op de wapenstilstandsgrenzen die overeengekomen zijn tussen Egypte, Israël en Jordanië na de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948 (deze duurde eigenlijk van 1947 tot 1949). Dit is een algemeen gebruikte term voor de grens van de staat Israël met de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever.
ja, die groene lijn aanhouden is je reinste zelfmoord. leuk bedacht door buitenstaanders zoals franse hypocrieten die joden nu nog steeds niet mogen. kom op zeg. het is niet houdbaar.
  maandag 29 december 2008 @ 18:19:10 #209
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_64471968
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef JohnDope het volgende:
jullie zullen altijd wel een stok vinden om het Joodse volk mee te slaan.
pi_64471970
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat hoop ik ook. gelukkig hebben we in nederland nu nog een normaal bestuur. moet er niet aan denken dat moslims het hier voor het zeggen krijgen.
, toch best fucked up dat het een Nederlandse woord is hé.
quote:
maar dat is een andere discussie. nu hebben we het over de moslims in het mo, die absoluut niet capabel, menselijk of intelligent zijn.
Zo zo, dat is heel wat generalisatie over tig miljoen moslims in een deel van de wereld waar jezelf nog nooit bent geweest en alle info die je binnenkrijgt afhankelijk is van 3e partij media
pi_64471993
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mompelt iets over aanslagen.
Terrorisme vs staatsterrorisme, juist ja.. much difference.
  maandag 29 december 2008 @ 18:20:18 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472015
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

, toch best fucked up dat het een Nederlandse woord is hé.
[..]

Zo zo, dat is heel wat generalisatie over tig miljoen moslims in een deel van de wereld waar jezelf nog nooit bent geweest en alle info die je binnenkrijgt afhankelijk is van 3e partij media
1.het is geen nederlands woord, maar een woord dat nederlands klinkt. het is een zuid afrikaans woord.

2. ik ben op best veel plekken geweest. maar sorry voor mijn terechte vooroordelen.
pi_64472016
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef couleurs het volgende:
Echt trieste types hier op fok. Ik snap echt niet hoe mensen de aanvallen kunnen goedkeuren
Zionisten keuren de aanvallen goed. Niet alles is wat het lijkt. Veel van de zionisten vermommen zich als Nederlanders, in Duitsland als Duitsers etc. om de publieke opinie te beïnvloeden. Dus als je de volgende keer een Nederlander tegenkomt die zelfs juicht bij het bombarderen van vrouwen en kinderen dan weet je dat er iets niet klopt.
pi_64472076
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

1.het is geen nederlands woord, maar een woord dat nederlands klinkt. het is een zuid afrikaans woord.

2. ik ben op best veel plekken geweest. maar sorry voor mijn terechte vooroordelen.
Alles wat je in de Vandale kunt opzoeken is een officieel erkend Nederlands woord mijn beste.
  maandag 29 december 2008 @ 18:22:14 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472084
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Zionisten keuren de aanvallen goed. Niet alles is wat het lijkt. Veel van de zionisten vermommen zich als Nederlanders, in Duitsland als Duitsers etc. om de publieke opinie te beïnvloeden. Dus als je de volgende keer een Nederlander tegenkomt die zelfs juicht bij het bombarderen van vrouwen en kinderen dan weet je dat er iets niet klopt.
zionisten juichen niet om de doden, die juichen om de winst. als er een soort mensch is dat juicht om de doden van een ander is het allah u akbar wel.
  Moderator maandag 29 december 2008 @ 18:22:31 #216
236264 crew  capricia
pi_64472092
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef joepjuhhh het volgende:

[..]

ALs we toen wisten, wat nu weten was dat misschien wel de beste oplossing.
Sorry hoor, dit is totaal ongepast om te gaan juichen, bah!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 29 december 2008 @ 18:22:42 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472100
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alles wat je in de Vandale kunt opzoeken is een officieel erkend Nederlands woord mijn beste.
tuurlijk vrind, daarom heet het ook apartheit!
pi_64472101
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

op grond waarvan zijn ze terecht? Gefilterde info wat je binnenkrijgt?
pi_64472113
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:41 schreef joepjuhhh het volgende:

[..]

Triggershot, Kan je mij nu uitleggen of je nu pro israel bent, of pro palestina.?

Ik volg je niet meer, ik dacht Pro israel, maar ik kan er nu geen hoogte meer van krijgen.
Ook wel eens aan gedacht dat je geen van beiden bent?

Het is onzinnig om een kant te kiezen in een conflict waar niemand hier ooit iets mee te maken heeft gehad. In plaats daarvan zoeken beide kanten selectief berichten die het gelijk zouden moeten bewijzen. Berichten die uiteraard zo oncompleet als de pest zijn.

Maar zoals je zelf al zei, we zitten op FOK.

edit:
quote:

[..]

Fijn, jou hoef ik ook niet meer serieus te nemen.

edit2:
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Onze adolfje had de klus moeten afmaken ,dan hadden de Arabieren in vrede kunnen leven
Ookal ben je een trol, voor de rest van de kijkers; Zonder de joden slaan de Arabieren elkaar de hersens wel in. Uiteraard is het tekenend dat een dwaas van jou kaliber alle Arabieren op één hoop gooit. Landen in het Midden Oosten verschillen net zo veel van elkaar als in Europa.

Dat dat duidelijk moge zijn.

[ Bericht 26% gewijzigd door waht op 29-12-2008 18:28:21 ]
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_64472128
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk vrind, daarom heet het ook apartheit!
Bekend met Oud Hollands, grammaticale revoluties, nieuwe spelling enzo?
  maandag 29 december 2008 @ 18:23:43 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472144
quote:

[..]

dit vind ik enger dan wat ik schrijf. maar gelukkig keur jij dit soort nonsens goed. zegt wel wat over je intenties.
  maandag 29 december 2008 @ 18:24:18 #222
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472166
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bekend met Oud Hollands, grammaticale revoluties, nieuwe spelling enzo?
bekend? nee. het is geen nederlands woord, maar een zuid afrikaans begrip.
pi_64472210
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef couleurs het volgende:

[..]

Tis wel zo.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64472245
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bekend? nee. het is geen nederlands woord, maar een zuid afrikaans begrip.
Oh als we dan gaan speuren naar fouten, het is Nederlands & Zuid Afrikaans.

Verder :
quote:
Het Afrikaans is een dochtertaal van het Nederlands, gesproken in Zuid-Afrika en Namibië.
En in Vandale staat nog altijd een gelijkwaardige begrip.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2008 18:27:02 ]
  maandag 29 december 2008 @ 18:26:44 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472256
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

op grond waarvan zijn ze terecht? Gefilterde info wat je binnenkrijgt?
meer op basis van wat ik zie en hoe keihard de moslims anderen doden en er prat op gaan. ik noem een darfur, indonesië, madrid, ny, london, christenen in islamitische landen, joden in islamitische landen etc.

nee, ik weet dat er ook goede moslims zijn, dus zo makkelijk ga jij me niet van mijn stuk bregen.
  maandag 29 december 2008 @ 18:27:52 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472297
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh als we dan gaan speuren naar fouten, het is Nederlands & Zuid Afrikaans.

Verder :
[..]
ja ha. maar het is geen nederlands begrip, het is een zuid afrikaans begrip. dat nederlands in beperkte mate aangenomen is als volkstaal, wil niet zeggen dat apartheit een nederlandse uitvinding is.
pi_64472367
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

meer op basis van wat ik zie en hoe keihard de moslims anderen doden en er prat op gaan. ik noem een darfur, indonesië, madrid, ny, london, christenen in islamitische landen, joden in islamitische landen etc.

nee, ik weet dat er ook goede moslims zijn, dus zo makkelijk ga jij me niet van mijn stuk bregen.
Geen van de landen die je noemt behoren tot het Midden Oosten. Tijdens Saddam hadden de christenen het prima in Irak ( Midden Oosten ) , Christenen hebben het prima in Libanon ( mo ) , Christenen hebben het prima in Syrië ( MO ) . Zelfs in Turkije is er meer argwaan voor moslims die politiek actief zijn dan christenen. Het is echt allemaal zo relatief en selectief benaderd mijn beste.
Ik hoef jou niet van je stuk te brengen, je kent mij zo ben ik niet.
  maandag 29 december 2008 @ 18:31:59 #228
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64472405
quote:
Onze adolfje had de klus moeten afmaken ,dan hadden de Arabieren in vrede kunnen leven
Wellicht heeft ie "de goede joden" vergast
pi_64472424
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja ha. maar het is geen nederlands begrip, het is een zuid afrikaans begrip. dat nederlands in beperkte mate aangenomen is als volkstaal, wil niet zeggen dat apartheit een nederlandse uitvinding is.
quote:
Hendrik Verwoerd die in Zuid-Afrika verbleef was Nederlander en belangrijk vormgever van het apartheidsysteem. Het systeem bestond al langer, maar was niet officieel ingevoerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid , maar joh verder niets mee te maken hé.
  maandag 29 december 2008 @ 18:33:32 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472457
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen van de landen die je noemt behoren tot het Midden Oosten. Tijdens Saddam hadden de christenen het prima in Irak ( Midden Oosten ) , Christenen hebben het prima in Libanon ( mo ) , Christenen hebben het prima in Syrië ( MO ) . Zelfs in Turkije is er meer argwaan voor moslims die politiek actief zijn dan christenen. Het is echt allemaal zo relatief en selectief benaderd mijn beste.
Ik hoef jou niet van je stuk te brengen, je kent mij zo ben ik niet.
weet ik toch...
  maandag 29 december 2008 @ 18:34:38 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472503
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid , maar joh verder niets mee te maken hé.
nogmaals. het is geen nederlandse uitvinding. het is een half nederlands woord, maar niet nederlands qua begrip. het is zuid afrikaans.
  maandag 29 december 2008 @ 18:35:55 #232
223676 BlackSeptember
Freedom 4 Palestine!
pi_64472543
quote:
Gevolg zou zijn:
-geen Israel, dus vrede
-geen zionistische Amerika dus;
-geen Irak-oorlog
-geen Afghanistanoorlog
-geen voedingsbodem voor terroristen
Palestine and its people have always been victimized and they are paying the price. This must not continue. Palestine will be free. - Michel Aflaq
pi_64472548
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nogmaals. het is geen nederlandse uitvinding. het is een half nederlands woord, maar niet nederlands qua begrip. het is zuid afrikaans.
Nou ja oke. dan zeg ik het zelfde over moslims die aanslagen plegen. Niet Islamitisch.
  maandag 29 december 2008 @ 18:36:49 #234
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64472573
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 29 december 2008 @ 18:36:50 #235
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64472574
Net was er weer op het Staatsjournaal een Hamashuillie die bij zijn dode kinderen stond (als het geen poppen waren) die naar zijn zeggen door Israëlisch vuur zijn omgekomen.
Ja nu gaan huilen om dode kinderen hè?

zelf zetten ze hun eigen kinderen in in de strijd tegen Israël.

O, maar wacht! Die zelfmoordbaby is natuurlijk een grap! Heel anders ligt het met de cartoons van de Deense tekenaar Kurt Westergaard, dat is geen grap, die tekening is een belediging.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 29 december 2008 @ 18:37:20 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472598
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja oke. dan zeg ik het zelfde over moslims die aanslagen plegen. Niet Islamitisch.
ja maar dat mag toch? ik vind het prima en kan ook door een deur met metname turkse moslims. leuke, fijne gasten en hun vriendinnetjes zijn té schattig.
pi_64472615
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
Net was er weer op het Staatsjournaal een Hamashuillie die bij zijn dode kinderen stond (als het geen poppen waren) die naar zijn zeggen door Israëlisch vuur zijn omgekomen.
Jij gaat natuurlijk gieren en brullen bij jouw dode kinderen.
  maandag 29 december 2008 @ 18:38:15 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472617
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[ afbeelding ]
is dat je drol?
pi_64472629
quote:

O, maar wacht! Die zelfmoordbaby is natuurlijk een grap! Heel anders ligt het met de cartoons van de Deense tekenaar Kurt Westergaard, dat is geen grap, die tekening is een belediging.
Apart gevoel voor humor hebben ze daar
  maandag 29 december 2008 @ 18:39:16 #240
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64472639
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat je drol?
dat was jij toch al?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 29 december 2008 @ 18:39:32 #241
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64472644
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef BlackSeptember het volgende:

[..]

Gevolg zou zijn:
-geen Israel, dus vrede
-geen zionistische Amerika dus;
-geen Irak-oorlog
-geen Afghanistanoorlog
-geen voedingsbodem voor terroristen
Absoluut waar. Verder hebben joodse fascisten de terreur uitgevonden door terreuraanslagen te plegen op de Britten en Arabieren.
pi_64472646
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja maar dat mag toch? ik vind het prima en kan ook door een deur met metname turkse moslims. leuke, fijne gasten en hun vriendinnetjes zijn té schattig.
Het is in mijn ogen niet evenmin apologetisch. Het wel niet mogen is wat anders natuurlijk.
  maandag 29 december 2008 @ 18:39:36 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472647
quote:

[ afbeelding ]

als de niet-islamitische mensen met dezelfde emotie zouden reageren als moslims, dan was er absoluut geen sprake meer van overbevolking.
  Moderator maandag 29 december 2008 @ 18:39:54 #244
236264 crew  capricia
pi_64472654
quote:

[ afbeelding ]

Ben benieuwd hoe je het zult vinden als jouw poppen opeens dood zijn...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 29 december 2008 @ 18:40:11 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472662
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

dat was jij toch al?
nee dat was bono.
  maandag 29 december 2008 @ 18:40:16 #246
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64472666
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij gaat natuurlijk gieren en brullen bij jouw dode kinderen.
Lees ook even de rest van de post
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64472668
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat?
  maandag 29 december 2008 @ 18:40:18 #248
223676 BlackSeptember
Freedom 4 Palestine!
pi_64472670
quote:

[ afbeelding ]

Duivelskinderen:

Die neus, zo typerend.
Palestine and its people have always been victimized and they are paying the price. This must not continue. Palestine will be free. - Michel Aflaq
  maandag 29 december 2008 @ 18:40:48 #249
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_64472681

Kommaar: Wellicht heeft ie "de goede joden" vergast

Ik verbaas me dat dit soort opmerkingen ongestraft blijven staan in een topic waar notabene een moderator mee zit te discussieren!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  maandag 29 december 2008 @ 18:40:55 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64472685
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wat is dat?
dat ben ik blijkbaar.