Hmmm is wel wat erg kort door de bocht....quote:Op maandag 29 december 2008 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
57 burgers die zich te dicht bij de doelen hebben bevonden valt nog wel mee, ze wisten wat er ging komen.
Eens.quote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind de inhoud van deze topics ook gewoon smakeloos.
de keiharde realiteit. ze zagen het al weken aankomen. zou jij als vader/moeder nog blijven wonen in de buurt van hamasdoelen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmm is wel wat erg kort door de bocht....
Zowel het RTL-nieuws als NOS-Journaal zijn nog nooit begonnen met Darfur. Als er al een item over was duurde dat hooguit 3 minuten. Ook de talloze raketaanvallen van Hamas op onschuldige Israëlische burgers zijn nooit in enig Nederlands actualiteitenprogramma besproken.quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef JohnDope het volgende:
Het is niet te geloven mensen, 7 topics over een mini conflict en in Darfur gebeuren pas echt schokkende dingen en daar hoor je nooit wat over :S
bron: Aljazeera International (UN cijfers)quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
bron: Hamas (= joden aan het gas)
Wat moet je anders doen? Je huis verplaatsen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de keiharde realiteit. ze zagen het al weken aankomen. zou jij als vader/moeder nog blijven wonen in de buurt van hamasdoelen?
Iaw terecht dat beiden elkaar als terrorist ervaren, maar Israel het even minder is omdat wij ze steunen als het westen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als iedereen evenveel schuld zou hebben, dan is er met de terugslag van israel niks mis.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zowel het RTL-nieuws als NOS-Journaal zijn nog nooit begonnen met Darfur. Als er al een item over was duurde dat hooguit 3 minuten. Ook de talloze raketaanvallen van Hamas op onschuldige Israëlische burgers zijn nooit in enig Nederlands actualiteitenprogramma besproken.
Het is 1 en al Israel conflict wat de televisiekijkert bezig houdt.quote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zowel het RTL-nieuws als NOS-Journaal zijn nog nooit begonnen met Darfur. Als er al een item over was duurde dat hooguit 3 minuten. Ook de talloze raketaanvallen van Hamas op onschuldige Israëlische burgers zijn nooit in enig Nederlands actualiteitenprogramma besproken.
even weggaan zou ik doen.quote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen? Je huis verplaatsen?
de Palestijnen zijn Israël binnen gevallen en hebben op hun grondgebied hun eigen staat opgericht ?quote:Op maandag 29 december 2008 17:43 schreef ouderejongere het volgende:
Kan de topictitel worden aangepast? Het is een defensief. Defensief tegen rakettengooiers en tegen de terroristische organisatie Hamas. Palestijnen zijn juist een offensief gestart.
aljazeera is niet echt objectief, maar goed. alles beter dan pallywoodquote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
bron: Aljazeera International (UN cijfers)
Het heeft ervoor gezorgd dat israel nu kan bepalen wat er in en uit gaat.quote:Op maandag 29 december 2008 17:54 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Die muur heeft al honderden levens gered.
Ik heb Koerdisch-Iraakse vrienden die zeggen dat Al Jazeera een fascistische zender is die alles heel eenzijdig belicht (de Arabische versie dus).quote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
bron: Aljazeera International (UN cijfers)
Ja jij kan waarschijnlijk even in het Hilton gaan zitten, maar die mensen hebben daar de munten niet voor.quote:
zoals zelfmoordterroristen.quote:Op maandag 29 december 2008 17:55 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
Het heeft ervoor gezorgd dat israel nu kan bepalen wat er in en uit gaat.
Lijk me toch andersom.quote:Op maandag 29 december 2008 17:54 schreef moussie het volgende:
[..]
de Palestijnen zijn Israël binnen gevallen en hebben op hun grondgebied hun eigen staat opgericht ?
het gebied is dan ook zo verschrikkelijk groot dat je met hele mensenmenigtes uit de buurt kan gaan wonenquote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de keiharde realiteit. ze zagen het al weken aankomen. zou jij als vader/moeder nog blijven wonen in de buurt van hamasdoelen?
munten? neem je ezel mee en ga lekker ziten waar geen hamasstrijders zijn. niet zo moeilijk doen. in de oorlog, tijdens 40-45, plakten mensen hun ramen dicht zodat de vijand vanuit de lucht niet kon zien waar hun doel was.quote:Op maandag 29 december 2008 17:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja jij kan waarschijnlijk even in het Hilton gaan zitten, maar die mensen hebben daar de munten niet voor.
Nee dat niet, maar wellicht zijn er erg veel hamasdoelen en dan word het lastiger om 't allemaal te ontwijken....quote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan hadden de palsetijnen beter kunnen investeren in een goede infrastructuur in plaats van slechte wapens.quote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
Zoals voedsel, benzine, hulpgoederen en andere belangerijke spullen.
Dan moeten die palestijnen ook maar hun ramen dichtplakken, als ze tenminste uberhaupt ramen kennen in die cultuurquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
munten? neem je ezel mee en ga lekker ziten waar geen hamasstrijders zijn. niet zo moeilijk doen. in de oorlog, tijdens 40-45, plakten mensen hun ramen dicht zodat de vijand vanuit de lucht niet kon zien waar hun doel was.
Het gebied is ook enorm groot, met veel lege plekken waar je een nieuw dorp kan bouwen en veel schuilplaatsen.quote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
munten? neem je ezel mee en ga lekker ziten waar geen hamasstrijders zijn. niet zo moeilijk doen. in de oorlog, tijdens 40-45, plakten mensen hun ramen dicht zodat de vijand vanuit de lucht niet kon zien waar hun doel was.
misschien. nu zijn het strijders.quote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wellicht zijn er erg veel hamasdoelen en dan word het lastiger om 't allemaal te ontwijken....
quote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer wat van die Palestijnse kutpropaganda.
Dus israel mag zomaar als een gek zonder overleg heel palestina afsluiten doormiddel van een muur, en dan zeg jij hadden ze maar meer moeten investeren.quote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan hadden de palsetijnen beter kunnen investeren in een goede infrastructuur in plaats van slechte wapens.
Die muur is top, want die heeft veel levens gered.quote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
Dus israel mag zomaar als een gek zonder overleg heel palestina afsluiten doormiddel van een muur, en dan zeg jij hadden ze maar meer moeten investeren.
Mag ik ook een grote hoge muur om jouw huis heen komen zetten?
afsluiten? het kleine strookje poep waar we het nu overhebben heeft enerzijds egypte, waar ze ook niet zitten te wachten op probleempalestijnen ((eigen schuld) en anderzijds een gigantische (in verhouding) middelandse zee.quote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
Dus israel mag zomaar als een gek zonder overleg heel palestina afsluiten doormiddel van een muur, en dan zeg jij hadden ze maar meer moeten investeren.
tuurlijk, die hele muur had nooit gebouwd mogen worden, palestina is compleet ingesloten.quote:Op maandag 29 december 2008 18:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die muur is top, want die heeft veel levens gered.
probeer het maar, ik zie alleen niet in waarom jij mij ommuurd wil hebben. ik ben geen terrorist die jouw familie wil opblazen. snap je het nog een beetje?quote:Op maandag 29 december 2008 17:59 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
dat is dus niet waar.quote:Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
tuurlijk, die hele muur had nooit gebouwd mogen worden, palestina is compleet ingesloten.
die muur is fout, een land mag niet zonder de toestemming van het andere land, op dat land een muur bouwen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afsluiten? het kleine strookje poep waar we het nu overhebben heeft enerzijds egypte, waar ze ook niet zitten te wachten op probleempalestijnen ((eigen schuld) en anderzijds een gigantische (in verhouding) middelandse zee.
sorry, maar ze hebben gewed op het verkeerde paard. lijkt eerder regel dan inslag.
Als ze niet waren ingesloten was het iedere dag terror daar.quote:Op maandag 29 december 2008 18:01 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
tuurlijk, die hele muur had nooit gebouwd mogen worden, palestina is compleet ingesloten.
die muur is goed, het heeft al heel wat zelfmoordenaars er van weerhouden zich op te blazen in israel.quote:Op maandag 29 december 2008 18:03 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
die muur is fout, een land mag niet zonder de toestemming van het andere land, op dat land een muur bouwen.
En vervolgens ervoor zorgen dat er geen goederen meer in komen.
misschien wil ik jouw wel onmuren, om jouw elke 2 weken, een klein bakje met groente te geven, en dan een half jaartje weer niet, en dan weer eens in de 2 weken.quote:Op maandag 29 december 2008 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
probeer het maar, ik zie alleen niet in waarom jij mij ommuurd wil hebben. ik ben geen terrorist die jouw familie wil opblazen. snap je het nog een beetje?
Hij had niet gebouwd mogen worden zonder toestemming van de palestijnen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die muur is goed, het heeft al heel wat zelfmoordenaars er van weerhouden zich op te blazen in israel.
Hahaha, hoe krijg je het je strot uit? Een vreedzame muur......quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij een vreedzaame muur
als jij mij per hoofd van het gezin in verhouding net zoveel subsidie geeft als de palestijnen krijgen, dan zorg ik voor een goede waterpomp, electra door windmolens en een selfsupplying boederij.quote:Op maandag 29 december 2008 18:05 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
misschien wil ik jouw wel onmuren, om jouw elke 2 weken, een klein bakje met groente te geven, en dan een half jaartje weer niet, en dan weer eens in de 2 weken.
EN misschien mag je een keer per jaar naar buiten, of mag je gebruik maken van de wc.
apartheit is prima gebleken voor het volk. dus ja. het gaat erg slecht in zuid afrika.quote:Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef Triggershot het volgende:
Het muur is goedpraten is apartheid goedpraten.
Ik hoor je anders niet over die annexatie, die de muur tot gevolg had.quote:Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als jij mij per hoofd van het gezin in verhouding net zoveel subsidie geeft als de palestijnen krijgen, dan zorg ik voor een goede waterpomp, electra door windmolens en een selfsupplying boederij.
de leiders van de palestijnen geven hun geld liever uit aan onbetrouwbare moslimwapens en de rest steken ze in hun zak. niet zo zielig doen graag. en een beetje de realiteit in oog nemen, zonder emotioneel te worden.
maar dan mag ik dus wel elke dag en stuk of zeven raketten op jou schieten, toch?
nogmaals, ze zijn niet ingesloten. ze doen alsof ze ingesloten zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 18:06 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
Hij had niet gebouwd mogen worden zonder toestemming van de palestijnen.
Een volk insluiten door middel van een muur gaat in tegen de rechten van de mens.
je bedoelt de bufferzone? dat is de reden dat niet elke raket israel kapot maakt. al zou jij dat natuurlijk anders beoordelen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:12 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
Ik hoor je anders niet over die annexatie, die de muur tot gevolg had.
ik bedoel de groene lijn.quote:Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bedoelt de bufferzone? dat is de reden dat niet elke raket israel kapot maakt. al zou jij dat natuurlijk anders beoordelen.
Ik hoop dat jij geen seconde wordt geconfronteerd met een apartheidsbeleid.quote:Op maandag 29 december 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
apartheit is prima gebleken voor het volk. dus ja. het gaat erg slecht in zuid afrika.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |