Ik snap niet dat mensen al eeuwen op Joden lopen te klagen en zich steeds achter een ander zwak excuus verschuilen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef couleurs het volgende:
Echt trieste types hier op fok. Ik snap echt niet hoe mensen de aanvallen kunnen goedkeuren
quote:
dat hoop ik ook. gelukkig hebben we in nederland nu nog een normaal bestuur. moet er niet aan denken dat moslims het hier voor het zeggen krijgen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen seconde wordt geconfronteerd met een apartheidsbeleid.
Mompelt iets over Sharon enzo.quote:Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef qonmann het volgende:
Een volk dat een terroristenorganisatie kiest als hun leider roept het leed over zichzelf af..
ze hebben allemaal getekend voor de groene lijn , ook Israël.quote:Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
ja die groene lijn. wie heeft dat bedacht ooit? dat is hetzelfde als iemand naar de slachtbank brengen. logisch dat israel daar niet mee instemde.
mompelt iets over aanslagen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mompelt iets over Sharon enzo.
ja, die groene lijn aanhouden is je reinste zelfmoord. leuk bedacht door buitenstaanders zoals franse hypocrieten die joden nu nog steeds niet mogen. kom op zeg. het is niet houdbaar.quote:Op maandag 29 december 2008 18:17 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
ze hebben allemaal getekend voor de groene lijn , ook Israël.
Westoeverbarrière
Het Israëlische leger bouwt op dit moment de Israëlische Westoeverbarrière deels op de grens van, deels diep in de Westelijke Jordaanoever, die het verkeer tussen verschillende gebieden in de regio, naast de vele controleposten, nog verder belemmert.
Israël voert aan dat de barrière voornamelijk wordt gebouwd om aanslagen door Palestijnse terroristen tegen te gaan. De Algemene Vergadering van de VN heeft bepaald dat een gedeelte van het traject in strijd zou zijn met het internationaal recht, na een identiek advies van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag (2004). De motivering voor deze veroordeling is dat deze Veiligheidsmuur (Israëlisch taalgebruik) of Apartheidsmuur (Palestijns taalgebruik) niet de groene lijn volgt maar diep in de Westelijke Jordaanoever snijdt waardoor grote stukken Palestijns grondgebied bij Israël geannexeerd worden.
De Groene Lijn (ook wel groene grens genoemd) in Israël duidt op de wapenstilstandsgrenzen die overeengekomen zijn tussen Egypte, Israël en Jordanië na de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948 (deze duurde eigenlijk van 1947 tot 1949). Dit is een algemeen gebruikte term voor de grens van de staat Israël met de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever.
quote:Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef JohnDope het volgende:
jullie zullen altijd wel een stok vinden om het Joodse volk mee te slaan.
quote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hoop ik ook. gelukkig hebben we in nederland nu nog een normaal bestuur. moet er niet aan denken dat moslims het hier voor het zeggen krijgen.
Zo zo, dat is heel wat generalisatie over tig miljoen moslims in een deel van de wereld waar jezelf nog nooit bent geweest en alle info die je binnenkrijgt afhankelijk is van 3e partij mediaquote:maar dat is een andere discussie. nu hebben we het over de moslims in het mo, die absoluut niet capabel, menselijk of intelligent zijn.
1.het is geen nederlands woord, maar een woord dat nederlands klinkt. het is een zuid afrikaans woord.quote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef Triggershot het volgende:
[..], toch best fucked up dat het een Nederlandse woord is hé.
[..]
Zo zo, dat is heel wat generalisatie over tig miljoen moslims in een deel van de wereld waar jezelf nog nooit bent geweest en alle info die je binnenkrijgt afhankelijk is van 3e partij media
Zionisten keuren de aanvallen goed. Niet alles is wat het lijkt. Veel van de zionisten vermommen zich als Nederlanders, in Duitsland als Duitsers etc. om de publieke opinie te beïnvloeden. Dus als je de volgende keer een Nederlander tegenkomt die zelfs juicht bij het bombarderen van vrouwen en kinderen dan weet je dat er iets niet klopt.quote:Op maandag 29 december 2008 18:13 schreef couleurs het volgende:
Echt trieste types hier op fok. Ik snap echt niet hoe mensen de aanvallen kunnen goedkeuren
Alles wat je in de Vandale kunt opzoeken is een officieel erkend Nederlands woord mijn beste.quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
1.het is geen nederlands woord, maar een woord dat nederlands klinkt. het is een zuid afrikaans woord.
2. ik ben op best veel plekken geweest. maar sorry voor mijn terechte vooroordelen.
zionisten juichen niet om de doden, die juichen om de winst. als er een soort mensch is dat juicht om de doden van een ander is het allah u akbar wel.quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Zionisten keuren de aanvallen goed. Niet alles is wat het lijkt. Veel van de zionisten vermommen zich als Nederlanders, in Duitsland als Duitsers etc. om de publieke opinie te beïnvloeden. Dus als je de volgende keer een Nederlander tegenkomt die zelfs juicht bij het bombarderen van vrouwen en kinderen dan weet je dat er iets niet klopt.
Sorry hoor, dit is totaal ongepast om te gaan juichen, bah!quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ALs we toen wisten, wat nu weten was dat misschien wel de beste oplossing.
tuurlijk vrind, daarom heet het ook apartheit!quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alles wat je in de Vandale kunt opzoeken is een officieel erkend Nederlands woord mijn beste.
op grond waarvan zijn ze terecht? Gefilterde info wat je binnenkrijgt?quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
2. ik ben op best veel plekken geweest. maar sorry voor mijn terechte vooroordelen.
Ook wel eens aan gedacht dat je geen van beiden bent?quote:Op maandag 29 december 2008 17:41 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
Triggershot, Kan je mij nu uitleggen of je nu pro israel bent, of pro palestina.?
Ik volg je niet meer, ik dacht Pro israel, maar ik kan er nu geen hoogte meer van krijgen.
Fijn, jou hoef ik ook niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ookal ben je een trol, voor de rest van de kijkers; Zonder de joden slaan de Arabieren elkaar de hersens wel in. Uiteraard is het tekenend dat een dwaas van jou kaliber alle Arabieren op één hoop gooit. Landen in het Midden Oosten verschillen net zo veel van elkaar als in Europa.quote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Onze adolfje had de klus moeten afmaken ,dan hadden de Arabieren in vrede kunnen leven
Bekend met Oud Hollands, grammaticale revoluties, nieuwe spelling enzo?quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk vrind, daarom heet het ook apartheit!
dit vind ik enger dan wat ik schrijf. maar gelukkig keur jij dit soort nonsens goed. zegt wel wat over je intenties.quote:Op maandag 29 december 2008 18:20 schreef joepjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
bekend? nee. het is geen nederlands woord, maar een zuid afrikaans begrip.quote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekend met Oud Hollands, grammaticale revoluties, nieuwe spelling enzo?
Tis wel zo.quote:
Oh als we dan gaan speuren naar fouten, het is Nederlands & Zuid Afrikaans.quote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bekend? nee. het is geen nederlands woord, maar een zuid afrikaans begrip.
En in Vandale staat nog altijd een gelijkwaardige begrip.quote:Het Afrikaans is een dochtertaal van het Nederlands, gesproken in Zuid-Afrika en Namibië.
meer op basis van wat ik zie en hoe keihard de moslims anderen doden en er prat op gaan. ik noem een darfur, indonesië, madrid, ny, london, christenen in islamitische landen, joden in islamitische landen etc.quote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
op grond waarvan zijn ze terecht? Gefilterde info wat je binnenkrijgt?
ja ha. maar het is geen nederlands begrip, het is een zuid afrikaans begrip. dat nederlands in beperkte mate aangenomen is als volkstaal, wil niet zeggen dat apartheit een nederlandse uitvinding is.quote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh als we dan gaan speuren naar fouten, het is Nederlands & Zuid Afrikaans.
Verder :
[..]
Geen van de landen die je noemt behoren tot het Midden Oosten. Tijdens Saddam hadden de christenen het prima in Irak ( Midden Oosten ) , Christenen hebben het prima in Libanon ( mo ) , Christenen hebben het prima in Syrië ( MO ) . Zelfs in Turkije is er meer argwaan voor moslims die politiek actief zijn dan christenen. Het is echt allemaal zo relatief en selectief benaderd mijn beste.quote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meer op basis van wat ik zie en hoe keihard de moslims anderen doden en er prat op gaan. ik noem een darfur, indonesië, madrid, ny, london, christenen in islamitische landen, joden in islamitische landen etc.
nee, ik weet dat er ook goede moslims zijn, dus zo makkelijk ga jij me niet van mijn stuk bregen.
Wellicht heeft ie "de goede joden" vergastquote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Onze adolfje had de klus moeten afmaken ,dan hadden de Arabieren in vrede kunnen leven
quote:Op maandag 29 december 2008 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ha. maar het is geen nederlands begrip, het is een zuid afrikaans begrip. dat nederlands in beperkte mate aangenomen is als volkstaal, wil niet zeggen dat apartheit een nederlandse uitvinding is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid , maar joh verder niets mee te maken hé.quote:Hendrik Verwoerd die in Zuid-Afrika verbleef was Nederlander en belangrijk vormgever van het apartheidsysteem. Het systeem bestond al langer, maar was niet officieel ingevoerd.
weet ik toch...quote:Op maandag 29 december 2008 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen van de landen die je noemt behoren tot het Midden Oosten. Tijdens Saddam hadden de christenen het prima in Irak ( Midden Oosten ) , Christenen hebben het prima in Libanon ( mo ) , Christenen hebben het prima in Syrië ( MO ) . Zelfs in Turkije is er meer argwaan voor moslims die politiek actief zijn dan christenen. Het is echt allemaal zo relatief en selectief benaderd mijn beste.
Ik hoef jou niet van je stuk te brengen, je kent mij zo ben ik niet.
nogmaals. het is geen nederlandse uitvinding. het is een half nederlands woord, maar niet nederlands qua begrip. het is zuid afrikaans.quote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid , maar joh verder niets mee te maken hé.
Gevolg zou zijn:quote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Nou ja oke. dan zeg ik het zelfde over moslims die aanslagen plegen. Niet Islamitisch.quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals. het is geen nederlandse uitvinding. het is een half nederlands woord, maar niet nederlands qua begrip. het is zuid afrikaans.
ja maar dat mag toch? ik vind het prima en kan ook door een deur met metname turkse moslims. leuke, fijne gasten en hun vriendinnetjes zijn té schattig.quote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja oke. dan zeg ik het zelfde over moslims die aanslagen plegen. Niet Islamitisch.
Jij gaat natuurlijk gieren en brullen bij jouw dode kinderen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
Net was er weer op het Staatsjournaal een Hamashuillie die bij zijn dode kinderen stond (als het geen poppen waren) die naar zijn zeggen door Israëlisch vuur zijn omgekomen.
Ja nu gaan huilen om dode kinderen hè?
is dat je drol?quote:
Apart gevoel voor humor hebben ze daarquote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
O, maar wacht! Die zelfmoordbaby is natuurlijk een grap! Heel anders ligt het met de cartoons van de Deense tekenaar Kurt Westergaard, dat is geen grap, die tekening is een belediging.
Absoluut waar. Verder hebben joodse fascisten de terreur uitgevonden door terreuraanslagen te plegen op de Britten en Arabieren.quote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Gevolg zou zijn:
-geen Israel, dus vrede
-geen zionistische Amerika dus;
-geen Irak-oorlog
-geen Afghanistanoorlog
-geen voedingsbodem voor terroristen
Het is in mijn ogen niet evenmin apologetisch. Het wel niet mogen is wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 18:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar dat mag toch? ik vind het prima en kan ook door een deur met metname turkse moslims. leuke, fijne gasten en hun vriendinnetjes zijn té schattig.
als de niet-islamitische mensen met dezelfde emotie zouden reageren als moslims, dan was er absoluut geen sprake meer van overbevolking.quote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
Net was er weer op het Staatsjournaal een Hamashuillie die bij zijn dode kinderen stond (als het geen poppen waren) die naar zijn zeggen door Israëlisch vuur zijn omgekomen.
[ afbeelding ]
zelf zetten ze hun eigen kinderen in in de strijd tegen Israël.
O, maar wacht! Die zelfmoordbaby is natuurlijk een grap! Heel anders ligt het met de cartoons van de Deense tekenaar Kurt Westergaard, dat is geen grap, die tekening is een belediging.
Ben benieuwd hoe je het zult vinden als jouw poppen opeens dood zijn...quote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
[ afbeelding ]
nee dat was bono.quote:
Lees ook even de rest van de postquote:Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk gieren en brullen bij jouw dode kinderen.
Duivelskinderen:quote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
[ afbeelding ]
dat ben ik blijkbaar.quote:
Ik trek mijn kinderen geen bomvest aan.quote:Op maandag 29 december 2008 18:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je het zult vinden als jouw poppen opeens dood zijn...
Is dit echt?quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Duivelskinderen:
[ afbeelding ]
Precies, dat zijn de feiten.quote:Op maandag 29 december 2008 18:39 schreef KomMaar het volgende:
[..]
Absoluut waar. Verder hebben joodse fascisten de terreur uitgevonden door terreuraanslagen te plegen op de Britten en Arabieren.
Lees het FB topic maar.quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Nightwulf het volgende:
Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Kommaar: Wellicht heeft ie "de goede joden" vergast
Ik verbaas me dat dit soort opmerkingen ongestraft blijven staan in een topic waar notabene een moderator mee zit te discussieren!
Ging het toevallig om de man die 5 dochters is kwijtgeraakt doordat Israël een moskee naast zijn huis heeft platgebombardeerd?quote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef ouderejongere het volgende:
Jij bent mijn drolletje. Als je een grapje maakt, moet het wel kloppen.quote:
En alle Palestijnen doen dat wel?quote:Op maandag 29 december 2008 18:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik trek mijn kinderen geen bomvest aan.
quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Duivelskinderen:
[ afbeelding ]
Die neus, zo typerend.
Yup, leuke opvoeding he? Hier nog een, moeder en kind samen de gestoorde jude spelen:quote:
ja. sorry. ik ben ook god niet. als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 29 december 2008 18:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij bent mijn drolletje. Als je een grapje maakt, moet het wel kloppen.
Houd het reeel en sluit dit topic.quote:Op maandag 29 december 2008 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels is joepjuhhh exit (kloon) en zit een andere user een weekban uit vanwege een doodsverwensing. Nogmaals: houd het een beetje respectvol.
Die foto is 100% echt.quote:Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En alle Palestijnen doen dat wel?
niet alle. de rest krijgt 50.000 zlotty.quote:Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En alle Palestijnen doen dat wel?
Heb je ook het tweede gedeelte van dit plaatje...zonder hoofddoek zeg maar?quote:Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Yup, leuke opvoeding he? Hier nog een, moeder en kind samen de gestoorde jude spelen:
[ afbeelding ]
Dat is het meest verstandig. Iedereen heeft zijn eigen waarheid en veel mensen zijn niet bereid om zich in de geschiedenis van de regio te verdiepen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Houd het reeel en sluit dit topic.
onzin. niemand denkt of reageert zoals die clown.quote:Op maandag 29 december 2008 18:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Houd het reeel en sluit dit topic.
Dat is geen antwoord.quote:
En sommigen posten alleen om te kwetsen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat is het meest verstandig. Iedereen heeft zijn eigen waarheid en veel mensen zijn niet bereid om zich in de geschiedenis van de regio te verdiepen.
Ik denk niet dat zn moeder is, eerder zn zus ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 18:43 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Yup, leuke opvoeding he? Hier nog een, moeder en kind samen de gestoorde jude spelen:
en die de geschiedenis wel goed kennen, zoals ik, dan? ja, ik argumenteer graag met morons. dat is het leukst. neem je me dat pleziertje ook al af?quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat is het meest verstandig. Iedereen heeft zijn eigen waarheid en veel mensen zijn niet bereid om zich in de geschiedenis van de regio te verdiepen.
'with love' schrijft dat lieve meisjequote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Duivelskinderen:
[ afbeelding ]
Die neus, zo typerend.
ik vind dat iedereen zijn kennis en walging mag uitspreken. waarom zou je dat willen verbieden? dan sluimert het net zo voort als in het mo.quote:Op maandag 29 december 2008 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
het is vooral veel gekleurd gelul van mensen die denken er iets van te begrijpen vanuit de luie stoel
BlackSeptember is ook een kloon die alleen maar komt rellen, waarschijnlijk via een andere proxy.quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. niemand denkt of reageert zoals die clown.
Lief meisje met een neus van een 80-jarige tekenfilmheks.quote:Op maandag 29 december 2008 18:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
'with love' schrijft dat lieve meisje
Die foto is al voorbijgekomen. Dat wapen is op de grond gericht, niet op de vluchtende burgers.quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef BlackSeptember het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vreemd opkijken als dat kind later opgroeit met een haat jegens Israel?
de mods/admins weten wel raad met zo iemand, tot die tijd heeft ook hij een recht van spreken. deze topicreeks sluiten omdat er imbecielen meedoen? mongolen mogen wat mij betreft gewoon lukraak kwijlen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
BlackSeptember is ook een kloon die alleen maar komt rellen, waarschijnlijk via een andere proxy.
Ja vrijheid van meningsuiting, zolang je het maar niet over Israel hebt.quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
BlackSeptember is ook een kloon die alleen maar komt rellen, waarschijnlijk via een andere proxy.
neuzen en joden, het blijft jou een doorn in het oog. zeker als je zoent.quote:Op maandag 29 december 2008 18:50 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Lief meisje met een neus van een 80-jarige tekenfilmheks.
Voor jouw informatie : Heb ik het gemeld bij de FA en is hij gebanned. Het opruimen van teksten laat ik over aan de NWS mods. En raad nu eens in uitgerekend welke forum jij bent?quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef Nightwulf het volgende:
Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef trx het volgende:
Kommaar: Wellicht heeft ie "de goede joden" vergast
Ik verbaas me dat dit soort opmerkingen ongestraft blijven staan in een topic waar notabene een moderator mee zit te discussieren!
Kijk, die joden mag ik dan weer wel, zolang ze maar uit Palestina blijven.quote:
Uiteraard.quote:
oh, jij komt van fp... vandaar...quote:Op maandag 29 december 2008 18:52 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Ja vrijheid van meningsuiting, zolang je het maar niet over Israel hebt.![]()
Op de frontpage werd er gelinked naar dit topic door Paddy oid, ook een moderator dacht ik zo.
Zou ook kunnen, zowel dochter als zoon krijgen daar dezelfde haat-opvoeding.quote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zn moeder is, eerder zn zus ofzo.
quote:Op maandag 29 december 2008 18:52 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Kijk, die joden mag ik dan weer wel, zolang ze maar uit Palestina blijven.
ja, maar echt een niveau bereiken doet het niet.quote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat iedereen zijn kennis en walging mag uitspreken. waarom zou je dat willen verbieden? dan sluimert het net zo voort als in het mo.
vind ik niet. we bereiken zeker wel iets. al is het geen concensus in het isael-palestijns conflict. daarnaast is het gek om tegen jou te praten in dit topic. ik heb je zelden eerder zo serieus gezien.quote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ja, maar echt een niveau bereiken doet het niet.
het is maar een suggestie, of ie goed of slecht was dat merken we wek
ja, iets wat bij palestijnen onmogelijk is. wat een geweldig volk, dat zeggen de arabische buurlanden ook altijd.quote:Op maandag 29 december 2008 18:54 schreef BlackSeptember het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, zowel dochter als zoon krijgen daar dezelfde haat-opvoeding.
waarom werd de reactie van zoalshetis die vrolijk opmerkingen maakte over de dood van honderden Palestijnen gister niet meteen gemod en of verwijderd?quote:Op maandag 29 december 2008 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor jouw informatie : Heb ik het gemeld bij de FA en is hij gebanned. Het opruimen van teksten laat ik over aan de NWS mods. En raad nu eens in uitgerekend welke forum jij bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |