Bron?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:35 schreef Picchia het volgende:
Ondertussen is hij nog steeds een wetenschapper. En jij niet.
Beetje eentonig lijstje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:13 schreef Monidique het volgende:
http://www.kinkfm.com/nieuws/394/Deze_week:_de_Kink_1300_non-stop
Hyundai Getz?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd, lease auto kapot.
Terwijl ik er eind vd week nog naar Den Haag mee wil. Wat een bagger auto. Maar de leenauto is nog een stuk brakker.
Inderdaad, je bent veel te optimistisch.quote:
Sluit me overigens bij je aanquote:
quote:Widespread Female Circumcision Highlights the Plight of Kurdish Women
Kurdistan is the only known part of Iraq --and one of the few places in the world--where female circumcision is widespread. More than 60 percent of women in Kurdish areas of northern Iraq have been circumcised, according to a study conducted this year. In at least one Kurdish territory, 95 percent of women have undergone the practice, which human rights groups call female genital mutilation.
Hebben ze er een paar gevonden tussen die miljoenen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:33 schreef Aoristus het volgende:
ontspoorde jeugd bij de ncrv op ned 3
breezersletjes, hangjongeren, pauperouders, ervaringsdeskundigen, ze zitten allemaal in de formule.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hebben ze er een paar gevonden tussen die miljoenen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Sluit me overigens bij je aanvrouwen
Ah, rondleiding door het Gooi en Wassenaar dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
breezersletjes, hangjongeren, pauperouders, ervaringsdeskundigen, ze zitten allemaal in de formule.
Ja, ze vinden zichzelf heel wat. Ze snappen nog geen ene reet van de wereld, maar dat komt wel, als ze 18 zijn..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah, rondleiding door het Gooi en Wassenaar dus.
Is de ellende al voorbij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
breezersletjes, hangjongeren, pauperouders, ervaringsdeskundigen, ze zitten allemaal in de formule.
De ellende is een voortschrijdend proces, het openbaart zich aan ons niet zelden in de vorm van domheid, , traagheid, herhaling en betutteling. Hoezo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is de ellende al voorbij?
was bijna mijn oud en nieuw verklootquote:
Hier is de lucht weer wat opgeklaard. Ik blijk nog steeds een relatie te hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
was bijna mijn oud en nieuw verkloot
Als je iets dwarszit kan je het toch ook gewoon zeggen, in plaats van het weken en weken op te kroppen...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |