ik weet: kink 1300 is beter.quote:
Gewoon 3 fm of de plaatselijke foute piraatquote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik weet: kink 1300 is beter.
maar ja, 1300 omdat kink 13 jaar bestaat is weer erg makkelijk he.
seriuos request aftermath is wel ok.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon 3 fm of de plaatselijke foute piraat.
Je moet er de lol van inzien. Het is zo slecht dat het bijna weer leuk wordtquote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
seriuos request aftermath is wel ok.
aan de lokale piraat doe ik niet. Ik zie daar nergens de lol van in. Feestmuziek is beter te vinden, kwaliteitsmuziek is beter te vinden. waarom in godsnaam: ; ik ging op vakantie naar ibiza, en bestelde daar een pizza; . '
ik kan me normaal om heel veel fouts kapot lachen. Maar zodra er een 'lokaal accent inkomt kan ik ze wel schieten. Daar kan ik heel slecht tegen. De soort muziek is met heel veel alcohol zonder vrouw te tolereren, maar het accent...quote:Op woensdag 31 december 2008 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet er de lol van inzien. Het is zo slecht dat het bijna weer leuk wordt.
Klok FM 30 en 31 december live in de ether vanaf de boulevard in Staphorst. Voor reacties SMS naar 06-etc. Gewoon zo verschrikkelijk slecht dat ik me er rot om kan lachen op z'n tijd
Ach je moet het heerlijk foute er van inzien, dat scheelt een stuk. Zodra je de boel serieus gaat nemen gaat het misquote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik kan me normaal om heel veel fouts kapot lachen. Maar zodra er een 'lokaal accent inkomt kan ik ze wel schieten. Daar kan ik heel slecht tegen. De soort muziek is met heel veel alcohol zonder vrouw te tolereren, maar het accent...
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:34 schreef Picchia het volgende:
Nederlandse liedjes zijn sowieso wel leuk. Helemaal wanneer ze een twist in het midden hebben. Alleen de ellende is dat er zoveel nostalgisch zijn en over ouderdom gaan. Dat is pure ellende.![]()
Tijd om een sentimentele oude lul te worden.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef Picchia het volgende:
Dat ja. Zit je net gezellig vrolijk muziek te luisteren. Opeens! gooien ze er zo'n nostalgisch nummer doorheen. En dan is je stemming weer verpest.
ach, die ene pquote:
De Islamitische omroep.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik weet: kink 1300 is beter.
Asielzoekerscentra? Over een aantal jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef du_ke het volgende:
Waar anders kan je in Nederland een mooie fik steken zonder enig gezeik?
Je bent gewoon beneveld.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
T sneeuwt hier heel licht.
quote:
Doet me aan je zus denken.quote:
Net zo een gekocht.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hetzelfde, du_ke. Doe je voorzichtig met vuurwerk?
Oja, das waar ook . Groenlinks is tegen vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zo een gekocht.
[ afbeelding ]
dus dat komt wel goed.
En met alle winden meewaaien.quote:
En op het pluche.quote:
En niet eens omdat ze gevolgd werden door een Turkenhaterige uitval.quote:Lik me reet mongool! Ik kan mijn tante uittekenen in dat pakje. 'was 900 gulden hoor!'
Maar dat is wel brandgevaarlijk in combinatie met vuurwerk.quote:
Bron?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:40 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik moet nu al vijf minuten huilen van het lachen om de volgende zinnen:
[..]
En niet eens omdat ze gevolgd werden door een Turkenhaterige uitval.
Mongolen, die houden van vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar dat is wel brandgevaarlijk in combinatie met vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |