Het lijkt mij, -maar hey, ik ben geen wetenschapper bij Elsevier, dus wie ben ik- dat je vanaf het begin dat je een mailsysteem opzet, dáár wel rekening houdt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is het punt vermoedelijk niet; die gegevens moeten sowieso al ergens op gegevensdragers staan, waardoor de benodigde capaciteit hoe dan ook beschikbaar is. Het probleem ligt vermoedelijk eerder bij het zodanig archiveren dat het ook overzichtelijk is voor mensen die in de toekomst die bronnen willen raadplegen.
Joh, het zijn alleen maar de mailtjes van de machtigste mensen van het land.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het lijkt mij, -maar hey, ik ben geen wetenschapper bij Elsevier, dus wie ben ik- dat je vanaf het begin dat je een mailsysteem opzet, dáár wel rekening houdt.
Hoe gaat dat met de mail flirts met de secretaresse?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het lijkt mij, -maar hey, ik ben geen wetenschapper bij Elsevier, dus wie ben ik- dat je vanaf het begin dat je een mailsysteem opzet, dáár wel rekening houdt.
George W B***: 'you want to s*ck now?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met de mail flirts met de secretaresse?
Zo vroeg opstaan eind december moet je uitbestedenquote:
Als het even kan zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef Picchia het volgende:
Wat doe jij als vrijwilliger du_ke? Ongeveer.![]()
alcoholische versnaperingen nuttigen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef Picchia het volgende:
Wat doe jij als vrijwilliger du_ke? Ongeveer.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
alcoholische versnaperingen nuttigen.
Die twee gaan goed samenquote:
1000 bier elke vrijdag.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef Aoristus het volgende:
O No, waarom zit je bij de padflikkers?
Dat zal je wel nodig hebben om de blijdschap te kunnen dovenquote:
Nee dat is niet genoeg om een lekker vuurtje te dovenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zal je wel nodig hebben om de blijdschap te kunnen doven
Dat kan me vrij weinig schelenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:
goddome Du_ke. Je zakt in mijn aanzien. Padvinder. Kan je die groet ook? Nepmilitairen die net een knoop in hun zakdoek kunnen leggen zodat ze niet vergeten hoe de tent weer af te breken.
Ja bijnaquote:Op woensdag 31 december 2008 00:07 schreef Picchia het volgende:
Je begeleidt mensen zoals Kwik, Kwek en Kwak.
ach, ik zeik ook maar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kan me vrij weinig schelen..
Waar anders kan je in Nederland een mooie fik steken zonder enig gezeik? Of lekker met oud en nieuw de hele dag goed knallen. Of lekker ouwehoeren in het bos bij een relaxed kampvuurtje?
radio 2quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zit me net druk te maken over hoe interessant mensen lopen te doen bij hun ingezonden verhaaltje bij de top 2000. Alles aandikken, mooi maken en 'leuk' omschrijven. Ik denk dan altijd: als je echt leuk kon schrijven schreef je niet naar de top2000 en kon je er je beroep van maken. Aangezien niet elke keer Grunberg de stukjes instuurt moet er vaak een amateur tussen zitten. Mensen die denken een leuk stukje te schrijven maar eigenlijk hun eigen ego proberen te strelen door zinnen van meer dan zes woorden te verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |