Tsja. Weer aan de whisky?quote:Op maandag 29 december 2008 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik voorspel dat jij .... naaah, te makkelijk.
Foei! Dit is van het soort 'een ernstig vliegtuigongeluk zal plaatsvinden', 'een bekende filmster zal sterven'.quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef Reya het volgende:
In een aantal olielanden breekt enige onrust uit, maar vermoedelijk nog zonder grote gevolgen.
Oh, het mogen alleen positieve voorspellingen zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Foei! Dit is van het soort 'een ernstig vliegtuigongeluk zal plaatsvinden', 'een bekende filmster zal sterven'.
...quote:Op maandag 29 december 2008 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, het mogen alleen positieve voorspellingen zijn?
Goed, ik denk dat in Rusland onrust ontstaat door afgenomen koopkracht, maar dat poetin dat afwimpelt door het ontslaan van ee aantal ondergeschikten, eventueel daarbij nog zijn eigen positie verder versterkend. Chavez weet in het zadel te blijven, maar verliest het 'pitbull'-imago door enkele interne nederlagen en/of schandalen. In Iran probeert men een (buitenlands0 beleid van appeasement te voeren; de rol van Ahmadinejad is min of meer uitgespeeld.quote:Op maandag 29 december 2008 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Foei! Dit is van het soort 'een ernstig vliegtuigongeluk zal plaatsvinden', 'een bekende filmster zal sterven'.
In september zijn er verkiezingen, die kans is dan inderdaad wel grootquote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef du_ke het volgende:
Balkenende blijft gewoon het hele jaar aan en in Duitsland knalt de coalitie.
Dan alweerquote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
In september zijn er verkiezingen, die kans is dan inderdaad wel groot
Qua grootte?quote:Op maandag 29 december 2008 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
Ik voorspel dat de wereld ten opzichte van dit jaar weinig verandert.
Rijk Gods daalt neer.quote:Op maandag 29 december 2008 21:40 schreef Monidique het volgende:
Volgend jaar wordt een middelmatig jaar. Geen oorlog. Matige economie. Balkenende-IV blijft zitten, Gordon Brown niet. Poetin wordt president van Rusland. Rutte blijft geen leider van de VVD. Strijd in de SP. Osama bin Laden blijkt al drie jaar dood.
Ik mag hopen dat de Marokkanen voor één keer hun maatschappelijke plicht vervullen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Reya het volgende:
De route van de Gaypride wordt verlegd en loopt voortaan langs de residentie van Aoristus.
Tegen die tijd ben ik allang verhuisd joh en anders leg ik boobytrapsquote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Reya het volgende:
De route van de Gaypride wordt verlegd en loopt voortaan langs de residentie van Aoristus.
Ik vind bezuinigingen als doel op zichzelf sowieso krom. Helemaal wanneer de overheid het simpelweg naar andere balansen verschuift. Onnodige taken hadden nooit aangetrokken mogen worden en gewenste diensten moeten gewoon geleverd worden.quote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is het doel over het algemeen het realiseren van bezuinigingen door de centrale overheden.
Moslims decentraliseren vanuit Marokko.quote:Op maandag 29 december 2008 15:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat heeft het met moslims te maken dan?
Ik zou er haast een boek over schrijven. Maar het lijkt me zo'n open deur.quote:
http://www.elsevier.nl/we(...)j-Elfstedentocht.htmquote:Stel even dat het klopt wat de weersvoorspellers zeggen, dat de vorst ook in het begin van het nieuwe jaar aanhoudt. Als dat zo zou zijn – ik hou slagen om de arm, ik vertrouw die tiepjes van het KNMI ietsje meer dan Jomanda maar niet heel veel meer – dan moeten heel wat mensen zich achter de oren gaan krabben.
(...)
In 1963 was het zover. Elf jaar later bijna. Weer elf jaar later was het twee keer achter elkaar raak, opnieuw elf jaar later idem. Als het begin 2009 weer zover is, dan is het niet alleen exact honderd jaar na de eerste Elfstedentocht (100 is 9 keer elf en nog iets), maar ook elf plus nog iets na de laatste Elfstedentocht.
(...)
Maar het begint te kriebelen. Het ijs op mijn singel is inmiddels al een centimeter of vijf dik, het blijft in elk geval tot 1 januari vriezen en misschien wel daarna. In principe zou er dan begin volgende week een Elfstedentocht verreden kunnen worden.
(...)
Lef?
Natuurlijk staan dan niet alle keizers zonder kleren. Natuurlijk gooit een Elfstedentocht in dat vliegenpoepje in het noordwesten van Europa geen zand in de hele machinerie van het IPCC en het KNMI, maar toch zijn er heel wat keizers die tijdens zo’n eventuele Elfstedentocht heel wat minder kleren aan blijken te hebben dan ze dachten: Al Gore, Ivo Opstelten, Wubbo Ockels, Wynand Duyvendak, Jacqueline Cramer, Frans Timmermans, Martijn van Calmthout, Karel Knip, Jan Peter Balkenende, Cees Veerman, Louise Fresco, Rob van Dorland en nog een paar honderd zelfbenoemde keizers.
Zouden ze het lef hebben om daar voor uit te komen?
Daar is het leven voor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:59 schreef Reya het volgende:
Onnodige zelfkwelling.
Gvd, ga ergens anders depressief zitten te doen.quote:
En toen lijkt het net dat daarna het daarna toen ging, dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
N.B. Je hebt gelijk Monidique, VMBO 4 schrijft nog een beter opstel.
Ik ben niet depressief,quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gvd, ga ergens anders depressief zitten te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |